Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vil ned 4-5 kilo. Er Spis deg slank en bra metode?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-08-11, 22:32   #1
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Vil ned 4-5 kilo. Er Spis deg slank en bra metode?

Jeg har lagt på meg noen kilo i løpet av de siste årene, og vil gjerne bli kvitt disse. I tillegg er jeg mye trøtt og har lite energi, og blir ofte forkjølet - kan virke som om jeg har dårlig immunforsvar. Og siden man hører at lavkarbo er bra for så mye, tenkte jeg å prøve
Kan nevnes at jeg er 167 cm høy og veier 63 kilo (trivselsvekta ligger altså litt lavere enn det).

Har nå bestilt 14 dagers meny med mat fra Spisdegslank.no
Tenkte at det kunne gi meg en "flying start" på lavkarbo, før jeg evt går over til å lage det meste selv. Ser det finnes endel tråder her som omhandler Spisdegslank. Men det jeg lurer på er: er dette en god metode for de som bare vil ned noen få kilo?


Sist redigert av Kristin81 : 03-08-11 kl 09:27.
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 09:28   #2
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Vil ned 4-5 kilo. Er Spis deg slank en bra metode?

Hmm, kanskje denne heller burde ha ligget under "andre dietter" eller noe? Jeg er ny her, så jeg er ikke så god på dette. Hvis noen moderatorer får til å flytte den over, kan dere gjerne det.

Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 11:51   #3
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Vil ned 4-5 kilo. Er Spis deg slank en bra metode?

Jeg har ikke selv forsøkt SDS, men har lest flere innlegg om gode resultater med dette. Det er jo ganske kalorifattig i tillegg til lavkarbo, så det er helt sikkert midt i blinken for deg som bare vil ned litt Selv føler jeg at det blir for magert, jeg har spist mer skaldeman-ish i løpet av min slankeprosess, men nå var jo jeg overvektig (fedme). Hadde vært gøy å høre hvordan du synes det er når du begynner - kanskje du kan opprette en journal (dagbok)? Lykke til

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 18:44   #4
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Vil ned 4-5 kilo. Er Spis deg slank en bra metode?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg har ikke selv forsøkt SDS, men har lest flere innlegg om gode resultater med dette. Det er jo ganske kalorifattig i tillegg til lavkarbo, så det er helt sikkert midt i blinken for deg som bare vil ned litt Selv føler jeg at det blir for magert, jeg har spist mer skaldeman-ish i løpet av min slankeprosess, men nå var jo jeg overvektig (fedme). Hadde vært gøy å høre hvordan du synes det er når du begynner - kanskje du kan opprette en journal (dagbok)? Lykke til

Takk for svar! God ide, det skal jeg gjøre! Fikk maten på døra i dag, så jeg begynner allerede nå

Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis deg slank Nurse Andre dietter 8 15-04-11 18:09
Spis deg slank Snipa Andre dietter 9 28-02-11 09:05
Spis deg slank sunroad Andre dietter 187 08-06-10 18:58
Spis deg slank Fat lemmy Lavkarbo generelt 2 28-05-09 00:16
Spis deg slank Heksehilda Spørsmål og svar 0 04-11-08 19:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no