Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-08, 22:40   #26
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

26. Spis ofte nok, prøv å aldri gå mere enn fire timer uten mat. På den måten opprettholder du forbrenningen.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 22:41   #27
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

27. Spis balansert - dvs. la ethvert måltid inneholde både karbohydrater, fett og proteiner.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 22:49   #28
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

28. Lei av alt fettet du må trykke innpå? Husk på at det finnes fett naturlig i noen matvarer, avokado er et godt eksempel, og nøtter (ikke lov på induksjon). (Kommer ikke på flere akkurat nå, men skal oppdatere med det.)

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 00:34   #29
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

29. vær oppmerksom på at enkelte medisiner (f.eks. østrogen hos meg) kan hindre/bremse vektnedgang.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 00:39   #30
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

30. Lytt til erfarne lavkarboere som gir råd. De har ofte forbausende mye å fare med.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 01:25   #31
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

31. Glem maten du ikke kan spise! Lavkarbomat er variert, sunt og deilig, kjenn hvor glad magen din er uten brød og melk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 01:28   #32
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

32. Start dagen med et stort glass vann, du vil kjenne vannet revitaliserer kroppen din, og du vil føle deg mer våken. Ikke minst vil du få mer tålmodighet til å lage en god frokost om du er en som pleier å være skrovsulten når du våkner om morgnene.
Kroppen reagerer overraskende likt på sult, tørst og fysenhet. Om du føler deg sulten kort tid etter ditt siste måltid er det en mulighet for at du kan være tørst. Gjør det til en vane å drikke vann hele dagen gjennom. Å styrte halvannen liter for å få unna vanninntaket er bare dumt, og du vil føle at du skvalper.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 01:30   #33
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

33. Man trenger aksept for forandring. Aksepter hvem du er i dag, du må ikke forgude kroppen din selv om det skulle vært ønskelig, men aksepter hvordan den ser ut, og gi den kreditt for at den bærer over med deg, dine vaner og uvaner. I prinsippet er den en sårbar appendiks som tar i mot det du gir den uten noen mulighet for å protestere.
Om du klarer det, er du klar for forandring som kan vare livet ut

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 04:50   #34
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

34. Svært mange overvektige har misbrukt mat, kanskje hele livet- de bruker mat for å roe seg ned når de er stresset, trøst når de er lei seg etc. Lær deg å skille mellom mat og følelser. Spis kun hvis du er sikker på at du er sulten, ikke bare sugen på mat fordi du er litt deppa, og vil ha trøst.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 09:03   #35
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

35. Vær oppmerksom på søtningsstoffet Maltitol. Ikke bare fordi det kan påvirke magen, men også fordi det kan påvirke blodsukkeret mer enn det som har vært påstått til nå. Maltitol er en karbohydrat og har en ganske høy GI. Les denne for mer infor om maltitol og vær oppmerksom ved inntak av stoffet. Maltitol finne blant annet i Norske Atkinsbarer - og enkelte har rapportert om at de mister ketosen når de spiser disse. Det kan være fordi de tåler maltitolen dårlig.

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 09:39   #36
Tone
Medlem
 
Tone sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Evenes
Alder: 57
Innlegg: 205
Tone er en juvelTone er en juvelTone er en juvel

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

36. Om du skulle spise noe som gir dårlig samvittighet, så NYT det. Spis små små biter, og nyt hver munnfull.
Om du skyndter deg å spise, vil du antakelig ikke oppdage når du er mett eller at lysten er borte. Og så sitter du igjen med masse dårlig samvittighet for noe som du ikke engang fikk tid til å nyte!

__________________
Skriveboka



Tone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ei stund Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 14:22   #37
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

37. I starten av en endring i dietten kan metthetsfølelsen være vanskelig å få tak på fordi vi er vant til vomfyll som ris, pasta etc. Når du spiser, legg ned kniv og gaffel mellom hver bitt og tygg ferdig og svelg. Ta alltid litt mindre på fatet enn du tror du vil ha, og når du er ferdig med å spise porsjonen, la det gå fem til ti minutter, og kjenn etter. Er du fortsatt sulten? Om du er det, så kan du selvfølgelig forsyne deg en gang til. Du skal alltid spise deg behagelig mett, ikke sånn at du er stappmett, men heller ikke sånn at du fortsatt er sulten. Drikk godt med vann til hvert måltid.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 14:48   #38
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

40. Ikke sammenlign "nedgangtempoet" ditt med andres. Vi går ned så forskjellig, og det avhenger av så mye - hvor mye overvekt vi har i utgangspunktet (jo mindre du har å ta av, jo saktere går du ned), hvor aktive vi er, hvilken filosofi vi følger, osv osv. Vær også obs på at du kan havne på et "platå" som kan vare en stund, hvor du ikke går ned et gram selv om du følger samme kosthold.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 18:58   #39
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

Mat har mange aspekter, vekt er bare en av mange variabler:

A. Vekt - B. Helse - C. Smak & Nytelse - D. Kultur
Prøv å ikke bare tenke på A, men fokuser på B: hva slags mat du spiser, hvor den kommer fra, hva inneholder den, andre helseaspekter enn akkurat bare karbohydrat-innholdet, og C: at maten smaker godt, at den ser deilig ut, at du nyter den, og D: lær deg om mat, behersk matkultur, lær opprinnelsen til både våre egne og andre lands tradisjonelle retter - først da klarer du å skille dårlig mat fra god, både når det gjelder smak og helse, og du gjennomskuer lett fabrikkmaten som ser god ut utenpå pakka, men som kroppen skyr som pesten.

41. Prøv å holde deg høyt på alle de 4 variablene ovenfor, ikke bare fokuser på vekt og innholdet av karbohydrater og se deg blind på alt annet - da vil du lettere lykkes både med vektnedgangen og med å beholde dette kostholdet over tid, :-)

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)

Sist redigert av Paradis-Oscar : 19-08-08 kl 19:09.
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 19:31   #40
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

42. Les andres journaler her inne! Man kan lære masse her av det. Og ikke minst få inspirasjon til mat av matlistene. Merk deg hvem som er aktive her, følger samme kostholdfilosofi som deg og sjekk ut journalene. Som et tips er Gerds veldig å anbefale! Tok meg mange daaager å komme igjennom hele, men det var verdt det! Ingenting annet har gitt meg mer inspirasjon.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 19:56   #41
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

43. Fokuser på alt det deilige du KAN spise og glem det du ikke bør eller kan spise på lavkarbo diett !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 11:26   #42
Celba
Nytt Medlem
 
Celba sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Telemark
Innlegg: 6
Celba er på en erverdig vei

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

44.

Bli med i forum som dette,hjelper deg med mange ubesvarte spørsmål og støtte fra andre likesinnede.
Har hjulpet meg betydelig mye!


Sist redigert av Photobscura : 20-08-08 kl 11:42. Årsak: Feil tall i rekken ;)
Celba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 11:45   #43
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

45.
I forkant av en kostholdsomlegging kan det være en god idé å ta en tur til legen. Ta diverse prøver; Blodsukker, blodtrykk, kolesterol, b12, jern, sink etc. Sjekk fettprosent om mulig.
Det er både motiverende når man oppnår positive endringer etter omlegging, samt at det kan gi deg en pekepinn på hva som skjer i kroppen din, og hva du må endre på for å bli sunn på en helhetlig måte.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 14:46   #44
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

46. Forstå HVORFOR og ikke bare HVORDAN. Med det mener jeg, bruk tid på å få kunnskap om hvorfor lavkarbo er bra for deg og ikke bare hvordan kostholdet praktisk kan gjennomføres. Dette handler om å endre livsstil og ikke slanking, da er det viktig å forstå hvorfor.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 15:17   #45
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

47. Motivasjon
Man må være motivert for å legge om kostholdet, gjør man det bare fordi man tror det er en quick fix og en vidunderkur så faller motivasjoen fort og man kan lett falle tilbake til gamle synder.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 16:29   #46
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

48. Spis deg mett før du går i selskaper der du ikke kjenner menyen. Det er lettere å bare spise litt og bare det som er bra for deg hvis du egentlig er mett nok.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 15:14   #47
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

49. Ikke gi opp! Gå videre...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 19:22   #48
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

50. Spis naturlig mat, ha et kosthold basert på rene matvarer. Unngå transfett, kunstige tilsetningsstoffer og erstatningsprodukter så langt du klarer. Å endre kostholde handler også om sunnhet og velvære, ikke bare om en slank kropp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 19:57   #49
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

51. En sprekk varer ikkje evig veit du...Og sprekker du så tar det bare ett pardager før kroppen er på sporet igjen. Så ikke fortap. Kan være tøft å komme på sporet igjen pga søtsug og hodepine, men vit at det er det som skal til en dag eller to for å komme på sporet igjen.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 22:17   #50
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: 100 tips for å lykkes med lavkarbo og vektnedgang!

52: Ta de riktige tilskuddene! Et lavkarbokosthold er naturlig vanndrivende og uten magnesiumtilskudd så napper det ofte i leggene utover dagen. Ta disse på kvelden for ellers blir man så daff. Krom hindrer sukkersuget, de har du også godt av. ketolyse.no selger en "vitamin og mineralpakke" som dekker alle behovene som en lavkarbodiett viser, men det går også greit å bruke en god multivitamin uten jern, pluss magnesium og krom. Ja, de aller fleste spiser såpass mye rødt kjøtt at jerntilskudd er unødvendig.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ang lavkarbo- vektnedgang og trening mocca75 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 16-06-08 22:12
Tips til ytterligere vektnedgang Marianne Lavkarbo generelt 1 21-10-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no