Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-11, 15:15   #51
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Har nokon prøvd pastaen frå lavkarbo-torget? Korleis er mengden kbh i f.eks spagettien og/eller angel hair? Og er Lindt sjokolade 70% ok i små doser? Har 1000 spørsmål no i oppstartsfasen... Eg tenkte på lage litt varm sjokolade med Lindt og fløyte, men finn ikkje ut kor masse kbh Lindt inneheld...

Merker at eg er heilt "obsessed" med lavkarbo-opplegget nå. Tenker på det heile tida og les alt eg kjem over, hørte ein gong at eg kan ha ein tendens til å bli litt opphengt i ting...trur det stemmer!


Sist redigert av Mithila : 06-01-11 kl 15:42.
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:34   #52
sidn
Juniormedlem
 
sidn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 23
sidn er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Det finnes også app-er man kan bruke for å registrere måltider og ha kontroll med karboene gjennom dagen. Jeg bruker en app som heter MyNetDiary. Det er veldig enkelt å registrere måltider, det ligger masse forhåndsdefinert og det er mulig å registrere matvarer selv også. Man får også opp dagsoversikter som viser hvordan næringsinnholdet er fordelt på de ulike matvarene som er registrert og i forhold til måltidene og hele dagen. Det er mange andre funksjoner også, som registrering av trening, vekt/mål osv. (det finnes også en pro-variant som gir mange ekstra funksjoner)

Synes denne app-en fungerer veldig bra. iPhonen har jeg alltid med meg og jeg kan registrere måltidene fortløpende gjennom dagen.

__________________


sidn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 00:46   #53
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Opprinnelig lagt inn av sidn, her.

Synes denne app-en fungerer veldig bra. iPhonen har jeg alltid med meg og jeg kan registrere måltidene fortløpende gjennom dagen.

Jeg er gammel og en smule blånd, men kan bare ikke skjønne hvordan du vet hvor mye du har spist om du ikke har veid maten du spiser???
Kan du opplyse en gammel dame litt?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 10:55   #54
sidn
Juniormedlem
 
sidn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 23
sidn er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Jeg har selvfølgelig veid ulike matvarer tidligere og sett hvor mange gram f.eks en skive røkelaks, et egg, en god klatt meierismør, en ss majones er osv. Dette husker jeg og har lagret på telefonen, slik at det er kjapt gjort å registrere maten. På jobb handler jeg lunsjen i vanlig butikk og på matvarene står det jo (som oftest) hvor mye matvaren veier samt næringsinnhold per 100 g. Om ikke matvaren allerede er registrert i denne appen, gjør jeg det og angir verdier per 100 g. Så blir det å angi hvor mye jeg spiser av den maten jeg har kjøpt (f.eks 1/5 av en Norvegia-ost på 500 g, blir 100 g osv).

__________________


sidn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 11:26   #55
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Så du må spise ting du vet hva veier uansett! Da blir jeg bittelitt klokere!

Jeg hadde jammen ikke klart å huske vekten på alt jeg vanligvis spiser, nei!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 18:55   #56
sidn
Juniormedlem
 
sidn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 23
sidn er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Ser ut som det finnes en nettversjon av app-en også, om det skulle være av interesse:

http://www.mynetdiary.com/index.html

__________________


sidn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:19   #57
HappyKarbo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 2
HappyKarbo er på en erverdig vei
Question

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Hei!
Fin fin tråd dette.

Lurer bare på en ting:

Hva oppnår en ved å kutte ut ris/pasta/poteter og brødskiver til daglig.
Hvilken effekt vil dette ha, er det noe poeng i å redusere inntaket av karbohydrater uten at en for fullt går inn for en lavkaloridiett

Skal lese meg mere opp om dette... men lurer på om det er noe poeng i å starte i det små liksom...

HappyKarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bare litt karbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 19:43   #58
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Opprinnelig lagt inn av HappyKarbo, her.


Hva oppnår en ved å kutte ut ris/pasta/poteter og brødskiver til daglig.
Hvilken effekt vil dette ha, er det noe poeng i å redusere inntaket av karbohydrater uten at en for fullt går inn for en lavkaloridiett

Skal lese meg mere opp om dette... men lurer på om det er noe poeng i å starte i det små liksom...

Alle karbohydrater du ikke spiser er bra for kroppen.
Hver gang du spiser karbohydrater stiger blodsukkeret ditt, og kroppen må svare ved å sende ut insulin!
Insulin sørger for å få blodsukkeret inni cellene der det kan gjøre jobben sin. Alt blodsukkeret som ikke brukes, lagres som fett ved hjelp av nettopp insulin, som også er kroppens fettlagringshormon!

Mindre karbohydrater = mindre insulin-> mindre fett lagring

Om man lurer på om man skal nærme seg en generell lavkarbo- livsstil, kan det være lurt å begynne i det små. Mange går rett fra massevis til tilnærmet 0 karber og sliter bigtime med sukker- abstinenser!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:45   #59
HappyKarbo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 2
HappyKarbo er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Alle karbohydrater du ikke spiser er bra for kroppen.
Hver gang du spiser karbohydrater stiger blodsukkeret ditt, og kroppen må svare ved å sende ut insulin!
Insulin sørger for å få blodsukkeret inni cellene der det kan gjøre jobben sin. Alt blodsukkeret som ikke brukes, lagres som fett ved hjelp av nettopp insulin, som også er kroppens fettlagringshormon!

Mindre karbohydrater = mindre insulin-> mindre fett lagring

Om man lurer på om man skal nærme seg en generell lavkarbo- livsstil, kan det være lurt å begynne i det små. Mange går rett fra massevis til tilnærmet 0 karber og sliter bigtime med sukker- abstinenser!

Tusen takk for svar.
Da er det bare å lese seg opp, mens en gradvis kutter ut.
Har vert uten ris/potet/pasta og brødskiver hele uken nå.. Kjenner at jeg savner det.. Spesielt pasta og ris. Må finne noe annet tilbehør..

HappyKarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bare litt karbo Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:57   #60
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Opprinnelig lagt inn av HappyKarbo, her.

Tusen takk for svar.
Da er det bare å lese seg opp, mens en gradvis kutter ut.
Har vert uten ris/potet/pasta og brødskiver hele uken nå.. Kjenner at jeg savner det.. Spesielt pasta og ris. Må finne noe annet tilbehør..

Blomkålmos og jukseris er fine erstatninger!

Og hasselbackblomkål og ........

Du kan jo sjekke Gerds oppskrifter på tilbehør. Klikk på bildene som kommer oppskriften!

Gerds middagsoppskrifter er også geniale!

Og Lisbeths lavkarbomatblogg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:19   #61
CharlotteQ
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 19
CharlotteQ er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Om man lurer på om man skal nærme seg en generell lavkarbo- livsstil, kan det være lurt å begynne i det små. Mange går rett fra massevis til tilnærmet 0 karber og sliter bigtime med sukker- abstinenser!

Jeg opplevde det helt motsatte! Gikk fra å leve nærmest utelukkende på karbohydrater (og tydeligvis for mange av dem også, siden vekten sakte gikk opp...), og i tillegg ha sukkeravhengighet - jeg bare MÅTTE ha sjokolade, kjeks, hva som helst, selv på dager hvor jeg var flink med måltidene.

Gikk over på lavkarbo for, hihi, ti dager siden, fra mange hundre til ca 10 gram karbohydrat om dagen. NULL søtsug. Går faktisk rundt og har en søt smak i munnen hele tiden, skjønner ikke hvorfor, men helt greit. Har til og med hatt en åpnet pose Smash, en Daim, en potetgullpose og diverse snacks liggende uten å RØRE det disse dagene. Ikke på en fyllesyk søndag engang. (Ja, vet, skulle ikke ha drukket.... men er ikke hver dag en venninne blir 18 ) Det kan jeg love ALDRI hadde skjedd for to uker eller to år siden, at sjokoladen og godteriet fikk ligge i fred i ti dager i strekk.

Nå er ikke jeg overvektig, men har definitivt slitt med sukkeravhengighet. Ser forøvrig ingen forskjell på vekta enda og føler ikke dette kostholdet er så sunt for meg siden jeg bl. a. ikke spiser fisk, så hvis vekten fortsatt er akkurat den samme etter to uker tenker jeg å gå over på et kosthold med litt mer karber igjen, skjønt mindre enn før. Men for meg har det i hvert fall hatt den fantastiske effekten at sukkeravhengigheten faktisk ble umiddelbart kurert

CharlotteQ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sjokoholiker på avvenning/ lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:59   #62
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Sukkeravhengighet er en ting, men det var ikke det jeg mente. Jeg snakker ikke om sukkersug/søtbehov, jeg snakker karber generelt og om skikkelige abstinenser som hodepine, kvalme, oppkast, svetting, uren hud........

Som sukkerjunkie vet jeg godt hva søtbehov/-sug er, men det alene er ikke noe pes om man først har bestemt seg. Det er verre når man faktisk blir skikkelig syk, rent fysisk megadårlig, når man går fra høykarbo til 0 kabro!
Har man i tillegg ansvar for en baby hele dagen, kan det være svært lurt å trappe ned gradvis!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 00:56   #63
bussen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2
bussen er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

God kveld alle sammen

jeg er en gutt på 25år som seriøst må gjøre noe for og gå ned i vekt.
Aldri vært noe særlig glad i poteter og pasta så lavkarbo burde passe meg bra. Jeg stinker rett og slett på kjøkkenet så det jeg lurte på er hvilken diett det er lettest og sette seg inn i for nybegynnere.

Tenkte å kjøpe meg boka slank med ketolysekuren da jeg tror den er "enklest" å følge.
Eller tror dere jeg burde starte med en annen? Atkins?fedon?

bussen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 01:04   #64
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

det er litt vanskelig og si akkurat hva som passer for deg. anbefaler og gå på bibiloteket og lån bøker om de forskjellig så er det enklere for deg og finne ut hva som passer deg best
og les gjerne i trådene også om andre som har erfaringer

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 23:22   #65
solmåne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 18
solmåne er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

No som jeg har meldt meg inn og kan svare her, så vil jeg bare benytte anledningen til å takke for en fantastisk opplysende tråd for oss nybegynnere

solmåne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 00:14   #66
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Jeg fikk lyst til å gi denne en hyggelig vennlig puff opp. For den er så god.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:00   #67
Missy_86
Juniormedlem
 
Missy_86 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 10
Missy_86 er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Gull verdt for meg!! Har lest en del på forumet, litt bøker og sånn, men var fremdeles en god del ting jeg ikke skjønte.
Denne oversikten er nå lagret som bokmerke, så jeg lett kan finne den frem hver gang jeg lurer på noe!

Takk takk

__________________


Missy_86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 15:39   #68
bentebent
Nytt Medlem
 
bentebent sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 9
bentebent er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Glimrende tråd. Fant mange nyttige linker.

bentebent er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon m/tilpasning Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:55   #69
Twisten
Nytt Medlem
 
Twisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Telemark
Innlegg: 4
Twisten er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Super tråd! Litt "tilfeldig" at jeg fant den - det er masse info her inne, og jeg bruker nok lang tid på å navigere rundt på siden. Blir nok bedre kjent etterhvert
Satser på at jeg finner denne tråden igjen neste gang jeg logger inn!

Twisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo...og skal prøve ketolyse når boka ankommer Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 14:36   #70
pepsimia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 16
pepsimia er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

En flott tråd!
Jeg bare lurte på en tin... det står ingenting om hvor mange kh man burde holde seg under. Jeg skjønner at det sikkert er forskjellig fra kur til kur,men en liten pekepinn hadde vært greit for oss uvitende.
F.eks hvis man skal være i ketose, hvor mange karbs er grensen da?

__________________


pepsimia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 22:50   #71
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Opprinnelig lagt inn av pepsimia, her.

En flott tråd!
Jeg bare lurte på en tin... det står ingenting om hvor mange kh man burde holde seg under. Jeg skjønner at det sikkert er forskjellig fra kur til kur,men en liten pekepinn hadde vært greit for oss uvitende.
F.eks hvis man skal være i ketose, hvor mange karbs er grensen da?

Greia er at det er veldig individuelt!
Noen detter ut ved 20 karber, andre er i målbar ketose over 50!
På ketolysekuren er tallene 20 for menn og 15 for kvinner fra starten av. Om man ønsker kan man etter hvert øke karbene noe og således finne sin grense!
Lutz sier at man ikke trenger å redusere fettet før man kommer over 72 karber pr dag og det er vel nå enighet om at alt under 150karber er lavkarbo!

Litt klokere?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 10:56   #72
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Åh.....nå ble jeg glad! Jeg har gått i samme matsporet hele veien og blitt kjedelig . Da jeg logget på fant jeg denne, og her var det mange tips; takk spesielt til dere som har lagt ut linker til andres oppskrifter/logger.
Ha en god søndag alle sammen!

  Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 13:34   #73
pepsimia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 16
pepsimia er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Greia er at det er veldig individuelt!
Noen detter ut ved 20 karber, andre er i målbar ketose over 50!
På ketolysekuren er tallene 20 for menn og 15 for kvinner fra starten av. Om man ønsker kan man etter hvert øke karbene noe og således finne sin grense!
Lutz sier at man ikke trenger å redusere fettet før man kommer over 72 karber pr dag og det er vel nå enighet om at alt under 150karber er lavkarbo!

Litt klokere?

Jepp, klokere
Takk!

__________________


pepsimia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 01:13   #74
Minith
Juniormedlem
 
Minith sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 30
Minith er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Om det er ille å få i seg for mye proteiner? Og hvor mye fett burde man ha i seg pr. dag? Jeg sliter litt med matinntaket mitt, har mistet helt matlysten, og kjenner jeg vil spy bare jeg stapper noe inn... Men trykker det i meg for å oppfylle mine 20g KH hver dag, også tar jeg litt ost også hvis jeg føler at fett inntaket har blitt for pinglete :P
Gjør jeg noe galt?
Også er jeg så redd for å spise middager ettersom det er vanskeligere å styre karbsene når man har blandet i så mye rart.

__________________
Minith er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 01:17   #75
pepsimia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 16
pepsimia er på en erverdig vei

Sv: Til alle nybegynnere på lavkarbo …

Kan man få for lite fett?
Er det sånn da at man kommer ut av ketose?

__________________


pepsimia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alle nybegynnere Happy H Ketolysekuren 2 03-04-08 16:46
Råd til nybegynnere! solsikke Ketolysekuren 12 28-10-07 17:25
Er lavkarbo bra for alle? Bringebær Lavkarbo generelt 6 05-03-07 16:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no