Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hvor lang tid tar det før tilskudd synes på blodprøver?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-09-10, 21:46   #1
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Hvor lang tid tar det før tilskudd synes på blodprøver?

La oss si at jeg tar vitaminpiller i 4 dager, og deretter tar blodprøve. Vil det vises økte verdier da? Noen som vet om det påvirker? Når jeg sier vitaminpiller, så mener jeg vanlig multivitamin, med alt det innebærer+jern.

__________________


Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 01:23   #2
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid tar det før tilskudd synes på blodprøver?

Det kommer an på hva slags vitaminer det er. Jeg vil tro at vanløselige vitaminer som ikke lagres i kroppen, men forbrukes (eks C-vit) vil du kunne se på blodprøver ganske umiddelbart. Jern er et stoff som lagres i kroppens jernlager, og det kan ta flere måneder for kroppen å bygge opp dette jernlageret. Er det noen spesielle vitaminer, mineraler eller sporstoffer du tenker på eller som du vet at du har lave verdier av?
En multivitaminpille kjøpt i Norge inneholder stort sett veldig lite av hvert stoff, så det er nok ikke sikkert en multivitamin vil gi særlig utslag på en test. Hvilken multivitamin tar du?

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor tar man blodprøver i Oslo? Cyan Spørsmål og svar 4 25-05-09 13:03
Hvor lang tid tar det? matitt Lavkarbo generelt 0 16-01-09 14:43
Hvor lang tid brukte du Bee Ketolysekuren 10 27-06-07 22:41
Hvorfor synes mannen vaflene har ettersmak mens jeg synes de smaker vanlig? Dolly Ketolysekuren 9 30-03-07 18:32
Hmm... Hvor lang tid? tinamh Ketolysekuren 2 06-10-06 10:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no