Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen som har bestilt tale over nett til bryllup osv.?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-01-14, 19:10   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 37
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Noen som har bestilt tale over nett til bryllup osv.?

Jeg har en kladd og noen stikkord til en tale til bruden. Men jeg vet ikke helt hvordan en tale skal bygges opp osv. Vurdere å sende inn til noen som kan dette. Noen som har noen å anbefalle?

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 19:39   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har bestilt tale over nett til bryllup osv?

Biblioteket har helt sikkert flere bøker om bryllupstaler og andre taler - helt gratis. Og det er mer sjarmerende med en litt haltende selvskrevet tale enn en som kanskje litt tydelig er kjøpt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 20:19   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har bestilt tale over nett til bryllup osv?

Jeg skrev talen på rim da jeg var forlover.
Begynte med hvor lenge vi hadde kjent hverandre og så litt om alt frem til brylupsdagen og siste vers om fremtiden, utbringe skål osv.

Kom aldri ut av det fordi det rimte og fikk mye skryt.
God ingen så knærne mine under bunadskjørtet. De skal som bare det!

Tror jeg ville syns det var litt rart å lese opp en tale jeg ikke hadde skrevet selv.......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-01-14, 20:30   #4
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Noen som har bestilt tale over nett til bryllup osv?

Jeg kjenner ei som skriver taler og dikt og sang på oppdrag. Hun er flink og har referanser også. Send meg en pm så videreformidler jeg

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 06:39   #5
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 37
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Sv: Noen som har bestilt tale over nett til bryllup osv?

Jeg har skrevet en "tale" selv, men jeg synes ikke den duger. trenger hjelp til slutten og for å få det formulert riktig Synes det er med et ark med stikkord, enn en tale
Også har jeg aldri vært i bryllup før så jeg veit i grunn ikke hvordan det er vanlig å legge frem en sånn tale. Er også redd det skal virke masseprodusert om jeg bestiller, derfor jeg lurer litt på hvordan erfaringer rundt dette er. Også tenker jeg at om "hjelperen" bruker min "kladd" så blir det ikke så upersonlig.

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har bestilt fra iherb.com? Theri Lavkarbo generelt 1 08-10-11 07:26
Noen som har bestilt atkinsbarer på Ebay? Minusnoenkg Lavkarbo generelt 9 16-08-10 10:43
Noen som har bestilt varer fra Walden Farms? heart Spørsmål og svar 16 05-07-10 12:55
Noen som har bestilt fra dialife for over 200,-? Stellamor Ketolysekuren 6 07-05-09 21:10
Skal i bryllup, noen gode råd? nita58 Ketolysekuren 5 16-10-06 11:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no