Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-10, 12:59   #1
vermundo
Juniormedlem
 
vermundo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 28
vermundo er på en erverdig vei

Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

Skjønner at det er individuelt, og kommer an på hvor mange kilo man vil si farvel til og slikt, men hva er egentlig vanlig?
Mistet selv 6 kg første uken, men endte opp med minus 5 kg på to uker
Etter 3 dager med omgangssyke, og ikke noe mat i det hele tatt, er jeg nå 2 dager unna å være ferdig med uke 3, og har da gått ned 7 kg siden jeg begynte med ED, 10 kg totalt. Veldig usikker på om jeg skal fortsette.
Føler meg storforlangende som er skuffet over at det stoppet opp, men det var så usannsynlig deilig å se endring på vekten ENDELIG, også stoppet det bare bom. De to kg som jeg har mistet når jeg har vært syk regner jeg med kommer tilbake.

Hvor mye har dere gått ned i Fase 1? Hva kan man forvente?
Utålmodig og litt flau over det

__________________


vermundo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 14:35   #2
Troll-I-Ord
Juniormedlem
 
Troll-I-Ord sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 44
Innlegg: 42
Troll-I-Ord er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

Vet ikke hva som er vanlig, men første uka på ED førte til -4kg for min del. Har ca 25 kg jeg ønsker å gå ned. Nå til fredag har jeg gått 2 uker på ED, og slik det ser ut til nå havner jeg vel på ca -5kg totalt til da. Så ikke det store resultatet denne uka.

Nå skal det også sies at jeg vel for det meste har begynt i fase 2. Gikk kun de to første dagene i fase 1, innså at jeg hadde bestilt for få av de produktene jeg likte best, og for ikke å sprekke har jeg derfor spist 2 kokte egg mer eller mindre daglig siden da. Regner med at vekttapet mitt hadde vært større hvis ikke.

I dag kom imidlertid ny forsyning i hus, så nå er det fase 1 for alle penga! Omtrent bokstavlig talt! Er jo ikke akkurat billig denne kuren...

Syns du har vært kjempeflink jeg! Vet det er kjipt når det stopper opp litt, men stå på! Jeg skal i alle fall ikke gi meg!

__________________



Troll-I-Ord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fra 01.01.12! Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 16:41   #3
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

Mener å huske at jeg endte på ca -8 kg i fase 1, der var jeg ca 30 dager. Synes ikke du har gått ned lite jeg da, kroppen og hodet skal også henge med på vekttapet vet du Lykke til videre

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 20:59   #4
Ronja65
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 59
Innlegg: 16
Ronja65 er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

-5.5 kg her på 30 dager i fase 1. Har 15 kg igjen og er nå i fase 2:-)

Ronja65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:22   #5
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

På ED som for andre vektreduksjonsopplegg, så vil vekttapet ha sammenheng med det antall kg en er overvektig, hormonelle påvirkninger, muskelmasse, fysisk og psykiskform, stress - ja som dere skjønner, det varierer fra person til person.
Når det er sagt, så ser det ut til at gjennomsnittet for de som har vært innom her på forumet ligger på rundt 6kg i fase 1 (4 uker).

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"



Sist redigert av grotingeling : 20-09-10 kl 20:57.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 00:52   #6
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

jeg gikk ned 9 kilo i fase en 30 dager, første gang jeg gikk på ed
og da skjeiet jeg ikke ut med noe annet

men snittet ligger nok på en 6 ..7 kg for de fleste

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 13:38   #7
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

Jeg husker ikke helt hvor mye jeg gikk ned sist, men minnes det var ca 7 kilo på fase 1 som varte i 30 dager..

Jeg er fornøyd med alt over 5 kilo på fase 1 nå, håper det blir hvertfall minus 5,1, for da ser jeg 70-tallet.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 19:12   #8
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

skulle gjerne ramla ned 10 kilo i uka

men er realist, så er glad for hver kilo som rusler ut av mitt liv

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 20:39   #9
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

Opprinnelig lagt inn av vermundo, her.

Hvor mye har dere gått ned i Fase 1? Hva kan man forvente?...Veldig usikker på om jeg skal fortsette....

Du må være gal?!? Tenk at du har gått ned 10 kg allerede, det er det samme som 20x500gr smørpakker. Du må tenke mer positivt over at du faktisk har kvittet deg med 10 kg - og det meste er sannsynligvis FETT.


Ikke vet jeg hva du forventet selv å gå ned da du startet på ED. Men iflg brosjyren står det ca 1-2 kg i uken (se punkter fra Grotingeling på hvorfor det er forskjell).

Selv gikk jeg ned 4,5 kg etter 2 uker i fase 1 - og etter 4 uker hadde jeg gått ned ca 7 kg. So you are way ahead of me. Men nå etter 7 mnd på diett har jeg gått ned over 26 kg. Det blir i snitt 3,8 kg per uke.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:15   #10
Christina73
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Ski
Innlegg: 3
Christina73 er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1

Jeg har gått ned ca 8 kilo på en mnd. på lavkarbo og vanlig mat.

Jeg spiser da:
Litt kjøttmat med ost til frokost
2 fiberrik med ost til lunsj og en frukt ( ikke banan eller melon)
2 fiberrik til mellommåltid ( eller en lettyoghurt og noen nøtter)
En stor posjon middag med mye grønnsaker
Kveldsmat: Omelett av to egg og ost
Mellommåltid: litt salat med skinke og ost.

Jeg har helt kuttet ut sukker, hvete, pasta og ris. Og så drikker jeg minst to liter vann per dag.

Jeg teller ikke karbohydrater.

Startvekt var 88 kg. Jeg veier nå 72,1. Jeg har skeiet ut i et par mnd og gikk opp 3,5 kg. Dette har jeg gått ned igjen på ca 2 uker. Denne gangen går jeg ned litt saktere men fortsatt raskt.

Christina73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Dager med forholdsvis mange karbo vil jeg være forsiktig med for mye fett. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren? Løvetann Ketolysekuren 121 02-04-16 11:35
Matlisten for fase 2 (og fase 3) Vektplatå Fase II 0 14-02-10 22:11
Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg Photobscura Dr Lindbergs 25 05-04-09 20:13
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no