Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Pris?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-10-07, 14:43   #1
Pia
Medlem
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 45
Innlegg: 61
Pia er på en erverdig vei

Pris?

Hva koster så dette kostholdet? Har prøvd både grete roede og ketolyse, men det funker visst ikke for meg

__________________
Pia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 14:49   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Pris?

Bare lurer på om du har 7 kilo å ta av jeg?... hvis det er et delemål anbefaler jeg deg å skrive det, så slipper folk å bli forvirret over at det ser ut som du bare har 7 kilo å ta av

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 15:18   #3
Pia
Medlem
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 45
Innlegg: 61
Pia er på en erverdig vei

Sv: Pris?

Skal ned minst 10 kg..

__________________
Pia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 16:40   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Pris?

Du har lest litt om ED før du startet tankene om å kanskje hoppe over til det? Råder deg til det, for å se om det egentlig er noe for deg.

Dette er en "kur" med oppfølging av lege, og du må ha legeerklæring for å state på den.

Arrester meg noen hvis jeg tar feil...

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 18:56   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Pris?

http://www.drlindbergs.no/page/index...-1&parentid=14

Her kan du lese om ED mulig det står priser der også

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:43   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Pris?

Må ha lege-erklering som Distrea sier, man må ta blodprøver for å få erkleringen, og det koster 125 kr pr dag i fase 1.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny pris på ketolyseprodukter ... Kokosbolla :o) Ketolysekuren 8 16-09-07 11:50
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
MCT olje, Hvor kjøpe, og til hvilken pris? 01jun07 Lavkarbo generelt 23 30-07-07 10:40
Samme hotell, forskjellig pris, 5-stjerner eller 3 1/2? donjuanwannabe Generell diskusjon 4 01-08-05 08:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no