Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Amla Chhunda

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-08, 19:19   #1
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg
Question

Amla Chhunda


Golden Lady Tablett
1. Gir lindring ved overgangsplager
2. Nøytraliserer pitta dosha og reduserer dermed symptomer som nattsvetting, lette humørsvingninger o.l.
3. Sikrer at vata dosha fungerer skikkelig og reduserer derved plager som lett uro, lett hodepine, og virker svakt smertestillende.
4. God for huden
5. Beriker kroppen med essensielle næringsstoffer som kalsium, magnesium, aminosyrer, vitaminer o.l.
6. Motvirker effekten av negative følelser og stress.
7. Forbedrer kvinners seksuelle lyst. Hjelper mot tørrhet.

Dosering: 1-2 tabletter daglig etter måltider, gir best resultat når det taes med varm melk men kan også tas med varmt

Noen som ha forsøkt denne? Sto i Aftenprofeten i dag at den inneholder i tørket tilstand antioksidanter 261,5 Mmol/100 g Det er jo helt enormt.

Skal være indisk stikkelsbær.

Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 22:49   #2
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Amla Chhunda

Det er så mange journaler her at enkeltinnlegg forsvinner fort. Det går sikkert ikke an, men jeg skulle ønske at forumet var delt. En del for journaler/blogger og en del for spørsmål ol.

Ikke til forkleinelsefor noen, men enkelte populære journaler kan ha over 3o innslag i løpet av 20 timer hvor ordlyden er -ha en god dag - klem - osv.

Er det bare meg som har tanker rundt dette?

Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 23:06   #3
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Amla Chhunda

Jeg tar ikke helt troen på antioksidanter, da de er mer studert in vitro (i lab) enn inn vivo (i kroppen). Det er ganske mye C-vitamin i amla (445 mg/100 g).

Ayurveda har rett om mye, fordi det har såpass lang fartstid, men ayurvediske legemidler er kjent for å være tilsatt ganske mye tungmetaller.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 23:45   #4
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Amla Chhunda

Opprinnelig lagt inn av Adriane, her.

Det er så mange journaler her at enkeltinnlegg forsvinner fort. Det går sikkert ikke an, men jeg skulle ønske at forumet var delt. En del for journaler/blogger og en del for spørsmål ol.

Ikke til forkleinelsefor noen, men enkelte populære journaler kan ha over 3o innslag i løpet av 20 timer hvor ordlyden er -ha en god dag - klem - osv.

Er det bare meg som har tanker rundt dette?

Hvis du klikker på "uleste innlegg" så slipper du journalene
og kan lese dem når du har tid og lyst..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no