Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Alternativ til vaksine!

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-09, 11:20   #76
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men verden er jo mye morsommere med litt konspirasjonsteorier da!
Og tenker dere aldri "tenk om..." når dere hører noen av de? Selvfølgelig ikke de mest ute, men noen?
Forøvrig vil verden bedras, så det er nok mye spill i kulissene der ute vi ikke veit om

Jeg tenker ofte "tenk om...". Det er gøy å bruke fantasien, og dessuten tror jeg det er veldig mye "vanlige" folk ikke får vite.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 11:47   #77
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Lillebror skal ha særemne om konspirasjonsteorier. Jeg håper det gjør ham mer kildekritisk. Problemet er jo at dersom du googler en teori, så finner du ti andre sider som støtter teorien. Vanlige folk bryr seg jo ikke med å argumentere mot tull.

For all del - det finnes mye uforklarlig, som kornsirkler. Men at månelandingen er bullshit og kondensstriper noe annet enn nettopp kondens? Jeg er ikke med der, altså.

Om lillebroren din skal skrive om konspirasjonsteorier så må jeg nyhetsspeilet være ypperlig! Om han derimot skal skrive om konspirasjoner tror jeg han bør lete etter andre kilder.

Ja, forresten, jeg vil, som litt lett fredagsunderholdning, oppfordre alle til å skrive illuminati (ekstra morsomt for de som godt vet hva illuminati er) baklengs i nettleseren din, og putte www foran og .com bak og se hva som skjer. Det fikk i alle fall kompisen min som tror på alt han leser på uavhengige nettsider om at myndighetene er ute etter oss til å miste hodet fullstendig .
Det som skremmer meg mest er at han sitter og leter seg fram til sånne ting.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:45   #78
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Om lillebroren din skal skrive om konspirasjonsteorier så må jeg nyhetsspeilet være ypperlig! Om han derimot skal skrive om konspirasjoner tror jeg han bør lete etter andre kilder.

Ja, forresten, jeg vil, som litt lett fredagsunderholdning, oppfordre alle til å skrive illuminati (ekstra morsomt for de som godt vet hva illuminati er) baklengs i nettleseren din, og putte www foran og .com bak og se hva som skjer. Det fikk i alle fall kompisen min som tror på alt han leser på uavhengige nettsider om at myndighetene er ute etter oss til å miste hodet fullstendig .
Det som skremmer meg mest er at han sitter og leter seg fram til sånne ting.

Etter å ha hatt rosa sirkler på facebook en hel dag vet jeg ikke helt om jeg tør...

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 14:48   #79
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Etter å ha hatt rosa sirkler på facebook en hel dag vet jeg ikke helt om jeg tør...

Åh, skummelt er det ikke, og jeg tror jeg vet hvordan det er gjort, men det nører jo opp i et konspiratorisk sinn

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 20:26   #80
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, skummelt er det ikke, og jeg tror jeg vet hvordan det er gjort, men det nører jo opp i et konspiratorisk sinn

Det er vel bare å kjøre en redirect? Hvem som helst som gidder å betale for et domene kan gjøre det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:32   #81
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er vel bare å kjøre en redirect? Hvem som helst som gidder å betale for et domene kan gjøre det.

Nemlig. Det er jo bare festlig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:46   #82
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nemlig. Det er jo bare festlig.

Akkurat i det tilfellet ja, men det kan være litt fishy å gjøre. Har jobbet en plass hvor vi måtte nøste opp i endel sånne ting, og flere ble faktisk anmeldt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 15:58   #83
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Takk for komplimentet.

Margrethe er bare glad for at noe av det hun har klart å få med seg de siste 3.5 årene kan brukes. Når det er sagt er min lillebror blandt dem som elsker alt på nyhetsspeilet. Han mener jeg er hjernevasket av universitetet, som med viten og vilje driver vranglære for at man kan fortsette å føre folk bak lyset. Dette gjelder alle verdens universitet, selvsagt. Så jeg er ikke til å stole på, jeg er bare vranglært.

...om jeg gleder meg til å komme hjem til jul? Det kan diskuteres

Her er et par linker han (og kanskje et par andre) burde titte innom:
http://28815.vgb.no/author/martinystenes/
Eller denne direkte:
http://www.sproyt.com/

http://skepsis.no/

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 16:16   #84
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Alternativ til vaksine!

Illublabl..baklengs! Lol.

Vil bare legge til at jeg har (nå) lest litt om dette sølvet, og det ser jo greit ut.
Særlig for meg, som bruker mange hundre kr på div. kosttilskudd på noen mnd.

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alternativ til nøtter? Lilleboble Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 06-11-09 20:06
Alternativ til ris Millamor Spørsmål og svar 4 05-10-08 22:37
Alternativ til fruktose? Minus Atkins kosthold 3 04-10-07 22:30
Alternativ til mel tech Lavkarbo generelt 1 07-01-07 21:28
Vaksine mot livmorhalskreft mofe Fysisk og mental helse 3 07-10-05 15:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no