Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Yej!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-13, 14:49   #1
Stella27
Medlem
 
Stella27 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Askim
Innlegg: 148
Stella27 er ny på veien
Talking

Yej!

Har vært tilbake på ketolysekuren i ca 10 dager, og jeg har fått av meg så mye vann, at jeg får på meg forlovelses ringen min igjen!!!!!

Takk til alle som både gir et dytt i riktig vei og mange gode tips!!

Stella27 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (mellom 20 og 50 karber) Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 15:04   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Yej!

Så bra!

Må innrømme at min giftering har sittet fast siden jeg satte den på en uke etter at minstejenta ble førdt for 6 år siden.. Jeg fikk på meg ringen, men ikke snakk om å få den av. Da veide jeg 10-12kg mindre enn nå. Temmelig ubehagelig da jeg veide 25kg mere enn nå gitt.

Å kunne ta av meg ringen når jeg lager mat, det er for meg et stort mål!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 17:09   #3
Stella27
Medlem
 
Stella27 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Askim
Innlegg: 148
Stella27 er ny på veien

Sv: Yej!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Så bra!

Må innrømme at min giftering har sittet fast siden jeg satte den på en uke etter at minstejenta ble førdt for 6 år siden.. Jeg fikk på meg ringen, men ikke snakk om å få den av. Da veide jeg 10-12kg mindre enn nå. Temmelig ubehagelig da jeg veide 25kg mere enn nå gitt.

Å kunne ta av meg ringen når jeg lager mat, det er for meg et stort mål!

Skjønner godt at det er er mål, ( heier på deg Imse!). Har selv vært så pløsete etter å ha kjørt kroppen i gjennom to svangerskap så tett. Syns vi her inne er flinke jeg! Har vært medlem her før, å det er like morsomt hver gang å se at man kan heie hverandre frem, i steden for å dytte hverandre ned..

Stella27 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (mellom 20 og 50 karber) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no