Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins shop online - hvordan handle?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-09, 14:52   #1
leontina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 15
leontina er på en erverdig vei
Question

Atkins shop online - hvordan handle?

Hei, jeg er ny i forumet, men har lest mye og lært mye, mange takk skal dere ha alle sammen.
Jeg og min sønn har begynt på karbodiett og har lest så øyet er vått og tørt og og begynt dette kostholdet.
Men det er en ting jeg lurer på, har lest mye og også funnet at dere før har handlet mye på Aktins.com sin onlineshop.
Jeg har nå sittet og bestilt masse varer til oss for å få litt endringer, men når jeg kommer til å skulle fylle ut adresse mm så godtar den ikke adresse annet sted enn i usa ?
Har det blitt endringer slik at de ikke sender utenlands lenger, eller er det jeg som gjør noe feil ?
Vet dere ellers hvor man kan få litt mer utvalg av produkter enne i matbutikken som stort sett har brownie barene og ikke noe mer.
Det finnes jo så mye spennende i nettbutikken.

Blir veldig glad om noen kan hjelpe ossl

__________________
Med vennlig hilsen Leontina
"kjære Gud om du ikke kan gjøre meg tynnere, vær så snill å gjør mine venner tykkere"

leontina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, ketose variant Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 17:11   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins shop online - hvordan ?

Hei,
Ikke alle Amerikanske nettbutikker selger til utlandet. Det står følgende under shipping: Orders can only be shipped within the U.S. to APOs.
http://www.buyatkins.com/cc_shipcharges.asp

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 21:09   #3
leontina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 15
leontina er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop online - hvordan ?

Takk skal du ha, der ser du, det lønner seg å lese litt bedre hva som står.
Så synd, for de hadde så mye større utvalg.
Men jeg får lete videre, kanskje andre i Europa tar inn og kan sende videre.
Lete lete lete. ......

__________________
Med vennlig hilsen Leontina
"kjære Gud om du ikke kan gjøre meg tynnere, vær så snill å gjør mine venner tykkere"

leontina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, ketose variant Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:30   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop online - hvordan ?

På netrition.com selger de endel forskjellig Både atkins og andre merker!

atkinsdelen:
http://www6.netrition.com/cgi/prices.cgi?manu_id=89

lavkarbodelen:
http://www6.netrition.com/low_carb_products_page.html

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 13:36   #5
leontina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 15
leontina er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop online - hvordan ?

Tusen takk skal du ha Nellie, det var en flott side med mange fine produkter, vi har bestilt allerede :-)

__________________
Med vennlig hilsen Leontina
"kjære Gud om du ikke kan gjøre meg tynnere, vær så snill å gjør mine venner tykkere"

leontina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, ketose variant Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 14:26   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop online - hvordan ?

så bra

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 13:51   #7
Kristine83
Nytt Medlem
 
Kristine83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 3
Kristine83 er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop online - hvordan ?

Er det noen som har vært online og handlet som kan gi tilbakemelding om hvorvidt dere synes det er verdt pengene?? Koster jo litt i frakt.. Er varene gode?

__________________


Kristine83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 14:08   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop online - hvordan ?

Jeg synes det var verdt pengene, hvertfall=)
Men det var jo fordi at jeg likte det jeg kjøpte.
Kan ikke garantere at alle gjør det..
Holdt meg under 200 kroner i varer, for å slippe toll og moms, så da syntes jeg ikke frakten ble så ille, egentlig.. Litt må man jo regne med når man bestiller fra utlandet

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 19:13   #9
Amereta
Medlem
 
Amereta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Amereta er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop online - hvordan handle?

Hei!
jeg vil anbefale Low Carb Megastore på http://www.lowcarbmegastore.com/cart
De har et utrolg bra utvalgt av Atkins produkter. Jeg bestilte varer for noen dager siden og gleder meg stort til at varene skal komme. Koster rundt 330 kr i frakt, men bestiller man litt blir det ikke så ille. Må nok betale moms og toll, men håper det ikke blir så mye

Amereta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 20:12   #10
Kristine83
Nytt Medlem
 
Kristine83 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 3
Kristine83 er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop online - hvordan handle?

Takk for svar

__________________


Kristine83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 22:49   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Atkins shop online - hvordan handle?

Opprinnelig lagt inn av Amereta, her.

Hei!
jeg vil anbefale Low Carb Megastore på http://www.lowcarbmegastore.com/cart
De har et utrolg bra utvalgt av Atkins produkter. Jeg bestilte varer for noen dager siden og gleder meg stort til at varene skal komme. Koster rundt 330 kr i frakt, men bestiller man litt blir det ikke så ille. Må nok betale moms og toll, men håper det ikke blir så mye

Det blir fort endel ekstra i toll og moms, desverre. Er jo så mye som 25% av det du handler for + tollen da..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 19:24   #12
Amereta
Medlem
 
Amereta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Amereta er på en erverdig vei

Sv: Atkins shop online - hvordan handle?

Jeg fikk varene i dag og betale 159kr i moms, ikke fått noen faktura på toll enda,
så blir spennende å se hva det kommer på. Jeg vil heller betale litt toll en å bestille varer for 200kr og betale 330 kr i frakt som er fast pris på Low Carb Megastore.
Synes utvalget er kjempe bra. De har blant annet frokostblandinger, knekkebrød + sukkerfritt godteri osv.
Men første gang jeg handler på nett, så fullt mulig andre steder er bedre?

Amereta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 21:01   #13
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Atkins shop online - hvordan handle?

Opprinnelig lagt inn av Amereta, her.

Jeg fikk varene i dag og betale 159kr i moms, ikke fått noen faktura på toll enda,
så blir spennende å se hva det kommer på. Jeg vil heller betale litt toll en å bestille varer for 200kr og betale 330 kr i frakt som er fast pris på Low Carb Megastore.
Synes utvalget er kjempe bra. De har blant annet frokostblandinger, knekkebrød + sukkerfritt godteri osv.
Men første gang jeg handler på nett, så fullt mulig andre steder er bedre?

For den prisen skal du iallefall kunne få tilsendt minst to kilo varer fra usa... når jeg sender hjem ting til søs, så betaler jeg 40$ for to kilo. Jeg tror netrition.com bruker usps sine satser, så proto vil gjerne bli billigere.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins shop! HP Atkins kosthold 67 28-10-09 22:14
Atkins shop !!?? expresso91 Lavkarbo generelt 27 10-01-05 10:40
Så var det det med toll og gebyrer ved handling fra Atkins Shop Maz Generell diskusjon 1 29-03-04 09:14
norsk Atkins-side og SHOP! Iset Atkins kosthold 6 11-01-04 21:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no