Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-11, 13:01   #451
Heidi Iren
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nes på Romerike
Innlegg: 5
Heidi Iren er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei, jeg er jente som blir 43 29/3 og jeg startet med Easylife mandag 31/1. Selv om jeg benytter annen måte å endre livet mitt på, håper jeg å kunne hjelpe/få hjelp på veien til et nytt liv i ketose-tilstand.
Ønsker alle lykke til, jeg skal ned 25 kg og er 164 høy. Jeg har 4 barn som skal følges opp (les kjøres og hentes alle verdens steder) og ellers har jeg sittet godt ned i godstolen foran tv.

Jeg er på 3. dag uten mat og det går veldig bra så langt. Trener på Spenst 2 ganger i uka hittil.

Heidi Iren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 13:15   #452
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av
Unhappy

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

FEBRUAR-STARTER! det er meg det... oj oj oj det er mye å sette seg inn i og en mann som ikke forstår noe av dette!(kanskje fordi han skal slutte å røyke når jeg har nådd målet mitt)! Jeg veier 102 kg(men trur jeg må invistere i ny badevekt) begynte på 103...målet mitt er å gå ned i 85 kg i første omgang, jeg har ikke noe problem med å være aktiv når jeg først kommer meg ut! men jeg eeeelsker sjokolade!!!! men jeg er begynt, og det er noe bare det!!!!

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 13:27   #453
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Altså atte, denne tråden er for de som startet i januar 2010!

Er det ikke en egen for de som startet i 2011?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 13:28   #454
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

oj... ja eg sliter med alle den forumene, innleggene osv så jeg skriver i vei der jeg trodde det passet inn jeg... he he

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 13:31   #455
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av heidia79, her.

oj... ja eg sliter med alle den forumene, innleggene osv så jeg skriver i vei der jeg trodde det passet inn jeg... he he

Ser den! Bare så dumt å skrive i en tråd som ikke har vært aktiv siden april i fjor!

Sjekk dato på siste innlegg, filosofien til den som startet tråden og/eller hvilket underforum tråden ligger i, så er du langt på vei!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 13:32   #456
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ser den! Bare så dumt å skrive i en tråd som ikke har vært aktiv siden april i fjor!

Sjekk dato på siste innlegg, filosofien til den som startet tråden og/eller hvilket underforum tråden ligger i, så er du langt på vei!

tusen takk

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 13:33   #457
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av heidia79, her.

tusen takk

Bare hyggelig!
Selv med 3års fartstid hender det jeg roter fælt for å finne ut av ting her noen ganger!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Januar 09 - ny start! Peach Mer enn 30 kg overvekt 38 23-01-09 00:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no