Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-02-10, 10:53   #1
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Jeg kjøpte meg ketolyseboka i går, syntes liksom jeg måtte ha den og i lavkarbo-bilblioteket

Men etter å ha lest boka stusser jeg over porsjonene, feks 1 egg og 2-3 snsjoser til frokost
Eller 100g kjøttdeig+50g ost( og grønnsaker til) =2 middager? ( fylt paprika).

Det høres ut som noe som knerter musklene for det er jo kjempelite protein?

Jeg klarer ikke å finne ut noe om hvor mye protein man skal spise, men om jeg skal overleve på 50g protein, da kommer jeg garantert miste muskler.

Si at jeg var trøtt i går kveld og gikk glipp av noe vesentlig i boka

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 10:57   #2
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Jeg vet ikke, men jeg spiser mye både protein og fett og går ikke ned.Begynner å lure på om denne kuren også går ut på å spise lite og ofte, og ikke sjelden og mye som jeg gjør.

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 11:13   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Det er vel menyforslag. Torkli forfekter jo det å spise når man er sulten til man er behagelig mett.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 11:18   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er vel menyforslag. Torkli forfekter jo det å spise når man er sulten til man er behagelig mett.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 11:30   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er vel menyforslag. Torkli forfekter jo det å spise når man er sulten til man er behagelig mett.

Ja, jeg skjønner det er menyforslag og at han skriver at man skal spise til man er mett. Men altså, å foreslå 1egg med noen ansjoser til, det er jo ikke noe liksom, det henger ikke på grep..

Jeg skjønner enda mindre av ketolyseprinsippene nå enn for 2 dager siden..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 11:38   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Det er omtrent de mengdene jeg spiser, tror ikke det knerter muskler eller noe. Men som sagt så er det jo bare forslag, og det har vel litt å si hvor aktiv personen er, hvor mye mat man føler man må ha osv. Man skal jo spise seg mett.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 13:14   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Men nå skjønner jeg hvorfor en del spiser for lite, om de følger de forslagene slavisk. Men sånn ellers ser det ut til at det kostholdet jeg spiser er ketolyse.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 13:22   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Ja, og det funker jo, du har jo gått ned masse. Så ikke tenk på det, spis deg mett. Det er jo hva du spiser som teller, ikke hvor mye, hvertfall ikke om det funker.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 13:50   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oppskriftene i ketolyseboka, små porsjoner?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, og det funker jo, du har jo gått ned masse. Så ikke tenk på det, spis deg mett. Det er jo hva du spiser som teller, ikke hvor mye, hvertfall ikke om det funker.

Ja, akkurat. Det går i rykk og napp, men nå har det vært turbulent matmessig de siste månedene. 3turer på sykehus med Dokka og jul i løpet av 2 måneder.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kylling i peanøttsaus 38.1 kh/4 porsjoner Michelin Middag 4 14-05-08 23:44
Hvor store porsjoner mat kilo Ketolysekuren 4 07-11-07 15:58
Ziggy oppskriftene AltforStor Ketolysekuren 7 14-09-07 20:24
Ostekakedessert-porsjoner Kia Kake/dessert og snacks 2 10-02-06 23:07
oppskriftene.. nøtte Induksjonen 1 05-03-05 11:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no