Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-14, 19:07   #126
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Velkommen!

Takk!

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 11:02   #127
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Tirsdag og veiedag. -100 gram og fortsatt 2,9 kg igjen til det "hårete" mitt. Jeg var glad det var minus og ikke pluss selv om jeg følger kuren til punkt og prikke. Tickeren min har av en eller annen grunn bestemt seg for at vekten min er 77,0 istedet for 77,9 og vil ikke la seg korrigere. Men sannheten er at det 2,9 kg to go!

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 14:56   #128
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Når du skriver tallene dine inn i tickeren, må du bruke punktum, ikke komma, ellers forholder den seg ikke til desimalene.
Men hurra! Når man er nærme målet, er hvert hundregram grunn til å juble! Her virrer vekten litt mellom 66- og 67-tallet. Håper det tusler litt nedover igjen. Det har vært varmt, og det har vært en del nøttespising og proseccoskåling i det siste. Men det er sommer, så det gjøkke no!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 22:15   #129
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Når du skriver tallene dine inn i tickeren, må du bruke punktum, ikke komma, ellers forholder den seg ikke til desimalene.

Se der, det funket! Takk skal du ha.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 09:47   #130
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Jeg går også ned, ikke så mye, men litt for hver uke.
Jeg har gått ned 6 kg, og er en kg unna der jeg var før jeg la på meg igjen i en voldsom stressperiode. Poenget er at jeg egentlig er ganske fornøyd nå, så jeg kommer ikke til å kjøpe flere ED-produkter. ED virket utrolig bra for å restarte kroppens forbrenning, og nå lever jeg egentlig videre sånn som er normalt for meg. Jeg tenker ikke diett eller slanking, spiser lavkarbo uten veldig mye fett, ikke noe gluten og trener som jeg har gjort nå i mange år. Samtidig som jeg jo går litt ned. Men nå tenker jeg at kroppen stopper av seg selv når min idelaekt er nådd. Jeg er vel 3 kg unna normal BMI.
Disse kiloene var det utrolig godt å bli kvitt igjen. Jeg har fortsatt endel fett igjen på magen, men mye mindre enn for 6 kg siden. så jeg er kjempefornøyd. Mitt mål var å klare dette før jeg begynner på overgangsalderen, og jeg er 46 så det nærmer seg vel!
Deilig å føle seg fin og ikke gremme seg over fettvalken over magen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 11:37   #131
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Så deilig, Vibeke!
Jeg står og stamper på de samme hundregrammene, i enden av sekstisekstallet, eller så vidt over sekstisju. Det er ingen krise, men jeg kjenner på kroppen at jeg fint kan gå ned mer, det er fortsatt nok å ta av på mage- og ryggregionen. Men samtidig prøver jeg å nyte det faktum at jeg er slank. Kjenner at jeg enda ikke er vant til disse fremmede, normale tallene, for jeg snur det stadig i forbifarten fra "sekstisju" til "søttiseks" i hodet mitt.

Jeg har uansett latt meg overtale av ei venninne til å bli med på hotyoga fra høsten av. Kanskje det bare er noe sånt som skal til?! Jeg er jo i bunn og grunn en lat sofagris. (Som dog imponerte alle i går med å kunne legge hele håndflatene på gulvet med strake bein. )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan få av "siste" rest etter endt slanking inger2804 Spørsmål og svar 2 03-05-11 08:28
Har spist litt "mye" sjokolade i det siste... men... Etherena Ketolysekuren 2 08-11-10 22:41
Noen som er i gang med "de siste fem"? Pocahontas Ketolysekuren 19 18-05-09 13:06
De siste dagene har jeg "ufrivillig" kuttet ned på karbene, og nå er stixen mør lilla Lollypop! Ketolysekuren 1 29-09-07 11:32
"mine siste tibakemeldinger" auroraborealis Generell diskusjon 3 16-09-07 00:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no