Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Tre spørsmål fra en nybegynner

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-08, 09:39   #1
Clarissa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 43
Clarissa er på en erverdig vei

Tre spørsmål fra en nybegynner

Hei!

Begynte med eurodiet for noen dager siden. Det er nærmest umulig å få fatt på legen pr tlf, så tenkte jeg skulle spørre dere:

KAN man spise sukkerfri drops/tyggis? (Har ikke funnet klart svar på det spm her i spalten)

Er det ok å spise litt nøtter i fase 1?

Er det noen fare for at håret ikke får nok næring og vitaminer osv, og begynner å falle av?

__________________




Clarissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vill i jungelen Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 12:08   #2
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Tre spørsmål fra en nybegynner

Opprinnelig lagt inn av Clarissa, her.

Hei!

Begynte med eurodiet for noen dager siden. Det er nærmest umulig å få fatt på legen pr tlf, så tenkte jeg skulle spørre dere:

KAN man spise sukkerfri drops/tyggis? (Har ikke funnet klart svar på det spm her i spalten)

Er det ok å spise litt nøtter i fase 1?

Er det noen fare for at håret ikke får nok næring og vitaminer osv, og begynner å falle av?

Jeg er ikke noe orakel, men prøver meg hvertfall på det første spørsmålet...
Jeg har spist/tygget sukkerfri tuggis hele veien, har ikke merka problemer. Sølv-Extra
Nøtter liker jeg ikke i utgangspunktet, så har slippi å bekymre meg over den...
Hår mister jeg i perioder uansett, så om det er pga diett eller at det bare er sånn, det vet jeg ikke.... Men har ikke mista unormalt mye hår, hvertfall!

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:47   #3
Tomine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 35
Tomine er på en erverdig vei

Sv: Tre spørsmål fra en nybegynner

Opprinnelig lagt inn av Clarissa, her.

Hei!

Begynte med eurodiet for noen dager siden. Det er nærmest umulig å få fatt på legen pr tlf, så tenkte jeg skulle spørre dere:

KAN man spise sukkerfri drops/tyggis? (Har ikke funnet klart svar på det spm her i spalten)

Jeg spiser drops fra apoteket, de heter fribol og finnes i masse smaker og smaker bra. Er nok ikke meningen man skal ha nor særlig med drops fordi det er et poeng å venne seg av med søtsug/smaken av søtt, men jeg orker ikke det.

Er det ok å spise litt nøtter i fase 1?

- Egentlig ikke siden det ikke er på lista over tillatt mat i den fasen. Nøtter inneholder mye fett og dermed mye energi - og ED gir jo veldig lite kalorier - hensikten her er jo også at man skal få en liten kickstart på slankinga.
Klarer du å unngå det tror jeg det er det beste.

Er det noen fare for at håret ikke får nok næring og vitaminer osv, og begynner å falle av?

ED produktene skal være sammensatt slik at du skal få i deg det du trenger av vitaminer, mineraler og fett, proteiner og karbohydrater,
Jeg tar tillegg av omega 3, mulitivitamin, magnesium og kalium. De to sistnevnte har jeg diskutert doseringa med legen samt tatt oppfølgende blodprøver på , noe som er SVÆRT VIKTIG!
- men poenget : jeg tror ikke ED produktene skal gi så mye hårtap. Men vi er jo forskjellige.

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpNnQvQ/]

[/url]
Tomine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen spørsmål fra en nybegynner Ayasofia Ketolysekuren 3 01-02-08 11:39
Noen spørsmål fra en nybegynner annemo Spørsmål og svar 3 15-06-07 14:52
Masse spørsmål fra nybegynner. Fjonken Spørsmål og svar 3 02-02-06 21:25
Nybegynner med spørsmål:) nanban Induksjonen 2 12-10-05 23:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no