Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-11, 13:41   #6376
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan er en moden, frisk avokadeo? utenpå og inni? Kjøpte en, og den var så bløt og slimete at steinen ramlet ut av seg selv. hadde den i smoothie, men den smakte igrunnen ikke noe.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 03-03-11, 17:10   #6377
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvordan er en moden, frisk avokadeo? utenpå og inni? Kjøpte en, og den var så bløt og slimete at steinen ramlet ut av seg selv. hadde den i smoothie, men den smakte igrunnen ikke noe.

Den skal være fast i kjøttet, men myk nok til å taes ut med skje og grønn inni.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 03-03-11, 18:22   #6378
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvordan er en moden, frisk avokadeo? utenpå og inni?

Når du legger hånda rundt den skal den gi litt etter, ikke mye. IKKE klem bare med fingrene! Da får den svarte stygge flekker. Kjenner du lufthull under skallet er den for moden.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-03-11, 18:28   #6379
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du kan kjøpe den umoden også, bare legg den i vinduskarmen, så blir den moden i løpet av noen dager.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-03-11, 19:22   #6380
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg klemmer forsiktig der stilken er. Om det gir litt etter der er det et tegn på at den er moden. Jeg ser også på fargen. Den skal være mørk, ikke lys grønn.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 03-03-11, 19:45   #6381
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og så skal de være knudrete. De glatte har mye mer karbo

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-03-11, 20:43   #6382
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men hvorfor har noen avokadoer grønt skall og noen svart skall?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 03-03-11, 21:06   #6383
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

To forskjellige sorter

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 03-03-11, 22:00   #6384
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ååååååå :-)

Men hvem er best da, hvem bør jeg bruke?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 03-03-11, 22:05   #6385
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De knudrete.

De kan også være grønne og sorte. Grønt betyr umodent, svart betyr moden.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-03-11, 22:30   #6386
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Her har Nille skrevet litt om de forskjellige:

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det er faktisk viktig.

Det finnes minst to typer avocado i butikken. Den grønne med glatt litt tynnere skall, og den som er mer grønn/brun/svart med litt tykkere knudrete skall. Den sistnevnte heter Hass Avocado/California Avocado, og inneholder av en eller annen grunn mye mindre karbohydrater enn den grønne, som er fra Florida ! Så hold dere til den brun/grønne. Det er også den det finnes mest av hos oss.

Her er næringsinnhold på de forskjellige typene (pr avocado uten stein, standard størrelse). Legger på bilde og, slik at dere kan se forskjellen !


HASS - CALIFORNIA



Total: 279 Fat:27 239 89% Sat:4 38 14% Poly:3 30 11% Mono:17 150 56%Carbs:13 17 6% Fiber:9 0 0%Protein:3 14 5%Alcohol:0 0 0%

279 kalorier - 89 % fett 5 % protein og 4 net karber !

NASS - FLORIDA


Total: 489 Fat:47 419 89% Sat:7 67 14% Poly:6 53 11% Mono:29 263 56%Carbs:22 29 6% Fiber:15 0 0%Protein:6 24 5%Alcohol:0 0 0%

489 kalorier - 89 % fett 5 % protein og 7 net karber !

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 03-03-11, 23:53   #6387
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det var oppklarende Kitt :-) Er svarte jeg har kjøpt, da får jeg se etter grønne neste gang.


MEN - lurer på en ting til. Er Nutrilettbar ok på lavkarbo??? Jeg trodde IKKE. men så sier en veninne at hun spiser det for det står lavkarbo på esken? Er ikke de alt for fulle av karber da?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 03-03-11, 23:58   #6388
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Det var oppklarende Kitt :-) Er svarte jeg har kjøpt, da får jeg se etter grønne neste gang.


MEN - lurer på en ting til. Er Nutrilettbar ok på lavkarbo??? Jeg trodde IKKE. men så sier en veninne at hun spiser det for det står lavkarbo på esken? Er ikke de alt for fulle av karber da?

Omvendt, det er de svarte (og knudrete) du skal kjøpe. De Florida-avocadoene er dessuten svært sjeldne å oppdrive i vanlige butikker i Norge. Begge typene er grønne i utgangpunktet, men de California-avocadoene blir mørkere i skinnet dess modnere de blir.

Jeg kan aldri tro at Nutrilettbarer er godt for noe, men det er jo ikke verre enn å sjekke næringsinnholdet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-03-11, 00:09   #6389
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Det var oppklarende Kitt :-) Er svarte jeg har kjøpt, da får jeg se etter grønne neste gang.


MEN - lurer på en ting til. Er Nutrilettbar ok på lavkarbo??? Jeg trodde IKKE. men så sier en veninne at hun spiser det for det står lavkarbo på esken? Er ikke de alt for fulle av karber da?

Nutrilettbar er fulle av karbo - velg en atkinsbar istedet - de er utmerket for oss på lavkarbo

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 04-03-11, 00:11   #6390
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

står det ikke lav KALORI på de barene a? gjør det på nærbutikken min^^

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 04-03-11, 00:17   #6391
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

står det ikke lav KALORI på de barene a? gjør det på nærbutikken min^^

Stemmer nok det

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 04-03-11, 00:24   #6392
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

kan jo hende det er blitt lest feil der da hehe.

Jeg bruker atkinsbarene som reddning hvis jeg er på farten, spiser gjerne en halv da, men det er ikke ofte. Og så er det jo godt isteden for sjokolade, i små små biter.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 04-03-11, 00:36   #6393
heidiloco
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Moss
Alder: 35
Innlegg: 6
heidiloco er på en erverdig vei

Hvitvin!

Er det noen som har en god hvitvin å anbefale som er lavkarbovennlig? evt med næringsinnhold?
Jeg har ikke peil på viner når det står feks 4.5 g sukker , vil det da si 4,5g karbo pr 100 g?
Sikkert teit spm men må jo spørre for å få svar !

heidiloco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generellt
Gammel 04-03-11, 00:42   #6394
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

kan jo hende det er blitt lest feil der da hehe.

Jeg bruker atkinsbarene som reddning hvis jeg er på farten, spiser gjerne en halv da, men det er ikke ofte. Og så er det jo godt isteden for sjokolade, i små små biter.

hehe ja første gangen leste jeg også lavkarbo, men så tittet jeg igjen, og så lavkalori

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 04-03-11, 00:45   #6395
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvitvin!

Opprinnelig lagt inn av heidiloco, her.

Er det noen som har en god hvitvin å anbefale som er lavkarbovennlig? evt med næringsinnhold?
Jeg har ikke peil på viner når det står feks 4.5 g sukker , vil det da si 4,5g karbo pr 100 g?
Sikkert teit spm men må jo spørre for å få svar !

Jeg kjøpte en på vinmonopolet som var kjempegod ! Husker ikkeh va den heter - men den ble solgt mye til diabetikere pga lite sukker. du kan jo spørre etter en diabetikervin

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 04-03-11, 10:37   #6396
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan deler dere egentlig opp Avocado? Den steinen i midten gjør jo slik at jeg ikke kan skjære den i to....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 04-03-11, 10:48   #6397
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hvordan deler dere egentlig opp Avocado? Den steinen i midten gjør jo slik at jeg ikke kan skjære den i to....

Du deler i to rundt steinen og så vrir du de to halvdelene fra hverandre. Og så kan du plukke ut steinen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 04-03-11, 12:40   #6398
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Du deler i to rundt steinen og så vrir du de to halvdelene fra hverandre. Og så kan du plukke ut steinen.

Enig - og steinen kan du få ut ved å bruke en stor kniv som du rykker ned mot steinen så kniven setter seg fast i steinen og du kan dra den opp med kniven (litt mindre grisete)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 04-03-11, 12:48   #6399
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Enig - og steinen kan du få ut ved å bruke en stor kniv som du rykker ned mot steinen så kniven setter seg fast i steinen og du kan dra den opp med kniven (litt mindre grisete)

Hvilket faktisk ligger til grunn for et nyere legevaktfenomen; avokadoskade! Avokadoen er fet, og dermed litt sleip når den er moden. Bruk heller en skje!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-03-11, 12:57   #6400
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Enig - og steinen kan du få ut ved å bruke en stor kniv som du rykker ned mot steinen så kniven setter seg fast i steinen og du kan dra den opp med kniven (litt mindre grisete)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hvilket faktisk ligger til grunn for et nyere legevaktfenomen; avokadoskade! Avokadoen er fet, og dermed litt sleip når den er moden. Bruk heller en skje!

Eventuelt så kan man gjøre som meg og ha lange negler. Har aldri trengt å bruke noen redskaper for å få ut steinen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no