Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Overskrift på tråd ble endret

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-11, 15:09   #1
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Overskrift på tråd ble endret

Hei,

Jeg startet en tråd jeg kalte: "Eh, så hvordan trener man egentlig?", og kort tid etter ble tittelen endret til: "Så hvordan trener man egentlig?".

Det spiller ingen rolle for meg, for så vidt, men lurer på om det er noen forumregler jeg har oversett, siden overskriften ble endret.

Den som endret skrev ikke noe i tråden om hvorfor, er det ikke vanlig å gjøre her?


__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 17:28   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Overskrift på tråd ble endret

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Hei,

Jeg startet en tråd jeg kalte: "Eh, så hvordan trener man egentlig?", og kort tid etter ble tittelen endret til: "Så hvordan trener man egentlig?".

Det spiller ingen rolle for meg, for så vidt, men lurer på om det er noen forumregler jeg har oversett, siden overskriften ble endret.

Den som endret skrev ikke noe i tråden om hvorfor, er det ikke vanlig å gjøre her?


Nå var det ikke jeg som endret trådtittelen din, men personlig så endrer jeg enormt mange, hele tiden. Vi endrer skrive- gramatikk og punktsettinsfeil, fjerner smileyer i tittelen, endrer titler som ikke gjenspeiler innholdet (f.eks tråder som kun heter "Hjelp!") unødvendig bruk av tankeprikker, punktum, utropstegn, stor/liten bokstav, etc etc.
I tillegg til dette endrer vi også språket/formuleringer i noen trådtitler, enkelt og greit fordi så mye av inneholdet her er søkbart, og sånn sett gir titlene på forumet et ansikt utad.
Skulle vi gått inn i hver tråd og fortalt om endringer hadde det tatt tid, og vi som moderer gjør det på frivillig basis.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:28   #3
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Overskrift på tråd ble endret

Tusen takk for svar!

Skjønner, visste ikke at dere endret så mye (men når jeg tenker over det så er titlene her mye bedre enn det andre forumet jeg er på ).

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:09   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Overskrift på tråd ble endret

Oh, I aim to please! (Og, så klart, de andre moderatorne. Men jeg har forstått det sånn at det er jeg som herjer mest i tittelendring. )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:22   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Overskrift på tråd ble endret

Hmmm..
Jeg har et par ganger bedt om å få slettet tråder jeg selv har startet og fikk beskjed om at det gikk ikke. Men jeg vet jo at det går for jeg HAR jo fått slettet tråder tildligere.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:26   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Overskrift på tråd ble endret

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hmmm..
Jeg har et par ganger bedt om å få slettet tråder jeg selv har startet og fikk beskjed om at det gikk ikke. Men jeg vet jo at det går for jeg HAR jo fått slettet tråder tildligere.

Høres veldig rart ut, for å slette tråder er gjort i en håndvending.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 23:12   #7
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Overskrift på tråd ble endret

Har ikke tenkt over dette før, men vil rose dere som gjør om på titlene. Forumet ser veldig oversiktlig og bra ut!

  Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 23:20   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Overskrift på tråd ble endret

Åh, så godt å høre! Nå ble jeg glad! Det er jo litt sånn "usynlig" arbeid, og i blant må man være litt kreativ også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 00:12   #9
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Overskrift på tråd ble endret

Oooh, eg herjar nok litt også! Ja, det er greit å halde titlane greie, det gjer det også lettare å leite fram ting seinare. Vi likar orden!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 10:56   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Overskrift på tråd ble endret

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Oooh, eg herjar nok litt også! Ja, det er greit å halde titlane greie, det gjer det også lettare å leite fram ting seinare. Vi likar orden!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endret lukt av avføringen dida Fysisk og mental helse 9 13-09-10 21:14
Hvordan får jeg endret Happiness Spørsmål og svar 12 30-09-09 15:18
Forandre overskrift? cathrine Spørsmål og svar 4 21-03-08 23:15
Smaken endret seg? Robyn Ketolysekuren 3 24-06-07 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no