Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Kan noen hjelpe meg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-02-12, 15:20   #1
Monica25
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: nord- trøndelag
Alder: 38
Innlegg: 35
Monica25 er på en erverdig vei

Kan noen hjelpe meg?

Jeg har måttet gått over til Lindberg fra Atkins da jeg har blitt gravid...

men jeg synes det er så mye å sette seg inn i når jeg nettopp har satt meg inn i atkins

skal man ikke bruke bacon på Lindberg??

hvor kan jeg finne oppskrifter som passer på Lindberg??? jeg vet om lenabeatrice men det er jo atkins hun går på

jeg er også kresen så trenger oppskrifter som ikke inneholder så mye rart.. jeg spiser ikke nøtter, hva kan jeg spise istedet ?? jeg spiser ikke bønner, ikke avokado å er ikke så begeistret for grovt brød....

plz hjelp meg...

Monica25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 15:33   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: kan noen hjelpe meg ??

Gå på bibliotekt og lån noen av bøkene hans, det er en del oppskrifter i flere av dem og han har jo også noen rene kokebøker.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 21:23   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg ?

Enig med trilltrall, fedon har MANGE bøker Nå er de heller ikke så dyre, og jeg har sett de i vanlige matbutikker, sjekk ut hva du finner lokalt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 11:42   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Om du har satt deg inn i Atkins, hvorfor ikke gå over på vedlikeholdskostholdet hans? Det er beskrevet i boken, og ligger ganske tett opp til Lindberg.
Hvorfor spiser du ikke bønner og nøtter? Tåler du det ikke, eller liker du det ikke?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 11:50   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Ja, enig med Photos gode tips, gå videre i atkins faser. Bacon er lov men jeg ville ikke spist det sammen med stivelsesholdig mat som brød, og frø kan brukes istedenfor nøtter. Man må ikke spise hverken frø eller nøtter. Tips: prøv tahini, som er moste frø. Den fra Monki er fersk og god, og på internasjonale butikker finnes rå og veldig rennende type som kan brukes som dressing eller som saus. Husk salt på. Mandler fåes også most til smør fra samme merke. Men nøtter kan du riste selv og krydre, det er godt. Du kan også lage brente mandler med tagatosesukker, og kjøpe nøttemel billig på iherb og bake kjeks etc med. Hvis du tåler nøtter da.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe meg? Lovely Spørsmål og svar 8 12-11-09 22:31
Kan noen hjelpe? candelaen Lavkarbo generelt 3 14-02-08 22:24
Noen som vil hjelpe?? tullann Ketolysekuren 0 13-09-07 22:52
Noen som kan hjelpe? snupperella Ketolysekuren 16 22-03-07 14:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no