Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Lunsj

Billig og lettvint mannelunch?

Lunsj Har du gode tips til lunsjretter på lavkarbokosthold? Gode erstatninger til den tradisjonelle matpakken? Vi er mange som svært gjerne tar i mot tips.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-12, 15:36   #26
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Billig og lettvint mannelunch?

To tynne lavkarbobrødskiver med en diger karbonade + majones mellom?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 19:59   #27
Siljenh
Juniormedlem
 
Siljenh sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 37
Innlegg: 27
Siljenh er på en erverdig vei

Sv: Billig og lettvint mannelunch?

Jeg hadde nesten samme problemet her med min samboer. Jeg ymtet bare frempå om han ikke begynte å bli litt lei av å kun spise brødskiver.. Nå gjør vi følgende: Ca. annen hver kveld lager vi en stor bolle med salat av kinakål, babyspinat, isbergsalat, paprika, raspa gulrot, agurk, mais og kikerter. På morgenen har jeg en halv boks tunfisk i min salatboks og han har en hel boks tunfisk og et helt egg i sin boks. Det blir da nok mat til hans 9, 12 og 14 pause Selv om at før vi begynte med dette sa han at han måtte nok ha med skiver til 9 og 14 pausen, for en salat holdt ikke hele dagen... NB! Jeg vet at mais, gulrot og kikerter øker karboinnholdet i salaten en del, men det passer helt fint for mitt kosthold i hvertfall.

__________________



Siljenh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, men prøver å ha fordelingen 5-20-75 Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 20:44   #28
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Billig og lettvint mannelunch?

Opprinnelig lagt inn av Siljenh, her.

Jeg hadde nesten samme problemet her med min samboer. Jeg ymtet bare frempå om han ikke begynte å bli litt lei av å kun spise brødskiver.. Nå gjør vi følgende: Ca. annen hver kveld lager vi en stor bolle med salat av kinakål, babyspinat, isbergsalat, paprika, raspa gulrot, agurk, mais og kikerter. På morgenen har jeg en halv boks tunfisk i min salatboks og han har en hel boks tunfisk og et helt egg i sin boks. Det blir da nok mat til hans 9, 12 og 14 pause Selv om at før vi begynte med dette sa han at han måtte nok ha med skiver til 9 og 14 pausen, for en salat holdt ikke hele dagen... NB! Jeg vet at mais, gulrot og kikerter øker karboinnholdet i salaten en del, men det passer helt fint for mitt kosthold i hvertfall.

Hm... det var ganske lurt! kansje jeg skal foreslå noe sånnt? Vi kan jo samarbeide om hva vi liker best å ha i...

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lettvint utrekning jente20 Spørsmål og svar 5 12-07-11 13:51
Lettvint lunsj Agnetak Lunsj 1 22-02-11 22:35
Billig, lettvint lunsj Merete A Lunsj 15 09-12-08 11:02
Lettvint bearnaisesaus Iset Annen mat 15 01-10-06 00:13
Grafisk kalkulator til salgs! Billig, billig! mofe Generell diskusjon 13 03-07-05 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no