Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nannahs knekkebrødkjeks

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-11, 00:10   #26
Elinf
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 68
Elinf er ny på veien

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

yum - veeldig gode!
Litt sjokk at røra ble så bløt med en gang, men fiberhusken trakk alt til seg, og det ble bra :-) Endelig kjeks med gorgonzola og te til kvelds - helt lovlig :-)

Elinf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, med takk til Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:43   #27
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Da ser det ut som en meeeget forstyrrende ostekveld MIDT i min fase 1 er reddet da...

Takk for denne, blir spennende og prøve!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 15:18   #28
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Opprinnelig lagt inn av thesa, her.

Kan disse stekes uten varmluft?

Jeg steker de uten varmluft. Steker de litt lenger, og lar de tørke på benken over natta i tillegg til tørkingen i ovn.

Jeg fant også oppskriften i Hexebergs oppskriftsbok. Lager dem uten søtning, og noen ganger med hasselnøtter.

Visste ikke at det var Nanna oppskriften egentlig kom fra. Sånt er ikke bra selv om det ikke er forbudt.

Uansett, de er virkelig kjempegode! Lager dem ofte. Toåringen liker dem også, med et lass skikkelig smør på!

De er myyyyyyyyyyye bedre enn fiberrik og fiberplus som ellers anbefales på Lindberg-kosthold, så det gidder jeg aldri kjøpe mer.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 22:09   #29
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Nå skal jeg bake dobbel porsjon av disse, skal være en uke på et kompetansesenter for syndromet til minstejenta, så da trenger jeg et alternativ Disse er fantastiske med feks ost på.

Jeg synes forresten disse er mye lettere å smøre utover plata enn knekkebrødene til Nannah, sikkert pga det ikke er så store frø i de. Også er de jo helt glutenfrie da

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 23:46   #30
Rebeldama
Medlem
 
Rebeldama sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 67
Rebeldama er ny på veien

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Lagde disse for første gang ikveld..
Og det er virkelig de beste knekkebrødene jeg noengang har smakt!!
Og SÅÅÅ lett og enkelt!!??!
NamNamNamNam...
TUSEN TAKK NANNAH

Når unga får teften på de imorgen så er det nok bare å sette igang en ny runde med èn gang hehe..

__________________

Min Journal:
Rebeldama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 21:58   #31
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Dytter på disse, bare fordi de fortjener å stå øverst. De er helt nydelige

takk Nannah (burde sagt det for lenge siden )

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 19:28   #32
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Denne oppskriften fant jeg først nå, etter å ha lest anbefaling i en annen tråd. Men disse skal jeg helt klart lage i morgen!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 22:23   #33
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Denne oppskriften fant jeg først nå, etter å ha lest anbefaling i en annen tråd. Men disse skal jeg helt klart lage i morgen!

Oj, da har du gått glipp av noe. Disse er kjempegode!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 11:53   #34
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Lagde disse i flere omganger i helgen, NAM! De ble så sprøe, lette og fine! Takk, Nannah!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 13:11   #35
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 38
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Utrolig gode

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-14, 21:47   #36
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Nannahs knekkebrødkjeks

Hmmm.. Lurer på om disse blir gode med sesammel? Tror jeg må prøve

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nannahs fyrstekake Nannah Kake/dessert og snacks 26 04-07-13 23:39
Nannahs eplekake Nannah Kake/dessert og snacks 80 10-10-11 09:54
Nannahs sjokolademuffins Nannah Kake/dessert og snacks 10 18-08-11 14:51
Nannahs eggesalat Nannah Lunsj 0 12-07-09 01:24
Nannahs pølsemiddag ... Nannah Middag 3 06-02-08 22:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no