Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-11-08, 14:54   #1
november5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 66
Innlegg: 10
november5 er på en erverdig vei

Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Nå er jeg VELDIG usikker... Helt ny her inne, har kjøpt boken til Foseid og bestilt endel varer derfra (bl.a. brødmix, mandelgrøt, johannesbrødkjernemel etc). Leser på ketolyse.no og ellers her inne på siten og føler at jeg passer bedre på ketolysekuren. Hmmmm. Noen som vet om jeg kan bruke Foseids produkter om jeg velger ketolyse istdet???

__________________
november5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:13   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Nå kjenner ikke jeg til Foseid..
Men du kan bruke johannesbrødkjernemel på ketolyse.
De andre produkta vet jeg ikke. Har litt med innhold av karber.. For på ketolyse skal mesteparten av dagens karber komme fra grønnsaker som vokser over jorda
Det er vel god dato på produkta? Da kan jo det være noe å bruke senere, ved spesielle anledninger eller når du er kommet på vedlikehold

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:29   #3
november5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 66
Innlegg: 10
november5 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Hei, takk skal du ha. Det går jo også på lavkarbo. Men her teller man kalorier i tillegg. Synes nesten at Ketolyse virker mye enklere. Og jeg ser jo at du har greid masse. Grattis!

__________________
november5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:33   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Ja jeg er veldig fornøyd jeg

Og har ikke telt en eneste kalori, bare spist de...
Telte karber i starten, veide og målte, men det satte seg fort i fingerspissene og ble fort greit å ta på øyemål

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:40   #5
november5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 66
Innlegg: 10
november5 er på en erverdig vei

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Det er veldig inspirerende å lese om deg og alle de andre her inne! Det nytter - det er helt sikkert
Hvor mange karber spiste du om dagen da? Jeg har et mål på minus 6 kilo til jul (helst 10 da, men... )- det måtte da kunne gå!!!

__________________
november5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:42   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Mellom 15 og 20. Og mesteparten fra grønnsaker som vokser over jorda..
Reint kjøtt/fisk/fugl... kjøtteid, fete oster... Ikke lettprodukt...
Spiste når jeg var sulten og spiste meg mett

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:46   #7
november5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 66
Innlegg: 10
november5 er på en erverdig vei

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Dritbra!!! Jeg har bestemt meg - bestiller FULL PAKKE Tak skal du ha. Forresten en utrolig fin side dette her - og gratis til og med. Hrmf... ikke til å tro!

__________________
november5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:48   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Ja, dette forumet er gull verdt

Kan garantere at jeg ikke hadde klart det uten all støtte og oppbacing som jeg har fått her

Og ja det er flott at siden er gratis Men det er jo mulighet å bli støttemedlem her da, og betale en liten slump

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:51   #9
november5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 66
Innlegg: 10
november5 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Er det? Så flott - det skal i alle fall jeg gjøre. Fint å være her når man forhåpentligvis har nådd trivselsvekten også - slik at man er bevisst på å holde vekta.

__________________
november5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:57   #10
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Det står jo oppgitt karbohydratinnholdet på produktene, så du kan fint bruke dem. FOseid's diett er jo også en ketogen diett
Selv har jeg brukt mandelgrøten en del, syns den er knallgod. Vurderer å kjøpe noen av de kakemiksene til jul

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 17:23   #11
november5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 66
Innlegg: 10
november5 er på en erverdig vei

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Takk, det var bra for jeg har jo allerede bestilt en del av de. Nå er jeg bare helt klar på å komme skikkelig i gang

__________________
november5 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 14:06   #12
Lille Rosin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 3
Lille Rosin er på en erverdig vei
Smile

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av november5, her.

Nå er jeg VELDIG usikker... Helt ny her inne, har kjøpt boken til Foseid og bestilt endel varer derfra (bl.a. brødmix, mandelgrøt, johannesbrødkjernemel etc). Leser på ketolyse.no og ellers her inne på siten og føler at jeg passer bedre på ketolysekuren. Hmmmm. Noen som vet om jeg kan bruke Foseids produkter om jeg velger ketolyse istdet???

Jeg begynte med Foseids "spis deg slank". Bestilte mat på nett et par ganger, men ble fort lei brødet og ferdigrettene, så jeg "hoppet over" til ketolyse...dvs jeg holder meg under 25 gram karbohydrater om dagen, og går sakte men sikkert ned...har kjøpt bakemix som jeg gleder meg til å prøve...bare å bruke fantasien og spise mat med lite karbohydrater i...Lykke til!!!

Lille Rosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbodiett - bestiller mat fra internett Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 14:25   #13
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Hvis jeg ikke tar helt feil, er det ikke noe særlig med fett - og ihvertfall ikke naturlig fett i produktene til Foseid. Når man kutter ut karbohydrater som energi-kilde må du ha en annen - nemlig fett. Det er mange "lavkarbo"-produkter ute på markedet, men mange av de tror fremdeles at naturlig fett er fetende og farlig. Med naturlig fett mener jeg fra kjøtt- og meieriprodukter.

Moren min kom stolt hjem fra butikken (COOP) for et par måneder siden, og hadde kjøpt en kokebok som lå i grønnsaksavd. "Lavkarbo" het kokeboken. Allerede i innledningen står det at mettet fett er en av "værstingene" i kostholdet vårt, og oppskriftene er uten særlig med karbohydrater, men mangler fullstendig fett også. Ikke særlig næringsrike retter med andre ord. Boken er helt ubrukelig.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Thor Foseid - spis deg slank uten sult Trolljenta Spørsmål og svar 10 10-02-18 16:55
"Endelig slank" av Allen Carr Nakkinekki Bøker om ernæring og helse 16 03-06-08 19:44
Boka til Thor Foseid, spis deg slank quebec Lavkarbo generelt 6 25-05-08 21:21
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 15:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no