Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Dagbok?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-05, 13:51   #1
mabe
Medlem
 
mabe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestfold
Innlegg: 77
mabe er ny på veien
Red face

Dagbok?

Heisann!

må si at jeg ikke skjønner så mye av dette her ennå sukk..
skal liksom prøve å legge inn dagbok her men vet ikke om jeg er på riktig sted
står jo at "legg inn ny tråd" og det er jo ikke dagbok..

har vært å lest litt rundt omkring her å dette ser jo veldig interessangt ut
jeg lærer vel mere etterhvert og kanskje noen av dere kan gi meg noen tips hvordan jeg oppretter en dagbok?

jeg har bursdag 6. desember og når jeg ser på kalenderen så står det 5 .desember hvorfor det?

nei nå er jeg sulten må ned å lage meg litt mat

__________________
Mål: ned 12,8 kg
veiedag: mandager
BMI ved start 26,6
BMI nå 22,5
vektnedgang til nå: 11,5










mabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 13:56   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Velkommen!

Datoen må du endre inne på kontrollpanelet ditt, du har kansje bommet når du skulle skrive inn? (du har forresten bursdag på samme dag som min sønn! ).

Det er ved å starte en ny tråd og svare oppigjen i den du lager deg en dagbok

Du har nå startet en dagbok i det åpne forumet, var det meningen? Vi har en som er på lukket forumområde som bare innloggede medlemer kan bruke, også har vi en som er åpen slik at alle gjester også kan lese... så hvis du vil ha denne flyttet til medlemsområdet, så bare gi en lyd til Nille eller meg.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 14:01   #3
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mabe

jeg har bursdag 6. desember og når jeg ser på kalenderen så står det 5 .desember hvorfor det?

hvis du ser litt nøyere, så står det 6. så feil på min bursdag jeg og.
se TIR, og så til høyre, ikke venstre

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 14:48   #4
mabe
Medlem
 
mabe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestfold
Innlegg: 77
mabe er ny på veien
Cool

Heisann Lise

takk for velkomsten

Jeg har sett at jeg har skrevet riktig dato men skal undersøke nærmere..
nei det var ikke meningen å lage dagbok i den åpne forumet dette er så nytt for meg at jeg ikke viste at det var i den åpne forumet
kan du være så snill å flytte den til medlemsrådet
mabe

Opprinnelig lagt inn av Lise

Velkommen!

Datoen må du endre inne på kontrollpanelet ditt, du har kansje bommet når du skulle skrive inn? (du har forresten bursdag på samme dag som min sønn! ).

Det er ved å starte en ny tråd og svare oppigjen i den du lager deg en dagbok

Du har nå startet en dagbok i det åpne forumet, var det meningen? Vi har en som er på lukket forumområde som bare innloggede medlemer kan bruke, også har vi en som er åpen slik at alle gjester også kan lese... så hvis du vil ha denne flyttet til medlemsområdet, så bare gi en lyd til Nille eller meg.

__________________
Mål: ned 12,8 kg
veiedag: mandager
BMI ved start 26,6
BMI nå 22,5
vektnedgang til nå: 11,5










mabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-03-05, 14:49   #5
mabe
Medlem
 
mabe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestfold
Innlegg: 77
mabe er ny på veien
Thumbs up

Heisann

jeg skal gå inn å se litt nøyere takk for svaret


Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

hvis du ser litt nøyere, så står det 6. så feil på min bursdag jeg og.
se TIR, og så til høyre, ikke venstre

__________________
Mål: ned 12,8 kg
veiedag: mandager
BMI ved start 26,6
BMI nå 22,5
vektnedgang til nå: 11,5










mabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 13:24   #6
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dagbok???

Opprinnelig lagt inn av Summer, her.


Det er ved å starte en ny tråd og svare oppigjen i den du lager deg en dagbok

Du har nå startet en dagbok i det åpne forumet, var det meningen? Vi har en som er på lukket forumområde som bare innloggede medlemer kan bruke, også har vi en som er åpen slik at alle gjester også kan lese... så hvis du vil ha denne flyttet til medlemsområdet, så bare gi en lyd til Nille eller meg.

Hvor finner man det lukkede forumet? Tenkte og å lage en dagbok

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 14:10   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dagbok???

Opprinnelig lagt inn av Bik, her.

Hvor finner man det lukkede forumet? Tenkte og å lage en dagbok

Gå inn på der det står Forum oppe på den blåsvart linjen øverst på siden her. Et godt stykke nede på siden finner du Medlemsområdet og en post som heter Min journal. Går du inn der, står det Start ny tråd til venstre over alle trådene. Starter du da en ny tråd, blir det din journal/dagbok!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 14:10   #8
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill
Question

Sv: Dagbok???

Jeg er ikke noe racer på dette feltet, men er det ikke det som blir kalt "Journal" som fungerer som dagbok?

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 14:12   #9
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Dagbok???

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Gå inn på der det står Forum oppe på den blåsvart linjen øverst på siden her. Et godt stykke nede på siden finner du Medlemsområdet og en post som heter Min journal. Går du inn der, står det Start ny tråd til venstre over alle trådene. Starter du da en ny tråd, blir det din journal/dagbok!

Her ser det ut som vi har trykket på knappen samtidig, Kitt. Godt at dere med peiling er så raskt ute!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 14:21   #10
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dagbok???

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Gå inn på der det står Forum oppe på den blåsvart linjen øverst på siden her. Et godt stykke nede på siden finner du Medlemsområdet og en post som heter Min journal. Går du inn der, står det Start ny tråd til venstre over alle trådene. Starter du da en ny tråd, blir det din journal/dagbok!

Okei, så journal og dagbok er det samme Ja da har jeg en journal....og ei dagbok

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagbok Echo Spørsmål og svar 15 16-06-10 16:48
Min dagbok :) Maskotten Åpne dagbøker 6 12-07-08 21:50
Dagbok The Rose Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 22-02-05 23:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no