Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Lenge siden jeg var her ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-13, 12:31   #1
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Lenge siden jeg var her ...

og følte vel at jeg egentlig ikke skulle være her, men var så håpløst redd at jeg ikke skulle klare de 29 jeg hadde satt som mål å gå ned, at jeg måtte holde meg med noen som og hadde litt "store" planer.

Ville bare si at jeg er en liten solskinnshistorie. Jeg har nå passert 2 år siden jeg startet med livsstilsendringa mi og i dag kan jeg stolt fortelle at jeg faktisk har gått ned 39 kg.

Så for den av dere som mister "tråden" inni mellom og rister håpløst på hodet de dagene vekta går feil vei...keep the faith! - og du? DU kan gjøre det

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 13:05   #2
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Lenge siden jeg var her...

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

og følte vel at jeg egentlig ikke skulle være her, men var så håpløst redd at jeg ikke skulle klare de 29 jeg hadde satt som mål å gå ned, at jeg måtte holde meg med noen som og hadde litt "store" planer.

Ville bare si at jeg er en liten solskinnshistorie. Jeg har nå passert 2 år siden jeg startet med livsstilsendringa mi og i dag kan jeg stolt fortelle at jeg faktisk har gått ned 39 kg.

Så for den av dere som mister "tråden" inni mellom og rister håpløst på hodet de dagene vekta går feil vei...keep the faith! - og du? DU kan gjøre det

Gratulerer Madamode!!! Og jeg signerer. Trodde ikke det var mulig. Men har stått på, falt, reist meg og trives fortsatt på reisen!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 13:13   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lenge siden jeg var her...



Så godt at dere er her og forteller.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 14:45   #4
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 38
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: Lenge siden jeg var her ...

Imponerende! Så flink du er! Føle for å gi opp noen ganger siden det ikke går så fort man ønsker, men skal nok stå på å vær like flink som deg og ikke gi opp

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lenge siden lillamumi Mer enn 30 kg overvekt 0 04-01-11 18:36
Nå er det lenge siden. Miriam Lavkarbo generelt 4 11-03-05 13:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no