Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sukrin

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-08, 16:33   #1
Evelyn
Juniormedlem
 
Evelyn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 52
Innlegg: 25
Evelyn er på en erverdig vei
Question

Sukrin

Har kjøpt et søtningsmiddel som heter Sukrin.Er det noen av dere som har kjennskap til dette søtnings stoffet? Kan man bruke dette når man går på Ketoøysekuren?Har prøvd å få kjøpt Splensa,men svaret jeg får er at det ikke er godkjent lengre,fordi det inneholder for mye klor.Noen som vet noe??

Evelyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 16:42   #2
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Sukrin

Hei.

De selger Splenda her i butikken enda i hvertfall (Prix)

Jeg har også Sukrin. Det en litt kjølende effekt hvis du smaker på det, og derfor en del som ikke liker det. Har brukt det som søtning i krem o.l. og det har blitt bra.

Mener å huske det var noen som sa Sukrin var dårlig i bakst....men er ikke sikker.

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 16:42   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=sukrin

jeg er ikke kjent med det, men i denne tråden er det diskutert en del. I en del andre tråder også, bare søk på sukrin så dukker det opp litt av hvert hvis ikke noen kommer med nye fine synspunkter

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 17:23   #4
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin


Hei, bare legger inn en annen tråd jeg - for litt informasjon om splenda
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17219
Kommer ikke til å kjøpe splenda flere ganger, synes selv sukrin fungerer bra. Men har ikke brukt det så mye ennå. Har laget litt vafler og et par små kaker med nøttemel, kakao, kokos, fløte, sukrin, egg, vanilje og ev annet jeg har hatt lyst på av krydder. Kjekt med liten springform. Kan ikke ha kaker i skapet

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 17:36   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin

Jeg bruker bare Sukrin og er kjempefornøyd med det.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 17:42   #6
Eirian
Medlem
 
Eirian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 123
Eirian er ny på veien

Re: Sv: Sukrin

Vi bruker sukrin og er fornøyd. Jeg bruker litt i kornkaffen hvis jeg ikke har soyamelk som er søtet med eplejuice. Ellers har jeg laget kakao med sukrin, og bakt tiramisu, pepperkaker og boller med sukrinen, og det blir godt.
Vi bruker svært lite av det generelt da, for jeg er ikke sånn veldig glad i søtt, men når man "må" ha det er det greit.

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kakao og sjokolade og sukrin wander Kake/dessert og snacks 4 07-04-09 21:31
Nytt søtningsmiddel - Sukrin martefie Lavkarbo generelt 2 14-01-08 23:20
Sukrin i teen LMPH Spørsmål og svar 2 29-11-07 22:05
Kjøpe Sukrin i Tyskland? wander Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 27-08-07 14:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no