Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Søthunger

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-09, 23:19   #1
Kakeåndsen
Medlem
 
Kakeåndsen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 81
Kakeåndsen er ny på veien
Talking

Søthunger

Jeg må bare fortelle at etter 3 dager på ketolysekuren hadde jeg ingen antydning til søthunger lenger. Og jeg var verdensmester i sjokoladespising før. 3. dagen var beintøff. Omgitt av julegodter (jada, startet 5. juledag) og verdens beste kake, i tillegg bakte jeg muffins med jentene mine. Hadde egentlig bestemt meg for å ta en kake, men så sovnet jeg da jeg la eldstejenta og våknet ikke før neste morgen. Og da til en ny verden. En verden hvor jeg kan gå forbi sjokolade og kaker uten å føle lyst i det hele tatt.

Jeg er fortsatt omgitt av fristelser. Dvs det som var fristelser før, men som nå like gjerne kunne vært poteter. Jeg har nemlig aldri likt poteter. Merkelig at denne kuren passer meg så bra gitt Må nesten skifte nick snart

__________________
Kakeåndsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:35   #2
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Søthunger

Så bra! Og det er dette som er så bra med denne kuren - du mister interessen for både mat og søtt. Og da er det viktig å ikke spise alle disse etstatningen som hele tiden er med på å vekke hungeren i oss! Ikke spis sukkerfritt i starten - men heller kos dere med det en skjelden gang om noene uker.

Bra ! Dere andre som nettopp har startet - les her

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:42   #3
Kakeåndsen
Medlem
 
Kakeåndsen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 81
Kakeåndsen er ny på veien

Sv: Søthunger

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Så bra! Og det er dette som er så bra med denne kuren - du mister interessen for både mat og søtt. Og da er det viktig å ikke spise alle disse etstatningen som hele tiden er med på å vekke hungeren i oss! Ikke spis sukkerfritt i starten - men heller kos dere med det en skjelden gang om noene uker.

Bra ! Dere andre som nettopp har startet - les her

Jeg drikker bittelitt cola light mot over 1 liter om dagen før. Pluss en sukett eller to i teen. Ellers ingenting.

Hører med til historien at jeg elsker ost

__________________
Kakeåndsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Søthunger Lindabtn Ketolysekuren 3 02-07-07 12:14
Vanvittig søthunger av p-piller Miriam Lavkarbo generelt 5 01-09-04 09:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no