Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Er blodtypedietten lavkarbo?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-05, 14:17   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Er blodtypedietten lavkarbo?

Lurer jeg på

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-09-05, 14:33   #2
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofe

Lurer jeg på

nja kommer ann på hva du gjør det til men blodtype o blir vel egentlig anbefalt et lavkarbo kosthold...

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 18-09-05, 15:46   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Blodtype dietten er i utgangspunktet IKKE lavkarbo. Men den KAN være det, om man spiser de matvarene blodtype dietten anbefaler og samtidig innenfor lavkarbo filosofiene. Blodtype O er vel den eneste blodtypene som ER tilnærmet lavkarbo helt på "egenhånd".....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-09-05, 20:31   #4
dolphy
Medlem
 
dolphy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 39
Innlegg: 284
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

"(...)Fordøyelsesystemet til Type 0 har beholdt minnet fra eldgamle tider. Jeger-samler-diettern inneholdt mye protein, og det enorme fysiske kravet som tidligere Type 0 var utsatt for, holdt sannsynligvis de fleste primitive mennesker i en mild tilstand av ketose."
Sitert fra Boldtypedietten av Dr. D'Adamo.
(type 0 er den første blodtypen som fantes på jorda. .)

Så er man 0 nyter man godt av å være i ketose, fordi vi stammer fra den tida da man ikke drev jordbruk og hadde korn og melkeprodukter. Så i mitt tilfelle er lavkarbo midt i blinken!
Men er man type A skal man leve nesten helt vegetarisk. Da vet jeg ikke hvor lett det er å gjøre det lavkarbo, jeg.. Type B kan spise nesten hva som helst, de er skikkelig "hardføre". Type AB vet jeg ikke så mye om, og skal ikke uttale meg om det før jeg har lest mer.. *bla febrilsk i boka*

dolphy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten/lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 15:25
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 22:30
Atkins + blodtypedietten? Marianne Generell ernæringsdebatt 8 10-05-05 10:07
Barn og Lavkarbo Thula Barns kosthold 38 06-03-05 23:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no