Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Den store skrytetråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-11, 19:04   #26
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store skrytetråden!

I dag fikk jeg på meg en kjole som aldri har passet før! Den er litt trang enda, men håper jeg kan bruke den på julaften!

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 19:56   #27
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Den store skrytetråden!

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

jeg å vil skryte litt.
om 1,9 kr til så har jeg gått ned 30 kg. jeg har gått ned 101 cm totalt på de plassene jeg måler, det er bryst, midje, over navlen, rompe høyre lår og høyre overarm. så ned en meter er jo endel
jeg har de to siste ukene trimmet litt vær dag.
ikke så mye, men har siden august gått tur vær tirsdag å fredag formiddag. Begynt å gå noen onsdager å. men de siste to ukene har jeg trimmet litt vær dag. det kan være 10 min med rockering en dag. men det er trim å alle monner drar

Gratulerer med flott vektnedgang!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 21:41   #28
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store skrytetråden!

Jeg har listet rundt et vindu - med vinduslister, altså. Det ble litt fuglenebb i hjørnene, men ikke så ille at jeg gjør det "oppatt".

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 23:37   #29
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Den store skrytetråden!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg har listet rundt et vindu - med vinduslister, altså. Det ble litt fuglenebb i hjørnene, men ikke så ille at jeg gjør det "oppatt".

Du har velhørt om acryl

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 23:48   #30
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store skrytetråden!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Du har velhørt om acryl

Jupp. Fortell meg gjerne hvordan jeg bruker det når jeg kun skal ha panellakk, og ikke maling på listene...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 23:56   #31
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Den store skrytetråden!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jupp. Fortell meg gjerne hvordan jeg bruker det når jeg kun skal ha panellakk, og ikke maling på listene...

OOOoops!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 21:11   #32
swirre
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 57
swirre er på en erverdig vei

Sv: Den store skrytetråden!

Opprinnelig lagt inn av swirre, her.

Synes det er mye fokus på det som ikke fungerer at jeg vil gjerne legge inn en tråd om det som faktisk fungerer. Det trenger jo ikke være om vekt og mål og spising, men at barna var kjempe snille en dag, eller at fuglene sang litt ekstra når du gikk morgen turen med hunden en dag

Jeg vil skryte av meg selv litt, har være på Ketolyse siden 21. august, og målte 6 uker etter start:



21.aug 02.okt Diferanse

Mage 114 110 4
Bryst 112 110 2
Midje 99 96,5 2,5
Rompe 119 116,5 2,5
Lår 69 66,5 2,5
Overarm 31 32 -1
tot cm 544 531,5 12,5

Vekt 95 kg 90.7 kg 4,3kg


Hurra for meg!!


Tenkte bare at jeg skulle oppdatere mitt skryte innlegg
Har hatt ny måle dag i dag, og er positivt overraska av resultata

Mål 5.nov

mage 111cm
Bryst 107cm
midje 93,5cm
Rompe 111cm
Lår 66,5cm
overarm 32,5 cm
total 521,5 cm

vekt 89,5 kg

Totalen 2. okt var 531,5 cm, så på denne mnd har jeg mista 10 cm! og denne mnd har vært vanskelig. Har vært hjemme hos mor en helg, og da klare jeg meg ikke. Ho laga komle!! Så det jeg gjorde i to dager etter 7 uker på streng ketolyse var å frotse i komle... IKKE BRA!!! resultatet av det var stagnering i vekta og elendig form i noen dager etter på. Så har det vært noen fester osv, slik at jeg hadde ikke rekna med de store resultata.
Men er kjempe fornøyd nå!!! og i tilleg er jeg under 90 tallet på vekta Hurra!!!

__________________


swirre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 23:07   #33
skogsmusa
Juniormedlem
 
skogsmusa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 18
skogsmusa er på en erverdig vei

Sv: Den store skrytetråden!

Fin gammel tråd.
Strartet på ketolysekuren for 4 dager siden, og har fått utslag på teststrimmelen som viser at jeg er i ketose. :-) da er jeg igang.

__________________


skogsmusa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 07:53   #34
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Den store skrytetråden!

Jeg vil skryte litt av meg selv, som sto opp i dag selv om motivasjonen var på bunn, å gjennomførte en økt med lvl 2 på 30 days shred, selv om jeg egentlig ikke ville. Å presset meg hardt bare for pur f.

Så vil jeg skryte litt av alle de fine menneskene her på forumet som tar seg i nakkeskinne og gjør hva de må for å nå de målene de har satt seg. Det er sånt jeg liker, folk som våger å forandre noe! Juhu!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 18:58   #35
HyperThyra
Juniormedlem
 
HyperThyra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Østfold
Alder: 56
Innlegg: 22
HyperThyra er på en erverdig vei

Sv: Den store skrytetråden!

Synes at dere alle sammen er så kjempeflinke!!

Jeg har lite personlig å skryte av - ennå - men det kommer forhåpentligvis fra neste uke, når jeg seriøst begynner!

HyperThyra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 23:52   #36
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Den store skrytetråden!

Jeg må bruke belte på buksa og det ser helt bra ut

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 00:08   #37
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Den store skrytetråden!

Øka 6kg i stående roing

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 10:52   #38
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Sv: Den store skrytetråden!

Jeg har gått ned 10 kg siden starten av desember , og jeg klarte å få i meg spirulinapulveret mitt i dag. Føsj for en smak!

__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 18:20   #39
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Den store skrytetråden!

Yaaaaaay Grattis

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 18:35   #40
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Den store skrytetråden!

Jeg har jo begynt å gå nedover igjen, å nå har jeg FEM KG IGJEN! Til målvekta!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store film-tråden! mofe Generell diskusjon 374 13-07-12 09:06
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no