Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Da begynner jeg på nytt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-11-14, 01:03   #1
Trolla
Medlem
 
Trolla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 55
Innlegg: 81
Trolla er på en erverdig vei

Da begynner jeg på nytt

trenger all støtte og motivasjon jeg kan få. Det jeg strever mest med er variasjon og derfor har jeg etterhvert gått lei. Noen som vil dele sine favoritt ketolyse måltider med meg Det kan vare alt fra frokost, lunsj, middag og kvelds. Jeg begynte i mandags på 98,7 kg, og er kommet i ketose ( moderat). Vekten idag var 95,7 ,men mandagsvekta var kveldsvekt og dagens var morgen vekt. Dele gjerne deres erfaringer med meg, så kan vi kanskje bli en god gjeng som støtter og oppmuntrer hverandre.

__________________


Trolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-11-14, 20:21   #2
Marigrete
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 189
Marigrete er en juvelMarigrete er en juvelMarigrete er en juvel

Sv: Da begynner jeg på nytt

Hei Kanskje vi kan motivere hverandreJeg kopierer og limer inn det jeg har skrevet i en annen tråd om å gå ned 5-10 kg fram til jul.

Hiver meg på jeg også) Har gått opp 30! kg på 1 år, mye pga ulvehunger fra medisiner (Var skrapelig tynn da!) Vil ned 5 kg til jul. Veide meg på lørdag 8.11 og veide da 85 kg. Målet er å se 7-tallet (fremst) før julaften. Videre er målet 5 kg hver mnd og da er målet på 65 kg nådd i mars. Skal bruke ketolysekuren. Hadde svakt resultat på ketolysestixen i går kveld) Har gått ned 1 kg siden lørdag (vann), men kg er kg. Har slitt med konstant søtsug siste året, og har knapt greid 2 dager uten noe (mye) søtt. Yoghurtnøtter har vært en stor synder! Men nå har jeg straks greid 3 dager nesten uten kh. Er med i vg vektklubb og registrerer det jeg spiser der. Holder meg på maks 2000 kcal og 5% kh, 65 % fett og 30 % protein sånn cirkum.

Menyen i dag har vært:

Frokost kl.06: Atkinsbar (min last om morgenen til kaffen)
Lunsj kl 12: 1 Knekkebrød (Brisk, lavkarbo kjøpt på rema) med 10 g bremykt og 30 gram myk ost. (2 slike trekanter som man får kjøpt i en sirkelformet beholder.. haha godt forklart)
Middag 1 kl 15: 30 gram bacon og 1 stekt egg
Middag 2 kl.19: 100 gram bacon, 1 stekt egg og en stor neve spinat og litt grønnsalat.
Mellommåltid: 2 paranøtter (skriver opp alt) 2 skiver roastbeef, 0,5 grønn paprika, 3 ss cottage cheese
Planlagt kveldsmat: 1 avocado og 1 ss rømme

Mye bacon i dag da, og har bare kommet opp i 1500 kcal, men er god og mett. 1 % av dagsmenyen har vært kh, 81 % fett og 18 % protein. Så i dag ble det litt for mye fett, lite proteiner og lite grønnsaker. Får spise litt tomat og agurk til kveldsmaten. Hva har din meny vært? Trenger masse tips og støtte

Marigrete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-11-14, 12:24   #3
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Da begynner jeg på nytt

på deg

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 15-11-14, 19:40   #4
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Da begynner jeg på nytt

Hiver meg på fra mandag. Nå må jeg ned. Har gjort dette før og vet at det fungerer. Er på 88 kg. Skal ned til 79 før januar. Mye er vann og da går dt. Etter det skal jeg ned ca 3 kg i måneden. Er i mål til sommer

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-14, 23:18   #5
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Da begynner jeg på nytt

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Hiver meg på fra mandag. Nå må jeg ned. Har gjort dette før og vet at det fungerer. Er på 88 kg. Skal ned til 79 før januar. Mye er vann og da går dt. Etter det skal jeg ned ca 3 kg i måneden. Er i mål til sommer

Lykke til

deg

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 20:52   #6
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Da begynner jeg på nytt

Ned en kg etter en uke. Er glad for det. En kg mindre å dra på... Hvordan går det med dere andre?

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 22:43   #7
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Da begynner jeg på nytt

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Ned en kg etter en uke. Er glad for det. En kg mindre å dra på... Hvordan går det med dere andre?

Kjempebra det Har veiedag på mandag Men går nedover hos meg også. Går vekten ned, så går humøret opp

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 08:43   #8
Frk
Juniormedlem
 
Frk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 15
Frk er på en erverdig vei

Sv: Da begynner jeg på nytt

Heier på deg!!

Middagstips; Hadde søndagsfritata i går, det var namnam! http://lavkarbosaurus.com/2012/05/sondagsfrittata/
Hadde i Fetaost og tomater i tillegg. Det var snaddergodt!

Frk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-14, 08:46   #9
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Da begynner jeg på nytt

Nede nesten 2 kg. Det går sakte men det går riktig vei ønsker dere en fin uke

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-14, 19:40   #10
pumkin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2014
Innlegg: 4
pumkin er på en erverdig vei

Sv: Da begynner jeg på nytt

Middagstips jeg liker er laksefilet, krydret med tandorikrydder, stekt i panne og så la det surre med et par skjeer rømme. Jeg spiser det med litt salat og selleri. Lykke til fra en annen som håper å starte 2015 litt mindre.

pumkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Begynner på nytt! Siste forsøk!? trude.lutt Spørsmål og svar 9 07-07-10 12:55
Begynner på nytt mette_moj Ketolysekuren 4 30-07-09 21:42
Da begynner jeg kiril Ketolysekuren 6 01-12-08 12:15
Før jeg begynner Bayone Ketolysekuren 6 16-01-08 15:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no