Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-06-11, 14:51   #251
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Tango, her.

Det var da sørgelige greier, men hvis dette bare var ei snikveiing, KAN det jo hende det bare var en midlertidig fiasko før den egentlige veiedagen. Men du klarer brasene, helt sikkert!

Ikke sørgelig, men bra Jeg hadde en supersprekk på en liten miniferie i forrige uke, 4 dagers karbonanza, så jeg er i grunn overrasket over at det ikke var mer oppgang

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 14:54   #252
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Og JEG er nok her også, ja, - spesielt etter avslutningsfest med kursdeltakerne mine i dag. . . Myyyyye deilig mat !

Jeeeez !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 15:02   #253
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ikke sørgelig, men bra Jeg hadde en supersprekk på en liten miniferie i forrige uke, 4 dagers karbonanza, så jeg er i grunn overrasket over at det ikke var mer oppgang

Så bra! Heldige du! Jeg håper og ber om at når dagen kommer hvor jeg sprekker (for jeg kommer til å sprekke. Å ja. Jeg kommer til å sprekke), vil det vise seg at jeg også er en av disse som bare får positiv effekt av det, eller i alle fall ikke går fullstendig i stå i flere uker etterpå.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 08:32   #254
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Yay for vann som slipper 1.3 ned siden i går, og nå er jeg 300 gram under minstenotering, og 4 dagers utskeielse satt meg altså ikke lengre bak enn halvannen uke eller så. 8.1 kilo ned totalt og bare 3.6 kilo til jeg er under 100. Hepp! Uten utskeielser tar det nok et par-tre måneder å kvitte seg med dem tenker jeg. Hilsen skilpadda

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:40   #255
Tango
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 126
Tango er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ikke sørgelig, men bra Jeg hadde en supersprekk på en liten miniferie i forrige uke, 4 dagers karbonanza, så jeg er i grunn overrasket over at det ikke var mer oppgang

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Yay for vann som slipper 1.3 ned siden i går, og nå er jeg 300 gram under minstenotering, og 4 dagers utskeielse satt meg altså ikke lengre bak enn halvannen uke eller så. 8.1 kilo ned totalt og bare 3.6 kilo til jeg er under 100. Hepp! Uten utskeielser tar det nok et par-tre måneder å kvitte seg med dem tenker jeg. Hilsen skilpadda

Det var jo godt å høre at det var jeg som misforsto! Gratulerer med nedgangen! God sommer til alle mann! Nå er det like før jeg drar. Her pøser regnet ned akkurat nå, så jeg måtte ta en pause i campingvognpakkinga.

__________________
Tango er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pål Jåbekk + MUP Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:42   #256
Tango
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 126
Tango er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Og JEG er nok her også, ja, - spesielt etter avslutningsfest med kursdeltakerne mine i dag. . . Myyyyye deilig mat !

Jeeeez !

Hvordan går det med 44-buksa da? Jeg er mest opptatt av den, vekta er ikke så farlig.....

__________________
Tango er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pål Jåbekk + MUP Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 12:38   #257
Kathja
Medlem
 
Kathja sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 104
Kathja er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

skuffa over å ikke ha gått ned mer ,men så hadde jeg en mindre sprekk på lørdag og av en eller annen grunn ikke vært i ketose siste uka, vekta viste 101.4 i dag (var 101.8 forrige fredag)

__________________
Jeg elsker brød og gjær,derfor jeg har blåst opp...

Sist redigert av Kathja : 24-06-11 kl 12:47.
Kathja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-Tror jeg??? Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 12:48   #258
traalgast
Nytt Medlem
 
traalgast sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vesterålen
Alder: 44
Innlegg: 6
traalgast er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Da bi det en ny runde med Ketolyse og trening. (6 ukresprogramm nr.2 RYP - forbrenning)
Håper jeg karer og holde meg mere motivert denne gangen - også når jeg kommer på land.
(Er styrmann på en båt, 4 uker jobb - 4 uker fri.)
Er akkurat kommet ombord etter 4 uker hjemme med lite trening og for mye mat. Har heldigvis kommet meg på en 4-5 fjelltopper om ikke annet
Flotte naturopplevelser i Vesterålen

Gikk ikke noe serlig ned de første 6 ukene med RYP, men tror nok jeg forbrente en del fett. ( Har forøvrig ALDRIG hver i så god form før)
Jogget en time i strekk den siste uka (4 uker siden)

Begynte på første lavkarbokur høsten 2009 og gikk fra 147kg til 126 på ca 4-5 måneder. Nå er vekta på 135, men jeg håper treningsopplegget hjelper. Må også være flinkere til å ligge unna kunstig søtning. (Og et lite favoritt-mellom måltid) - Kvitost med kaviar, 5-6 slicer rett i kjeften
Blir jo fort noen garm sukker av all den kaviaren.

Nå er det ny start som gjelder, og trening 5-6 ganger i uka.
Skal prøve alt jeg kan for å ligge under 20g karbo per dag. Kjøtt, fisk og grønnsaker er jo kjempegodt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får disse phsyco-anfallene av og til

I alle fall, skal begynne å skrive litt på klubben her. Er jo innom lavkarbo ofte og jeg må si at dere er mange som motiverer meg

Skal begynne å bruke forumet mere aktivt, prøve å være sterk og srive om egene erfaringer.

Jeg vil også ønske dere andre flotte personer her inne lykke til med å nå målene deres

traalgast er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 15:05   #259
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Tango, her.

Hvordan går det med 44-buksa da? Jeg er mest opptatt av den, vekta er ikke så farlig.....

Søte deg, Tango !!!

Jeg er i Stavanger hos barnebarngullene mine, og lite tilgang til pc, -

MEN stillstand i dag på veiedagen :
97,7

Det vil si at buksa sitter finfint ! Gussjelov !!

Takk for gode tanker, kjære Tango :

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 08:06   #260
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Så flott, Antoinette!
Og lykke til til tralgaast!

Jeg har denne uken gått ned 0,2 kg og er 56% på vei til målet om å komme under 100.

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 16:41   #261
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Stå på, Spisestue !

Champagnen bobler friskt her ute !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 20:06   #262
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Og jeg har gått opp igjen. Opp og ned og opp og ned og i realiteten har jeg altså bare vaket rundt den samme kiloen i typ 2 måneder eller noe sånt. Vil ikke ha platå allerede nå ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 21:13   #263
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

*røsker i badevekta til Cyan og slenger den bort blant de tomme champagneflaskene*

Hva med målebånd, Cyan ? Eller blir det egentlig bare å stresse mer ?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 23:04   #264
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

*kremt* kan jeg også få melde meg ut av 0,1 tonn klubben?

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 23:10   #265
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Linuz, her.

*kremt* kan jeg også få melde meg ut av 0,1 tonn klubben?

Åh ! Hvah !!???

Kom, kom, Linuz !

GRATULERER !

*serverer Linuz en hel flaske iskald champagne. Rosa. Og russisk kaviar*

Skååååål !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 23:27   #266
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Åh fantastisk! Gratulerer, og velkommen hit Linuz!

Må bare få si at denne tråden er bare SÅ inspirerende.

Nesten sånn at jeg egentlig ikke vil melde meg ut, bare for å bli inspirert! Men for all del, jeg er glad for at jeg ikke lenger er et fast medlem, men besøk får man vel komme på

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 08:00   #267
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Åh fantastisk! Gratulerer, og velkommen hit Linuz!

Må bare få si at denne tråden er bare SÅ inspirerende.

Nesten sånn at jeg egentlig ikke vil melde meg ut, bare for å bli inspirert! Men for all del, jeg er glad for at jeg ikke lenger er et fast medlem, men besøk får man vel komme på

Nettopp, ekenna ! Å være på besøk er en FANTASTISK følelse!

Og jeg er så enig i at den er utrolig inspirerende, - også for oss som ikke lenger er medlemmer.

Juhuuuu !

Skål, ekenna. Det begynner å bli noen som ligger henslengt i solsengene rundt her, - med stjerner i øynene og litt sånn 'silkebørst'ne'



Kom, kom !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 08:38   #268
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

*røsker i badevekta til Cyan og slenger den bort blant de tomme champagneflaskene*

Hva med målebånd, Cyan ? Eller blir det egentlig bare å stresse mer ?

Jeg bruker målbånd. Har ikke blitt noe mindre. Men nå er jeg jo på samme vekta som var et sånt evigvarende platå før jeg ble gravid. Kanskje kroppen husker at den var her tidligere og innbiller seg at her skal den forbli Men det er sommer da, og da syns jeg det er vanskelig å holde seg på den fete sti. Litt for mye bær som frister innimellom og generelt spiser jeg nok for magert for tiden Kanskje det løsner hvis jeg får tilbake fokuset på nok fett igjen. Så var det bare å finne det fokuset da

Gratulerer så mye Linuz

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 10:21   #269
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg titter innom på besøk til dere og sier HEI!

Skulle ønske denne klubben var født da jeg i september startet på 104 kg, eller egentlig skulle jeg ønske jeg hadde funnet den lenge før. Sleit veldig med å komme i gang, men i september ville jeg ikke mer.......tok steget opp på vekta som var godt bortgjemt. 104 kg!!!! Og jeg vet at jeg hadde veid mer enn det også, selv om jeg aldri så tallet.

På st.hansaften viste vekten 81.5 kg, altså ENDELIG lett overvekt, da hadde jeg vært på platå siden 6.april........ohhhh, laaange mnd uten reaksjoner på vekta

Jeg ville bare inn her og heie på dere og fortelle at dere er superflinke, og at jeg er litt misunnelig for at jeg ikke fant en slik klubb i begynnelsen

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 21:43   #270
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Nettopp, ekenna ! Å være på besøk er en FANTASTISK følelse!

Og jeg er så enig i at den er utrolig inspirerende, - også for oss som ikke lenger er medlemmer.

Juhuuuu !

Skål, ekenna. Det begynner å bli noen som ligger henslengt i solsengene rundt her, - med stjerner i øynene og litt sånn 'silkebørst'ne'



Kom, kom !

Det må være meg du prater om, hihi. Drakk godt av den champisen i helgen, så nå har jeg ligget strekk ut på solsengen en stund. Men fy søren for en helg! Morsomt hvordan livet kan forandre seg så fort, på null komma niks!

Ha en fin kveld alle sammen!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:32   #271
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg er så stinn av imponasje. Og kjempesjalu, selvfølgelig.

Flinkiser!

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:38   #272
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Kjenner at jeg gleder meg til den champagnen! "Bare" 5,5 kg igjen ---- jeg holder ut!!! Kom igjen alle flotte damer; snart er vi hundre som er under hundre!

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:41   #273
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Fantastisk, fett-nok !!!

Jeg gleder meg til jeg kommer dit. 'Godt' å høre om stagnasjonen din også . . .

Og så FLOTT å se deg igjen her !

Hurraaaa for klubben !

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 29-06-11 kl 10:24.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 23:27   #274
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

I mars kjøpte jeg en fjong champagne som jeg har spart til en "spesiell anledning" uten å helt vite hva som er spesielt nok. Nå vet jeg det. Jeg vet ikke når den kommer til å sprettes, men jeg vet til hvilken anledning.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 09:09   #275
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Kjempebra jobba, Fett-nok

Jeg liker ikke sjampanje, så jeg må nok feire på annet vis når jeg krysser hundrestreken. Jeg vet bare ikke med hva. Jaja, det er tydeligvis ikke noe hast å finne ut av det, for kroppen min har visst bestemt seg for å ligge på disse +/- 104 kilo for alltid

I dag har jeg en skikkelig tjukke-bolla-feita dag (har hatt mange av de den siste tiden), så dere får bare bære over med klaginga mi

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hvordan melde seg ut? valleygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 02-04-09 13:18
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no