Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Kylling ala Marella

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-12, 13:10   #1
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av
Smile

Kylling ala Marella

Kylling ala Marella

4 kyllingfileter
20 gram (3 stk små) oppskjært grønn chili, uten frø
6 ss Tine smørbar cheddar ost
1 pakke oppskjært champignon
1 pakke oppskjært bacon
1 Crispi salat
1-2 Avokado
1 pakke dulcitatomat
Litt olje (cocosa, raps, ...)
Krydre med Cayennepepper, salt og pepper.
Skvise litt LIME inni også.

How to do this:

Sett ovnen på 220 grader. Finn frem en ildfast form. Legg i champignonen. Ta på litt rapsolje over. Skjær opp kyllingfiletene slik at de blir flate... (Se bilde.) Skjær opp de grønne chiliene, husk å ta ut frøene. Legg de og cheddarosten på kyllingen. Krydre med Cayennepepper etter ønske. Smør osten utover. Rull sammen og rull baconet rundt kyllingen. Kan festes med tannstikkere. Disse taes ut igjen rett etter stekingen i ovnen.

Stek kyllingene i cocosa Pure på høy varme på begge sider. Bare slik at baconent blir gyllent. Legg de så over i den ildfaste formen med champignonen. Stekes midt i ovnen i 20-25 minutter.

Serveres med salat, tomat og avokado. Og rømme med tigersaus, hvitløksfedd, salt og pepper med litt lime for de som ønsker det. Passet godt til

Denne kyllingen ble skikkelig smakfull og saftig. Lykke til

__________________

Sist redigert av Marella77 : 07-03-12 kl 18:48.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 00:15   #2
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kylling ala Marella

Vil bare si at jeg har laget dette igjen, og nå med pressa lime inni! mmm! Saftig og godt ja!!

Min favoritt for tiden!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 17:13   #3
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kylling ala Marella

Ser utrolig godt ut! Takk for oppskrift

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 18:59   #4
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kylling ala Marella

Takk for koselig hilsen Camomilla

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 20:35   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kylling ala Marella

Ser helt knall ut! Denne skal testes ja!

Tusen hjertelig for nok en flott oppskrift med uforskammet lekre bilder

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 20:57   #6
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kylling ala Marella

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Ser helt knall ut! Denne skal testes ja!

Tusen hjertelig for nok en flott oppskrift med uforskammet lekre bilder

hehe, tusen takk for det Charlott! Jeg synes dette er veldig godt iallefall... Ikke spar på cheddarosten... Yammi!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 18:51   #7
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kylling ala Marella

Dette hadde jeg til middag i går og det ble veldig, veldig godt! Jeg fant ikke smørbar cheddar, så jeg kjøpte vellagret (eneste cheddartypen de hadde når jeg var i butikken). I dag har jeg laget pastasaus på restene og spist sammen med lavkarbopasta (oppskrift fra LCHF-bloggen. Også et veldig godt måltid. Tusen takk igjen for oppskrift

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 00:46   #8
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kylling ala Marella

Så hyggelig å høre at det smakte!! Ja denne kyllingen kan spises på mange måter veldig koselig at du gav meg tilbakemelding

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Svar

Emneord
kylling, marella


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Laks à la Marella Marella77 Middag 10 21-02-12 00:51
Kylling Konni1887 Middag 4 15-09-08 18:05
Kylling Emme Dr Lindbergs 5 26-01-08 15:08
Kylling... Hyper Spørsmål og svar 7 26-10-06 21:33
Kylling Mussallam (kylling med nøtter) Marianne Middag 0 29-12-04 12:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no