Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 15-12-11, 10:56   #11826
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Er det nokon annan her med Canal Digital som er utan tv-signal og internett? Sit på jobb no, men heime er begge totalt døde sidan halv ni i går kveld.

Ja, vi har CD, men begge deler virker nå og virket i går kveld. (House)
Bor i Oslo, så lokal feil?

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 15-12-11, 11:09   #11827
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hva som betegnes som mat og pålegg, jeg.

Sambo har tydeligvis spist noe "surt" til frokost for han klagde over at det ikke var noe mat i kjøleskapet, i allefall ikke pålegg!

Jeg måtte ta en kikk i kjøleskapet og spurte hva sambo mente.

Dette er ikke mat i følge ham:
ribbefett, rømme, fløte, kaviar, makrell i tomat, majones, sylted agurk, rødvinspølse, smørbar ost, sitron på flaske, to glass sennep, ymse oljer og dressinger. Så hvorfor må dette stå i kjøleskapet, liksom???

Tyttebær, blåbær, jordbær og eplemos er IKKE matpålegg. Det er pannekake- og vaffelkakepålegg.

Det eneste som var MAT: leverpostei, greddeost og edamerost.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 15-12-11, 11:50   #11828
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er holdbarheten på div. kaker i kjøleskapet? Er det samme holdbarhet på f.eks. ostekake og sjokoladekake? Hva med småkaker type kokostopper og kransekakestenger?

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-12-11, 13:35   #11829
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om det er vått holder deg seg kortere enn tørt. Med sukker i, og salt, øker holdbarheten.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 15-12-11, 15:23   #11830
jojomesteren
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 183
jojomesteren er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg lurer på hva som betegnes som mat og pålegg, jeg.

Sambo har tydeligvis spist noe "surt" til frokost for han klagde over at det ikke var noe mat i kjøleskapet, i allefall ikke pålegg!

Jeg måtte ta en kikk i kjøleskapet og spurte hva sambo mente.

Dette er ikke mat i følge ham:
ribbefett, rømme, fløte, kaviar, makrell i tomat, majones, sylted agurk, rødvinspølse, smørbar ost, sitron på flaske, to glass sennep, ymse oljer og dressinger. Så hvorfor må dette stå i kjøleskapet, liksom???

Tyttebær, blåbær, jordbær og eplemos er IKKE matpålegg. Det er pannekake- og vaffelkakepålegg.

Det eneste som var MAT: leverpostei, greddeost og edamerost.

Huff - har han glemt å handle mat, han da?

__________________


jojomesteren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo i retning Fedon, 50-70 g om dagen
Gammel 15-12-11, 15:46   #11831
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av jojomesteren, her.

Huff - har han glemt å handle mat, han da?

Det var det der med å sulte i brødskuffen... (Jeg er ekspert i det. Og bortskjemt med en mann som liker å lage mat.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 15-12-11, 15:58   #11832
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av jojomesteren, her.

Huff - har han glemt å handle mat, han da?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det var det der med å sulte i brødskuffen... (Jeg er ekspert i det. Og bortskjemt med en mann som liker å lage mat.)

Jeg liker å lage mat, derfor trenger jeg det som jeg ramset opp og mere til. Sambo kjøper MAT; brød, skinke, salami og ost. Resten ser han ikke nødvendigheten av for det har han ALDRI brukt de årene han var alene før vi ble sammen. Jaja.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 15-12-11, 16:08   #11833
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ettersom jeg bare bruker svarte klær, får jeg hvite merker/flekker pga deodoranten. Har noen en å anbefale som setter lite eller ingen flekker?

Jeg har god erfaring med Sterilans Woman. Det er spray.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 15-12-11, 16:16   #11834
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg har god erfaring med Sterilans Woman. Det er spray.

Jeg bruker kun Stop24. Den er absolutt det beste for meg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 15-12-11, 16:19   #11835
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bønna200 og Kanutten: takk! jeg skal forsøke begge begrenset hvor lekkert det er med hvite flekker på singleter og kjoler og alt mulig

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 15-12-11, 17:03   #11836
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hjelper det ikkje å la deodoranten tørke fullstendig før du kler på deg? Det var det som vart sagt "før i tida" - men no har eg ikkje brukt våt deodorant på så lenge at eg sanneleg ikkje hugsar korleis det funkar i det verkelege liv.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 15-12-11, 18:24   #11837
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ettersom jeg bare bruker svarte klær, får jeg hvite merker/flekker pga deodoranten. Har noen en å anbefale som setter lite eller ingen flekker?

Har du prøvd deodorantstein?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 15-12-11, 21:24   #11838
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Har du prøvd deodorantstein?

det har jeg! og det virker ikke på meg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 15-12-11, 21:25   #11839
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Hjelper det ikkje å la deodoranten tørke fullstendig før du kler på deg? Det var det som vart sagt "før i tida" - men no har eg ikkje brukt våt deodorant på så lenge at eg sanneleg ikkje hugsar korleis det funkar i det verkelege liv.

godt mulig, men jeg har som regel for dårlig tid (eller for lite tålmodighet) til det!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 15-12-11, 23:53   #11840
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Hva er holdbarheten på div. kaker i kjøleskapet? Er det samme holdbarhet på f.eks. ostekake og sjokoladekake? Hva med småkaker type kokostopper og kransekakestenger?

Ingen som vet mer nøyaktig? Lurer på når jeg skal begynne med julebaksten

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-12-11, 23:59   #11841
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Hva er holdbarheten på div. kaker i kjøleskapet? Er det samme holdbarhet på f.eks. ostekake og sjokoladekake? Hva med småkaker type kokostopper og kransekakestenger?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Ingen som vet mer nøyaktig? Lurer på når jeg skal begynne med julebaksten

Kokostopper og kransekakestenger kunne du vel ha laget i oktober! Kransekakestengene blir aller best om de fryses først og tines i en plastpose sammen med en halv skrelt potet(jepp, de kan brukes til noe), syns vi.

Ostekaken til Gerd er like god etter 2-3 dager, men ikke mye lenger, lager du den lille juleaften, bør det vel bli bra. Med sjokoalekake kommer det helt an på type. Fra noen dager i kjøleskap til uker i en pose i brødskuffen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 16-12-11, 00:11   #11842
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg fikk akkurat vite at jeg har tendinose i akillesfestene i hælen....på godt norsk har jeg altså kronisk senebetennelse der...

Ah! Tendinose vet nok få hva er!
Betennelse er betennelse, samme hvor liksom, for uinvidde...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 16-12-11, 00:14   #11843
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kokostopper og kransekakestenger kunne du vel ha laget i oktober! Kransekakestengene blir aller best om de fryses først og tines i en plastpose sammen med en halv skrelt potet(jepp, de kan brukes til noe), syns vi.

Ostekaken til Gerd er like god etter 2-3 dager, men ikke mye lenger, lager du den lille juleaften, bør det vel bli bra. Med sjokoalekake kommer det helt an på type. Fra noen dager i kjøleskap til uker i en pose i brødskuffen!

Takk for svar

Men skrelt potet..? Hva slags funksjon har den? Nå ble jeg nysgjerrig.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-12-11, 00:56   #11844
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Takk for svar

Men skrelt potet..? Hva slags funksjon har den? Nå ble jeg nysgjerrig.

Den gir littebittegrann fuktighet under tining slik at kransekaken blir akkurat sånn sprø, men seig, liksom!
Tragant har nok muligens noe av samme effekten, men det har jeg faktisk aldri brukt i noen av de maaaaange kransekakene jeg har bakt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 16-12-11, 01:08   #11845
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

.. hvorfor jeg sitter oppe og ser på Nissene over skog og hei, strikker og leser på lavkarbo.no i stedet for å legge meg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 16-12-11, 01:16   #11846
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Den gir littebittegrann fuktighet under tining slik at kransekaken blir akkurat sånn sprø, men seig, liksom!
Tragant har nok muligens noe av samme effekten, men det har jeg faktisk aldri brukt i noen av de maaaaange kransekakene jeg har bakt!

Aha.. Lurt! Kanskje jeg prøver meg på kransekakestenger i morra da. Mulig jeg må prøve tipset ditt, for jeg har ikke fått tak i tragant enda.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-12-11, 07:23   #11847
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ugh hvorfor skal fulle mannfolk være så steike klengete, og så satans vanskelige å vekke <.<

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 16-12-11, 08:01   #11848
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det er noen som sier at kokosolje framstilles likt som og er like dårlig for kroppen som palmeolje. Er dette sant?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

er det noen som har den norske versjonen av "the julekalender" (med travellin' strawberries) på dvd som har veldig lyst til å selge den til meg for en ok penge? jeg har sååååååå lyst på den, og den er umulig å oppdrive!


Anyone?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-12-11, 11:58   #11849
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Takk for svar

Men skrelt potet..? Hva slags funksjon har den? Nå ble jeg nysgjerrig.

Et gammelt kjerringråd er å legge en brødskalk i kakeboksen sammen med kransekaka / stengene, den holder dem passe mjuke, de skal jo ikke bli steinharde.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 16-12-11, 12:00   #11850
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Anyone?

Jeg tror nok jentungen hadde myrdet meg om jeg solgte "The Julekalender" - vi elsker serien og jeg aner ikke hvor mange ganger vi har sett den!

Det ligger video-utgaver ute både på finn og qxl, men det er vel dvd'en som er ønskelig sikkert?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no