Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Jeg skal starte på Eurodietten!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-11, 09:09   #1
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Jeg skal starte på Eurodietten!

Er veldig spent, og sitter her i dag med mye pågangsmot iallefall... men vi får no se når jeg er godt i gang

Tenkte jeg bare skulle fiske litt etter erfaringer fra dere drevne eurodiettere... hva smaker best, hva er lurt, hva er tøft, hvordan er resultatene osv osv

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 19:42   #2
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Jeg skal starte på Eurodietten!

Hei!
Lykke til på dietten! Derom du går inn på den tråden her på forumet som heter Den store felles ED-tråden. Der er det mange som er aktive, og som har holdt på lenge og høstet erfaringer. Selv er jeg ikke så aktiv, men jeg leser en del.
Jeg har snart holdt på i tre måneder, og skal over i fase 3 om ikke lenge. Har mistet over 20 kilo på denne tiden. Men jeg hadde høy startvekt, og dette tror jeg er veldig individuelt.
Jeg synes produktene var illesmakende i starten. Men har skjønt at mye krydder er lurt, og så venner man seg faktisk til det. Jeg liker ikke suppene noe særlig, og klarer bare ost/urteomletten, samt kjeks og barer + en del av middagsrettene. Men jeg tror dette også er individuelt. Ikke kjøp inn så mye av hvert i starten, og smak deg fram!
Lykke til igjen!
Elinemor

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 19:51   #3
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Jeg skal starte på Eurodietten!

Opprinnelig lagt inn av upsidaysi, her.

Er veldig spent, og sitter her i dag med mye pågangsmot iallefall... men vi får no se når jeg er godt i gang

Tenkte jeg bare skulle fiske litt etter erfaringer fra dere drevne eurodiettere... hva smaker best, hva er lurt, hva er tøft, hvordan er resultatene osv osv

Prøvde den for 7-8m år siden og må si jeg ble svært skuffet.
Etter å ha gått på atkins svært lenge og med det gått ned over 40 kilo oppsøkte jeg en fedonlege.
Han satte meg på eurodiett.
Må si at produktene ikke smakte meg og jeg var svært sulten mens jeg gikk på det.
Etter 10 dager med sult, ringte jeg klinikken legen jobbet på for å få råd derfra.
Han skulle ringe meg tilbake, men jeg hørte aldri noe fra han.
Etter 12 dager med sult og ekstremt dårlig humør, sprakk jeg og fa faen i hele greia.
Det hører med til historien at jeg ikke gikk ned et gram

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 10:20   #4
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Jeg skal starte på Eurodietten!

Hei upsidaisy!

Ønsker deg bare lykke til! Skjønner av de to forrige gående innleggende at opplevelsen kan være forskjellig! Men ikke fortvil. Jeg syntes kyllingsuppen var god, osteomelett, pastaen, risotto (måtte ha mye karri på og brokkoli til) karamell/vaniljebar, prailiner bar, bringebær kjeks, sjoko kjeks og soyanøtter! Smak deg frem!

Kom innom felles tråden vår. Der støtter vi hverandre i opp- og nedturer. Alle har gått på ED og alle er vi onnom de forskjellige fasene underveis.

Regn med litt hodepine i starten og slapphet. Etter en uke for meg var jeg avsukret, avgiftet og med masse energi. Men vær flink å drikke mye vann, spise mye grønnskaer og koke grønnsakene i godt salt vann. Ha også sunt flak salt på grønnsaker og i varmrettene. det er lett å miste mye salter når du flger fase 1 og drikker mye. Så vær obs på det!

LYKKE TIL, vi heier på deg!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 23:09   #5
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg skal starte på Eurodietten!

Lykke til

jeg likte omelettene, pastaen, kjeksen, brownies, alle barene og soyanøttene

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En tråd for alle som skal starte i morgen! Kula Generell diskusjon 3 15-06-10 18:38
Hva er et must når man skal starte ketolysekur? tullann Ketolysekuren 3 01-08-07 22:33
Kanskje man skal starte igjen Seigdama Ketolysekuren 6 25-06-07 17:32
Eurodietten - hvem skal jeg henvende meg til? Chumpsy Spørsmål og svar 8 23-04-06 15:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no