Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

17. mai-utfordringen

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-16, 11:45   #26
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 17. mai-utfordringen

Jeg klarte ikke påskeutfordringen;

Det ble ikke -5 kg til påske som tenkt og ønsket, men nå er det -3,5 kg

Må skylde på nesten 7 ukers sykdom. Influensa, hals-/øre-og bihulebetennlse, så maten har blitt så som så og jeg har knasket sukkertøy for å dempe hoste. Og trøstespist diverse.

Ikke fått trimmet noe de siste 14 dg og bar nå og da i ukene før.

Etter påske skal jeg fortsette��Dvs skal gjøre mitt beste i påsken også.
Blir med på 17 mai utfordringen.��
Det er 8 uker til 17. Mai . Og håper at jeg klarer de resterende -1,5 til den tid. Da har jeg klart -5 kg totalt.

Lykke til��

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 18-03-16 kl 14:45.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 18-03-16, 12:28   #27
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: 17. mai-utfordringen

Jeg klarte heller ikke påskeutfordringen. 1 uke på Tenerife og 1 sykdom satte meg skikkelig tilbake. Men er nå klar for 17 mai , er pdd 77,6kg og setter målet 74 kg. :-)

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-16, 13:00   #28
Liseta
Seniormedlem
 
Liseta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2016
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.022
Liseta er ny på veien

Sv: 17. mai-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Liseta, her.

Ny oppdatering: Har hatt en hormonell "opptur" denne uka, samlet vann fra torsdag. Har begynt å slippe litt nå.
-200 gr. Tilsammen: -2,9kg og 7,1 kg igjen til 17.mai!

Siden jeg reiser på hytta i dag og ikke har tilgang på vekt på tirsdag ( som er min veie dag) Forandrer jeg veiedag til fredag? Midlertidig, tror jeg
Positivt overrasket over vekta i dag. Vannet har visst sluppet helt nå!
-1,1 siden tirsdag! Tilsammen: -4 kg og 6 kg igjen til 17. Mai

__________________
Siden 12.01.16


Besøk gjerne min blogg: http://lavkarbolife.blogspot.no/
Liseta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-16, 13:01   #29
Liseta
Seniormedlem
 
Liseta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2016
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.022
Liseta er ny på veien

Sv: 17. mai-utfordringen

God påske til dere alle
Og lykke til! Dette klarer vi.

__________________
Siden 12.01.16


Besøk gjerne min blogg: http://lavkarbolife.blogspot.no/
Liseta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-16, 14:47   #30
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 17. mai-utfordringen

Må korrigere meg selv, skrev at det var 5 uker il 17. Mai, men det er jo feil. Det er 8, så da håper jeg å klare -3 kg til 17. Da blir det totalt -6,5 fra nyttår.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-03-16, 11:47   #31
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: 17. mai-utfordringen

Wee ! 500 gram ned ! Endelig begynner det å gå rette veien igjen etter en evighet på ett platå ! Jeg har spist mer enn normalt de siste dagene og det gjorde susen. Har lenge mistenkt at jeg rett og slett spiser for lite. Får fortsette i samme bane og se hva som skjer

Har aldri før vært så glad for at jeg har arbeidspåske. Gubben reiser til svigers og der står det store påskeegg og snacks på bordet til en hver tid, så i år slipper jeg alle fristelser !

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-16, 12:00   #32
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 17. mai-utfordringen

Melder min ankomst i denne tråden jeg også, ser ut som om jeg ikke er alene om å ha bomma på påskemålet. Men den nevnte påsken kommer nok ikke til å være i vektnedgangens navn, så jeg begynner offisielt tirsdag etter påske, altså 29. mars. Akkurat i dag veier jeg 70,5, og drømmen hadde vært å komme tilbake til 65, der likte jeg meg godt. Men jeg skal være litt mer realistisk, og satser på 67 kilo til 17. mai.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-03-16, 00:21   #33
ninaheg
Seniormedlem
 
ninaheg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.267
ninaheg har en fantastisk aura rundt segninaheg har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 17. mai-utfordringen

Dette vil jeg være med på. Sliter med motivasjon for å klare å gå ned. Veier 85,7 kg nå (veide meg mandag 14.3) og håper jeg kan være under 80 kg til 17 mai
Ny veiing på mandag

ninaheg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-16, 11:13   #34
Descision
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2016
Innlegg: 330
Descision er på en erverdig vei

Sv: 17. mai-utfordringen

Da var påskemålet nådd, så hiver meg med her til et 17. mai mål. Etter mine beregninger er det 8 uker til 17. mai, og jeg tenker et halvt kilo ned i uka er realistisk. Altså -4 kg, målvekt 82,9 til den 17. Totalt sett vil jeg ned på 70 kg, men har ikke en tidshorisont på det.

startvekt 31.1 var 92,4.
20.3 er vekta 86,9.

Jeg har ikke pause nå i påsken, med unntak av cavalier sjokolade med stevia, samt hjemmebakst med sukrin/stevia (type søt jukseloff med pisket krem og har planer om å lage "lovlige" vafler). Spiser ketogent og følger ketolyse.

Descision er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 19:35   #35
scnuppa80
Medlem
 
Medlem siden: May 2014
Hvor: Røros
Innlegg: 191
scnuppa80 er ny på veien

Sv: 17. mai-utfordringen

Jeg lurer på om noen andre har opplevd smerte i magen etter de begynte med lavkarbo ? Jeg får innimellom takvise smerter fra magen på høyre side , like under ribbeinsbuen og lurer på om smertene kommer fra galleblæra. Vi utsondrerer sikkert mye galle som spiser endel fett. Smertene kommer nesten alltid hvis jeg legger meg på magen med bøyde armer men værst er det vist jeg sitter bøyd fremover ei stund ( eks luke blomsterbed ) veldig vondt og så irriterende ! Går over hvis jeg reiser meg og strekker kroppen . Noen andre ?

scnuppa80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 22:04   #36
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: 17. mai-utfordringen

Da er vel påska strengt tatt her, så nå blir jeg med her!
Må i første omgang nå tickervekta, hadde en planlagt pause fra ketogen kost forrige uke, dog spiste jeg relativt lavkarbo, ikke noe godis eller sånn! Var tilbake i ketose på mandag, og begynte også med litt trening (30 day shred, så absolutt resultater sist, så satser på det igjen!), vekta har vært innmari treig i år, så må få ræva i gir. Så, da begynner jeg denne utfordringa med først å miste vannet (håper det kun er det!), og satser på å OMSIDER nå det forbanna hovedmålet til 17 mai! Så blir ca 2kg jeg skal ned etter vannet.

__________________



Sist redigert av Spinnerette : 24-03-16 kl 22:06. Årsak: Skrivefeil
Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 12:28   #37
Liseta
Seniormedlem
 
Liseta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2016
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.022
Liseta er ny på veien

Sv: 17. mai-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Liseta, her.

Positivt overrasket over vekta i dag. Vannet har visst sluppet helt nå!
-1,1 siden tirsdag! Tilsammen: -4 kg og 6 kg igjen til 17. Mai

Oppdatering: Da er påskeferien over for min del! Og påska brakte med seg både kake og vafler ( lavkarbo, selvsagt)
-0,5 kg siden forrige uke. Tilsammen -4,5 kg og 5,5 kg igjen til 17.mai! for å nå målet må jeg i gjennomsnitt gå ned 0,8 kg pr uke. Håper jeg klarer det

__________________
Siden 12.01.16


Besøk gjerne min blogg: http://lavkarbolife.blogspot.no/
Liseta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-03-16, 16:03   #38
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: 17. mai-utfordringen

Begynner med målinger igjen 4. april. Målet er ned 4kg til 17. mai.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 26-03-16, 17:24   #39
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: 17. mai-utfordringen

Da melder jeg meg inn her. Startvekt blir resultatet i påsketråden og det var 74.9. Går jeg opp mer i påsken må jeg ned det i tillegg. Men med MANGE bursdager i april setter jeg ikke målet altfor høyt så kanskje jeg kan lykkes en gang i en veietråd. Starter opp på tirsdag og målet blir 3.4 kg. Regner jo med at en del av det er vann så det burde gå fint. Får heller justere når jeg ser hvor mye vann som slipper

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 22:45   #40
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 17. mai-utfordringen

Vel overstått påske! Jeg skal opp på vekta i morgen. Spent på hvor mye vann jeg har klart å pådra meg etter å ha rulla rundt i mengder av peanøtter, sukkerfri sjokolade, lavkarbobrød og lite-øl i ei samfull uke.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 12:18   #41
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: 17. mai-utfordringen

Da er påska ferdig. Skikkelig høykarbopåske og jeg må nå hente meg inn igjen.

Målet er 3 kilo frem til 17 mai.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 18:41   #42
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 17. mai-utfordringen

Nesten overraska, gitt. "Kun" pådratt meg 1,2 kilo i påsken. Begynner dermed på 71,7. Målet får fortsatt være 67 kilo, så får vi nå se hvor langt jeg kommer. Satser i hvert fall på at tiden fremover er mindre stressende enn den har vært så langt i vinter/vår.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 20:25   #43
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: 17. mai-utfordringen

Ligger fortsatt en halvkilo over tickervekt, men ville trodd alt av vannet var borte for lengst nå...Syns kroppen min er megateit om dagen.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 02:54   #44
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: 17. mai-utfordringen

75.1 i dag etter påske,men i morgen håper jeg å kunne stille tickeren

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 08:03   #45
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 17. mai-utfordringen

Hehey! Starter friskt med 600 gram ned.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 13:18   #46
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: 17. mai-utfordringen

Melder meg inn her. Kort tid til 17. mai, men jeg sikter på 3,5kg. Har hatt skikkelig høykarbopåske så har gått litt opp siden Påskeutfordringen..

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 30-03-16, 13:47   #47
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: 17. mai-utfordringen

800 g ned fra i går, men 600 g fra tickeren

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-03-16, 09:07   #48
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: 17. mai-utfordringen

1. Veiing
På 3 dg -300 gr. Av Totalt 3 kg.
Veiedag skal være torsdager, så litt kort uke.
Jeg gikk ned 500 gr i påsken, så da blir det bare totalt -2,5 kg å ta av til 17. Mai. Kanskje kan jeg revurdere litt.... Ser an.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 31-03-16 kl 10:28.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 31-03-16, 16:01   #49
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: 17. mai-utfordringen

Ned 100 g til Denne runden tror jeg ikke at jeg skal ha en off. veiedag, men bare ta det litt ettersom. Stort sett veier jeg meg hver dag uansett, men innimellom orker jeg ikke. Bedre å ha hver dag enn en fast dag hvor vekta kanskje viser mer enn dagen før

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:02   #50
Liseta
Seniormedlem
 
Liseta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2016
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.022
Liseta er ny på veien

Sv: 17. mai-utfordringen

Opprinnelig lagt inn av Liseta, her.

Oppdatering: Da er påskeferien over for min del! Og påska brakte med seg både kake og vafler ( lavkarbo, selvsagt)
-0,5 kg siden forrige uke. Tilsammen -4,5 kg og 5,5 kg igjen til 17.mai! for å nå målet må jeg i gjennomsnitt gå ned 0,8 kg pr uke. Håper jeg klarer det

Ny oppdatering: -2,6 fra forrige uke! Tilsammen -7,1 og 2,9 kg igjen til 17.mai!
Plutselig over halvveis *klapper meg selv litt på skuldra*

__________________
Siden 12.01.16


Besøk gjerne min blogg: http://lavkarbolife.blogspot.no/
Liseta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
17. mai-utfordringen nisse Ketolysekuren 96 18-05-11 15:26
Tar du Utfordringen - 12 uker til et sunnere og sprekere meg/deg Shrinking Line Generell diskusjon 16 02-05-10 16:35
Ny giv etter ferien, flere som vil være med på utfordringen? hegekat Ketolysekuren 6 30-07-08 01:50
Bli med på anti-lightbrus-utfordringen Sugarpill Generell ernæringsdebatt 62 28-10-07 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no