Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Varsel om server-arbeid

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-18, 15:34   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Exclamation

Varsel om server-arbeid

Hei, dere som fortsatt er her. Takk!



Lavkarbo.no er blitt 14 år og trenger en make-over for å kunne fortsette. Forumet skal flytte til en ny plattform under hoveddomenet www.lavkarbo.no. I den forbindelse så vil forsiden forandre seg fremover.

Mye av aktiviteten som tidligere foregikk her har nå flyttet til diverse grupper på Facebook. Jeg håper at Lavkarbo.no på sikt kan fortsette å være en åpen, nyttig motvekt til Facebooks lukkede grupper. Kanskje spesielt for oss som ønsker litt anonymitet.

I første omgang skal dagens løsning, innhold, og tilbud flyttes til ny plattform. Det blir HTTPS, det blir mobilvennlig, det blir enklere å ha oversikt over eget innhold, det blir enklere å følge med på andre, enkelt å slette personlige tråder og blogger, og du vil kunne slette brukeren din selv. Og så kommer det nye ting etterhvert.

Når databasen flyttes vil inaktive brukerkontoer, og kontoer som venter på å bli slettet bli slettet.

Innholdet i det åpne forumet flytter først. Dagens forum vil fungere frem til det nye er klart til bruk.

Hvis du har lyst å gi økonomisk støtte til prosessen så kan du lese hvordan her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....28#post1540428

Hvis du jobber i et firma som ønsker å kjøpe annonser eller ønsker å sponse nye lavkarbo.no så ta kontakt her:
http://forum.lavkarbo.no/sendmessage.php

Hvis du er admin på et gammelt forum som er modent for en oppgradering, eller som du ønsker at skal gjenoppstå, send meg en PM!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 24-05-18 kl 15:45.
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-06-18, 13:49   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Varsel om server-arbeid

Da er forsiden flyttet til en ny plattform. Foreløpig er det bare matvaretabellen som er oppdatert.

Teknisk: I ca 30 min satt forsiden en HTST header som gjorde at nettleseren insisterte på https, og forumet dermed ble utilgjengelig. Hvis noen opplever at forumet er nede så er det derfor, det virker i en annen nettleser. Det er mulig å fikse på PC/Mac. Gi en lyd. Det meste av trafikken går direkte til forumet, så jeg håper ingen her ble påvirket.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-06-18, 15:41   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Varsel om server-arbeid

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Da er forsiden flyttet til en ny plattform. Foreløpig er det bare matvaretabellen som er oppdatert.

Teknisk: I ca 30 min satt forsiden en HTST header som gjorde at nettleseren insisterte på https, og forumet dermed ble utilgjengelig. Hvis noen opplever at forumet er nede så er det derfor, det virker i en annen nettleser. Det er mulig å fikse på PC/Mac. Gi en lyd. Det meste av trafikken går direkte til forumet, så jeg håper ingen her ble påvirket.

Så bra HP, at Forumet fortsetter. Gammel traver som jeg er...litt mndre aktiv enn tidligere, men er her😘

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 04-07-18, 15:55   #4
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Varsel om server-arbeid

Hei hei, og takk for at forumet lever! Jeg har vært borte lenge, og trenger oppfriskning av prinsippene. Gleder meg til å se den nye løsningen!


Himmel... det er flere år siden jeg skrev i et forum, noe så nostalgisk! Men også så veldig hyggelig!

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-07-18, 16:59   #5
emin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Troms
Alder: 42
Innlegg: 22
emin er på en erverdig vei

Sv: Varsel om server-arbeid

Fire år siden sist jeg var innlogget, ser jeg �� Men gøy å se at det fortsatt er aktivitet, selv om jeg oftest bare googler oppskrifter og derfor havner her. ��

__________________
emin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen+ type maks 20 karber daglig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flytting til ny server i kveld (forumet lukkes kl 22:30) HP Informasjon 6 28-01-12 00:53
Varsel om nedetid grunnet vedlikehold HP Informasjon 1 24-06-08 23:14
Et Server Problem Nille Livets lyse side 5 26-01-05 00:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no