Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-07, 20:20   #1
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Mageknip, kvalme og dårlig matlyst... Er det normalt å få det? Må nesten tvinge i meg maten. Jeg har aldri hatt problemer med det før! I dag gikk det 7 timer fra jeg spiste litt bacongull til kveldsmaten.. og enda hadde jeg ikke lyst på mat. Bacongull spiste jeg fordi det var det eneste jeg hadde lyst på. Frokosten klarte jeg nesten ikke få i meg heller (omelett av 1 egg og 4 baconskiver). Gjør jeg noe galt?

Jeg drikker masse vann, tar mivi total.

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 20:21   #2
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Glemte å skrive at jeg er i min 3. uke på Skaldemans.

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 00:54   #3
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Dette er jo litt overflødig å nevne, men du spiser jo ikke akkurat mye da. Man bør jo sørge for at kroppen ikke tror at det er lite mat å få tak i slik at forbrenningen holdes høy. Jeg har også litt problemer med magen om dagen, men regner med at det går over. Går på ganske streng Skaldeman nå, nesten ikke noe grønnsaker. Til frokost spiser jeg 3 egg og en halv pakke bacon ca., til lunsj f.eks. en stor porsjon kyllingvinger med majones som dipp, middag blir ofte stekt familiedeig & baconbiter med majones/rømme ved siden av, og litt baconsvor nå og da.

Har du begynt å spise noe nytt (krydder e.l.) i det siste?

__________________
Startvekt: 130 kg
Vekt nå: 105 kg
mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 01:00   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

kanskje ikke skaldemann passer for deg? mulig du bør føre til litt grønnsaker, viss det er noe du ikke blir kvalm av...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 09:24   #5
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Jeg har samme problemet innimellom. Bare tanken på mat gjør meg kvalm

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 10:14   #6
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Jeg har alltid vært glad i mat, og spiser egentlig veldig godt! Men de siste dagene orker jeg ikke få i meg maten. Det bare vokser i munnen på meg. Kanskje det bare er en overgangsfase? Har ikke lyst til å gi opp nå, for ellers føler jeg meg i fin form. Får bare ikke i meg maten

Jeg synes ellers at Skaldeman er veldig bra, for jeg er en kjøtteter, og er veldig glad i fet mat Savner ikke sukkeret og greier meg fint uten både brød, poteter, pasta og ris.

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 11:24   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Jeg vet hvordan det er, hadde det sånn et par runder med fenon. Men kan ha det sånn på helt "vanlig" mat også jeg.... Men har du forsøkt å lese i kokebøker og på oppskriftsider etter noen nye ideer? Jeg merker at det kan bli litt at man velger de samme løsningene hver dag. Hva med en uke med asiatisk inspirasjon, godt krydret?
De aller fleste matrettene kan gjøres lavkarbo bare man justerer grønsakene og tilbehøret litt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 11:31   #8
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Jeg har det også sånn nå. Blir kvalm bare jeg tenker på å spise fett. Har bare spist fett og protein, ikke frukt eller grønt i det hele tatt.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 13:58   #9
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Jeg har det også sånn nå. Blir kvalm bare jeg tenker på å spise fett. Har bare spist fett og protein, ikke frukt eller grønt i det hele tatt.

Kanskje det kan være greit å tilføre litt brokkoli eller blomkål eller noe annet med gode karber? mulig skaldemann blir litt ensformig?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 10:45   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mageknip, kvalme og dårlig matlyst

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Jeg har det også sånn nå. Blir kvalm bare jeg tenker på å spise fett. Har bare spist fett og protein, ikke frukt eller grønt i det hele tatt.

Da bør du absolutt få i deg grønnsaker, men IKKE frukt. Da blir du bare dårligere i magen dessverre.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dårlig ånde? hallaise Induksjonen 6 14-08-07 00:21
Dårlig Ånde krussidulla Generell diskusjon 8 09-02-07 16:22
Lavkarbobøker - dårlig kvalitet firth Lavkarbobøker 6 27-05-06 04:58
Dårlig ånde og kvalme Bamseline Lavkarbo generelt 3 04-03-05 23:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no