Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-10, 13:26   #2076
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

hei grotingeling

tusen takk for det, og lykke til videre til deg og

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 11:48   #2077
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei alle sammen Så flott at alle her inne opplever en fremdeles god nedgang! Herlig!

Jeg har hele tiden trodd dette var dietten jeg var ute etter,men ser nå at jeg har litt andre behov i forhold til å bygge muskler og liknende, så smyger meg sakte men sikkert over på et rent Fedon Lindberg-kosthold.

Ønsker alle dere supre sjeler lykke til videre med Eurodiet, og at alle når målene sine!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 11:51   #2078
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hadetbra Fakesmile, håper du trives på Lindberg!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 19:05   #2079
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lykke til!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 00:01   #2080
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

lykke til! (vet det ikke handler om flaks,,,men men)

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 08:06   #2081
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av FakeSmile, her.

Hei alle sammen Så flott at alle her inne opplever en fremdeles god nedgang! Herlig!

Jeg har hele tiden trodd dette var dietten jeg var ute etter,men ser nå at jeg har litt andre behov i forhold til å bygge muskler og liknende, så smyger meg sakte men sikkert over på et rent Fedon Lindberg-kosthold.

Ønsker alle dere supre sjeler lykke til videre med Eurodiet, og at alle når målene sine!

Lykke til FakeSmile
Trist at du "forlater" oss, men det viktigste er jo at du finner et kosthold som fungerer for deg på alle måter.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 10:06   #2082
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av FakeSmile, her.

Hei alle sammen Så flott at alle her inne opplever en fremdeles god nedgang! Herlig!

Jeg har hele tiden trodd dette var dietten jeg var ute etter,men ser nå at jeg har litt andre behov i forhold til å bygge muskler og liknende, så smyger meg sakte men sikkert over på et rent Fedon Lindberg-kosthold.

Ønsker alle dere supre sjeler lykke til videre med Eurodiet, og at alle når målene sine!

ØNSKER DEG BARE LYKKE TIL! Man må finne ut hva som er best for en selv! Du er selv en super sjel som vil lykkes med ditt opplegg! YOU GO'GIRL!!!!!
Stikk innom når du er blitt naturlig slank og send oss før og etter bilde da

God "tur" videre i lavkarbo-paradis!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 13:15   #2083
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

SÅ mange koselige tilbakemeldinger her inne Det vil nok gå litt fortere i svingene for dere, som renner ned flere kilo i mnd, men jeg vil jo ikke kunne ta med meg "støtten" fra å ha Eurodiet i bakhånd da jeg om noen mnd flytter til USA, så setter igang allerede nå med å innstille meg på et sunt kosthold basert på skikkelige råvarer. Og jeg gleder meg

Skal se om jeg ikke kommer innom med bilde, hahaha Det hadde vært artig!

Dere får ha all lykke til alle sammen her inne, vær stolte av at dere har tatt skrittet for å hjelpe dere selv med Eurodiet- det krever mye, men er virkelig verdt det til slutt

Ha det bra!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 18:50   #2084
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lykke til FakeSmile, det er bra du finner ut hva DU trenger og har behov for Og lykke til med tilværelsen i USA, det høres ut som du har en spennende tid i møte!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 21:32   #2085
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk tuddelu

Tror nok jeg trenger det, for å takle fristelser er ikke min sterke side- selvom jeg er forferdelig oppsatt på å klare dette nå!!!!

Lykke til på Eurodietten!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 23:40   #2086
hegemjos
Nytt Medlem
 
hegemjos sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 5
hegemjos er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei

Jeg begynte for tre dager siden og det har vært et rent helvete
Håper det går bedre etter hvert ... Er det noen andre her som er insulinresistent??

__________________




hegemjos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett - ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 00:14   #2087
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei hegemjos
Kjenner igjen dette med de første dagene som føles som helvete, det er som du kanskje vet ganske vanlig og går over
Insulinresistente er det en hel del av her inne, men jeg tror ikke jeg har sett en egen tråd for oss.
Ser du har Eurodiett som del av din kostfilosofi, da vil jeg tipse deg om at vi "la ned" de gamle trådene i fjor og opprettet en ny fellestråd for alle fasene.
Du finner den her; http://forum.lavkarbo.no/showthread....67#post1139667

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 14:12   #2088
Minsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Minsa er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av hegemjos, her.

Hei

Jeg begynte for tre dager siden og det har vært et rent helvete
Håper det går bedre etter hvert ... Er det noen andre her som er insulinresistent??


Heisann!
Jeg er på dag 2! Var kalr over di første dagene/uka ville vær vannskelig så har manna meg opp til dette lenge. Er bare hjemme å gjør ingenting. Huset flyter allerede men mannen tar litt om kvelden ellers får alt vente til neste uke.
Har virkelig troen på at dette blir bedre
Jeg fikk ogå påvist insulinresistent å har fått tabeletter som skal hjelpe kroppen med å gå ned i vekt.

Masse lykke te

Minsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 08:49   #2089
Minsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Minsa er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lurer på en ting, kan man spise pastaen i fase 1?
Noen sier nei mens andre sier ja!

Minsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:46   #2090
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Mener man skal vente til fase 2, ikke smakt den enda jeg, savner ikke pasta av en eller annen grunn.Lite tips, "den store felles ed tråden" er den vi bruker, på en måte "lagt ned" denne tråden her, hvertfall lite aktivitet her i forhold til hovedtråden, spørr gjerne der også du

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 18:32   #2091
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har spist den hele tiden jeg.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 11:03   #2092
Bæstemor
Juniormedlem
 
Bæstemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 48
Bæstemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

kan man ta med Eurodiettprodukter til Spania? Noen som vet noe om det?

__________________
Livet er ikke for amatører.










Bæstemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 15:55   #2093
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hør med de som selger ED-produkter.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 17:42   #2094
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Bæstemor, her.

kan man ta med Eurodiettprodukter til Spania? Noen som vet noe om det?

Det burde gå helt fint, jeg hadde med til Grand Canaria for et par år siden uten problemer.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 11:07   #2095
Bæstemor
Juniormedlem
 
Bæstemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 48
Bæstemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Det var ingen problemer med å ta Eurodiettprodukter inn i Spania. Kofferten min ble sjekket, men fikk ingen kommentarer på maten.

__________________
Livet er ikke for amatører.










Bæstemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 12:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 10:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no