Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-09, 16:10   #51
Nynne♥
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Ang. innlegget over; jeg mente ant. karbohydrater pr. 100 gr.
Og en ting til: På den norske hjemmesida til eurodiet står det at man kan ta ett glass sukkerfri brus hver dag, og ett glass vin på fase 2. Her i Brussel har jeg fått beskjed om at det er INTERDIT!!! (strengt forbudt!) Men jeg koser meg i helgene med litt cola light og rødvin, jeg da, ellers hadde det ikke gått....

Jeg har fått beskjed av legen at jeg kan drikke et glass vin hver dag i fase 2, men det har jeg aldri gjort før og har heller ikke tenkt å innføre den vanen.. synes det høres rart ut jeg da å drikke alkohol hver dag! Meieriprodukter bør man vente til i fase 3.. men å tillate seg det en sjelden gang skader nok ikke!

  Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 16:17   #52
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja, enig med deg i at det ikke er noen vits i å innføre en vane(uvane) man IKKE har fra før...
Ser at det nok er fase 3 middager de jeg nevnte. Får forbeholde det til de helgene hvor de er uutholdelig å se på de andre gomse i seg pommes frites og bernaisesaus....

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 17:35   #53
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei, og god ettermiddag!
Det stemmer at en i fase 2 kan drikke 1 glass vin hver dag om en vil, light- brus kan en og drikke, ihverfall av og til. Har stort sett holdt meg borte fra brus, holdt meg til vanlig vann, og kaffe ( er en kaffekjerring). Tror ikke det er så farlig om en har feta i salaten av og til. Jeg bruker også å ha en teskje pesto på salaten, blir mye bedre da syns jeg. Tror en skal unne seg sånne småting, og bruke sunn fornuft!
Ellers er jeg sjelden sulten, og er jeg det, så knasker jeg på sukkererter og søte cherrytomater. Hjelper å drikke mye vann, sånn ca. 2-3 liter, hjelper på metthets-følelsen også. Egentlig sliter jeg mest i helgene, for det er liksom forbundet med god mat og lørdagsgodterier!! Men, får prøve å snu på den tankegangen, og heller fokusere på det positive......at kiloene blir mindre, og energien større!!

Siren

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 16:35   #54
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg er 3 dagen på eurodiet i dag og er kjempesulten!!!!!
Jeg begynte rett på fase 2 og spiser middag ved siden av dietten.
Spiser dere noe annet ved siden av som metter?

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:07   #55
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei!
Sulten går nok over i morgen elller overimorgen hvis du følger dietten nøye! Men du kan spise ubegrenset av grønnsaker på liste 1 og litt på liste2, knask blomkål, sukkererter eller tomater! Drikk masse te og vann, det metter. Hjelper ikke det, ta et ekstra ED-måltid eller et par ED-kjeks.
Men vær trygg på at når metthetsfølelsen kommer, så går det greit for de fleste. Dette går bra!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:14   #56
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja jeg følger dietten veldig nøye.
Det romler så himla mye i magen.....skal ta noen sukkererter.
Har mye vondt i hodet, er det vanlig?
Takk for svar forresten.

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:31   #57
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja, det er visst vanlig med vondt i hodet når ketolysen begynner. Har ikke vært plaget med det selv, men ifølge andre innlegg er kan det være tegn på at du har begynt å forbrenne fett! Så da er det vel nesten gøy å ha vondt i hodet...

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:40   #58
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Ja, det er visst vanlig med vondt i hodet når ketolysen begynner. Har ikke vært plaget med det selv, men ifølge andre innlegg er kan det være tegn på at du har begynt å forbrenne fett! Så da er det vel nesten gøy å ha vondt i hodet...

Forbrenner fettja da er det nesten verdt det..får heller ta en paracet.....

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 18:44   #59
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Du hadde helt rett Solange...dagen i dag har vært mye lettere og har ikke vært sååå sulten og ikke den ekstreme romlingen i magen..litt hodepine har jeg fortsatt men....det skal jeg greie å leve med. Men en ting som jeg IKKE gjør hjemme ,jeg går av prinsipp aldri på vekta..bare når jeg er på kontroller det flere som har det slik?hvis jeg først begynner så blir jeg helt besatt av å gå på den vekta hele tiden.

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:44   #60
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei!
Så fint at sulten begynner å slippe taket! Hodepinen går nok over etter hvert også. Husk at denne dietten er en ganske stor omstilling for kroppen. (til det bedre!) Jeg følte ihvertfall etterhvert en herlig energi , gikk fra å være et vrak som bare ville sove hele tida, til en energisk person som trimmer og står på ! For meg er det det aller beste ved kostomlegginga!
Når det gjelder veiing...jeg må innrømme at jeg har en hang-up på vekta
Jeg mååå veie meg hver dag! Men jeg har hatt perioder hvor jeg har stått stille eller gått litt opp, og likevel har jeg ikke gitt opp, selv om jeg veier meg hver dag. Så det har ikke ødelagt kuren for meg. Men det beste er selvfølgelig å ikke veie seg hver dag, men en gang i uka, eller hos legen.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 09:18   #61
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei igjen
Utrolig men sant...i dag fikk jeg lyst til å gå til jobben...jøss jippiiihelt fantastisk......men hvordan i all verden funker dette her?ja uansett funker gjør det jo

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 19:48   #62
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

HJELP!!! Nå begynner jeg å bli kjempelei middagene i fase2. Fantasien min strekker ikke lengre enn til å steke løk, sopp, brokkoli og kjøtt eller fisk. Ja, og squash da. Det smaker godt, men blir ganske ensformig etter tre uker. Har dere noen gode råd? Har så vidt prøvd blomkålmos og sellerimos. Begge deler var godt, men jeg skal som oftest lage middag i en fei, og da tar det for lang tid.

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 21:43   #63
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Til deg Sunroad (har deg mistenkt for å ha samme navn som meg...Solveig!) Gratulerer med trimlyst! Etter to måneder på ED MÅ jeg ut og gå i en time hver dag, og det kjennes DEILIG!! Så bare stå på, vi bygger forhåpentligvis noen flere muskler, som kan hjelpe oss å ikke gå opp i perioder med mer mat.
Til deg Olindy: jeg må innrømme at jeg har det litt på samme måten. Jeg har også prøvd blomkålmos, men den falt ikke helt i smak. Ble for vassen. Jeg har lagd tunfisk i tomatsaus av og til (se oppskriftsforum under forslag til lunsj med tunfisk), noe jeg elsker, og da er den dagen redda. Ellers er en fiskesuppe med torsk, laks og reker, juksa til med litte grann sojafløte en vinner her. En lørdag jeg var desperat lagde jeg lam med tzatsiki av sojayoughurt, det var deilig. Hvis du ikke bruker melk til de andre måltidene den dagen, kan jeg ikke skjønne at man ødelegger noe. Soja er jo med veldig lite karber, og er jo egentlig et vegetalsk produkt.
Ellers har jeg også lett for å ende opp med enten en salat eller wok av sopp, sukkererter og squash til middag. Begynner å bli litt lei grønnsakene, ja. Har 2 uker igjen av fase 2 nå. Ser frem til litt utvidelse av reportoaret. Men vekta stopper i lange perioder nå, for så å gå ned raskt noen dager, så stopper det igjen. Åssen er det med deg?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:01   #64
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Solange. Godt å høre at det er flere som har problemer med fantasien... Skulle liksom være et stort fremskritt å kunne spise ett måltid med kjøtt/fisk, og så blir det såååå kjedelig etterhvert.
Har igjen to uker i fase 2, men jeg er litt usikker på om jeg kanskje skal holde meg her til over påske. Får se hvor påtrengende lysten på frukt blir etterhvert.
Siste uka har jeg ikke gått ned et gram. Skeia ut litt i helga, og så fikk jeg mensen på mandag. Så jeg antar at det er grunnen. Men jeg er så usikker på om jeg "tør" å forlate fase2 før jeg er nesten i mål med vekta. Hører jo at man går ned svært lite i fase 3 og 4. Hadde vært artig å høre litt erfaringer fra noen som har vært igjennom hele opplegget før!!

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:10   #65
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Olindy!

Jeg vil også gjerne høre fra noen i fase 3.( Men er det i det hele tatt noen som leser denne tråden utenom 3- 4 stk? )
Jeg kommer til å begynne på fase 3 om 2 uker, begynner å bli såpass lei at jeg må ha et faseskifte nå. Får heller gå litt fram og tilbake, tror jeg. Jeg har så langt igjen til det endelige målet, at jeg ikke kan risikere å bli drittlei hele kuren !!!! Jeg skal på jentetur til Strasbourg i helga, og jeg tror ikke det blir mulig å holde seg helt i skinnet....Pleier å starte med champagne på toget... Kan ikke melde meg helt ut av alt sosialt heller, har skydd utemiddager og lunsjer som pesten i 2 mnd. nå.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:26   #66
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei!
Har en kjempegod oppskrift hvis dere liker suppe:

Tomatisert kjøttsuppe 1,5 liter vann)
400 gr.oksemørbrad
2 løk
1 rød fersk chili
1 rød paprika
4 fedd hvitløk
2 bokser kikerter- tørket ( muligens ikke " lovlig"??)
1 boks grovhakket hermetiske tomater
200 gr. brekk/ aspargesbønner
Basilikum og bladpersille

Kutt kjøttet i 1 x 1x 1 cm biter, stek det i litt rapsolje, og legg kjøttet over i en gryte når det er stekt.
Surr finhakket løk,hvitløk og chili i litt rapsolje, og ha det oppi gryten sammen med kjøttet. Tilsett de hakkete tomatene, og vann, kok opp. Vask utvannet kikerter og tilsett i gryten, kok i ca. 50 minutter. Ved slutten av koketiden tilsettes paprika i biter,aspargesbønner/ evt,brekkbønner, og friske urter. Smak til med salt og pepper!

Denne suppen er kjempegod og litt sterk................kan anbefales!!

Hilsen Siren

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:28   #67
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Aner ikke hvorfor det kom opp et surt fjes da jeg sendte det siste innlegget..............men, se bort ifra det................tenk deg heller at det er et smilefjes!!!!!!!!
Siren

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:33   #68
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk, Siren! Dette så kjempegodt ut, det skal jeg lage. Hvordan går det med deg?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:33   #69
olindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 35
olindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk for oppskriften, den må jeg prøve! Tror ikke kierter er lov, men såpass får vi tåle....
Det er så utrolig lite aktivitet på Eurodiett-trådene, så vi får prøve å motivere hverandre litt vi tre-fire som skriver litt her!!
Kanskje vi er alene i verden om å gå på Eurodiett for tiden?

__________________


olindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 17:13   #70
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei
Neida, det er flere på ED her! I fase 2, og tenker å være her en stund så lenge det fungerer. Noen utskeielser av og til, men trener endel nå, og vekta går nedover. Hadde stillstand noen uker, men nå er det bevegelse.
Fått helt utrulig med energi, nesten for mye av det gode, sovet lite også, følt meg stresset. Noe bedre denne uken, kan ha sammenheng med at jeg fikk mensen, som forøvrig kommer to ganger i mnd nå mot normalt nesten ikke i det hele tatt( har hormon spiral).
Har ingen oppfølging. Er dere til kontroller? og skjekker dere med blodprøver?

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 19:49   #71
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Takk, Siren! Dette så kjempegodt ut, det skal jeg lage. Hvordan går det med deg?

Hei!
Det går bra med meg, vekten går nedover! Var på veiing igår, andre gang siden jeg begynte 23 januar. Har til nå gått ned 14,8 kg!! Er kjempefornøyd med resultatet så langt. Suppen er kjempegod, og det går an å fryse den ned også. Lykke til med lagingen av den!!

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 19:59   #72
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Nissemor!
Bra å høre at det er flere som går på ED! Synes også det er litt dødt her i dette forumet! Så du har ingen oppfølging! Det hadde jeg ikke klart! Har oppfølging av sykepleier 1 gang pr.måned, og lege om jeg ønsker det. Har tatt blodprøver ja, nå må jeg ha tett oppfølging med hensyn til at de fant ut at jeg har høyt kolesterol, så da blir det tatt flere blodprøver, for å se om jeg må begynne på kolesterolsenkende medisiner! Veldig bra oppfølging der jeg går, veiing og måling hver gang, får mange gode råd, og positiv tilbakemelding!
Hvordan begynte du på Eurodietten? Må jo gå gjennom lege og ha erklæring for å få kjøpt maten!?

Hilsen Siren.

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 21:22   #73
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Siren, her.

Hei Nissemor!
Bra å høre at det er flere som går på ED! Synes også det er litt dødt her i dette forumet! Så du har ingen oppfølging! Det hadde jeg ikke klart! Har oppfølging av sykepleier 1 gang pr.måned, og lege om jeg ønsker det. Har tatt blodprøver ja, nå må jeg ha tett oppfølging med hensyn til at de fant ut at jeg har høyt kolesterol, så da blir det tatt flere blodprøver, for å se om jeg må begynne på kolesterolsenkende medisiner! Veldig bra oppfølging der jeg går, veiing og måling hver gang, får mange gode råd, og positiv tilbakemelding!
Hvordan begynte du på Eurodietten? Må jo gå gjennom lege og ha erklæring for å få kjøpt maten!?

Hilsen Siren.

Hei
Lege på privatklinikk i nabo by, er sykepleier selv, og fikk ingen beskje om videre oppfølging, går jo greit forsåvidt. Ganske kostbart på privatklinikk, kan jo bestille timer der, men prøver selv. Kunne vært interesangt å veie seg på den spesial vekta,for å se fettprosent m.mere. I og med at jeg har bra med energi må vel blodverdier være ok?

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 21:29   #74
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

God kveld !
Prøver å skrive litt hver kveld, hyggelig om vi holder koken vi som følger denne tråden. Nå skal jeg bort i helga, så da blir det ikke noe skriving før på mandag for min del. Hyggelig å høre fra deg også, nissemor!

Gratulerer med kjempebra resultat, Siren! Jeg har gått ned ca. 12,5 kg siden 19 januar, så der slår du meg ned i støvlene!
Når det gjelder oppfølgning, går jeg til lege hver 3.uke nå. Men hun er så stressa at det er ikke mye prat vi rekker. Dessuten er det litt språkbarrierer, siden jeg bor i Brussel. Derfor er dette forumet veldig viktig for meg!
Jeg leser endel på resten av forumet, men det er føles litt vanskelig noen ganger, da det er mye av den maten de andre spiser som virker altfor fristende! Derfor er det fint å "snakke" med noen som følge nøyaktig samme kur.

Nå skal jeg ha 3 dagers "pause" pga. jentetur, er litt spent på åssen det vil gå...MEN- i dag kom jeg for første gang på 10 år under 90 kg!!!!!!! Det er en så stor seier for meg, at det er verdt å feire litt

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 07:52   #75
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Solange og dere andre på eurodiett!

Solange:jeg heter ikke Solveig men datteren min gjør det!!!hehefint navn, det er derfor hun heter det
Ja nå har jeg 1 uke på eurodietten og det går faktisk helt greit.
Jeg spiser 1 ED produkt om morgenen og tar med meg tre på jobb..det er der jeg kjenner jeg blir litt "snopete" får liksom ikke tid til å lage meg en salat eller noe ved siden av.
Når jeg kommer hjem så spiser jeg kylling eller fisk med kokte eller stekte grønnsaker..nam nam og da er jeg fornøyd og god og mett.
Bruker litt mer olje enn anbefalt når jeg steker og drikker litt mer funlight enn anbefalt..men det er de eneste utskeielsene jeg gjør!
Jeg synes jeg har vært flink.
merker at buksene strammer mindre.....enig med Solange at vi må følge opp denne tråden er greit med litt støtte fra andre i samme situasjon.Jeg skal veies etter påske så det blir speende,jeg vil IKKE gå på vekta hjemme,blir bare stressa av det og blir skuffet hvis jeg ike går ned 20 kilo på to uker(det er en fleip)men dere skjønner hva jeg mener.Jeg vil bare nyte følelsen av det å føle meg lettere i kroppen.
Lykke til dere andre også!

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst Macarena Eurodiett 2094 28-09-11 10:07
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no