Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Skal ikke klage mer ...

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-07-11, 12:44   #1
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Skal ikke klage mer ...

Nå har vekta stått stille i et par måneder til min store frustrasjon. men de siste ukene, har jeg kommet inn i mine kjære armybukser. Først for et par uker siden lå jeg på senga og tvinga de på. i går kunne jeg dra de ned og opp, på do uten å åpne knappen og glidelåsen
og jeg henta en dongribukse fra boden, som jeg ikke hadde sjans å få på, den får jeg på nå, hvis jeg ligger på senga. så det blir spennende å se hvordan den blir etterhvert. Så jeg syns jeg har vært kjempeflink selv om vekta står stille. så gi ikke opp motet, når vekta står stille over lengre tid. kroppen står nemlig ikke stille.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 12:46   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Skal ikke klage mer.....

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Nå har vekta stått stille i et par måneder til min store frustrasjon. men de siste ukene, har jeg kommet inn i mine kjære armybukser. Først for et par uker siden lå jeg på senga og tvinga de på. i går kunne jeg dra de ned og opp, på do uten å åpne knappen og glidelåsen
og jeg henta en dongribukse fra boden, som jeg ikke hadde sjans å få på, den får jeg på nå, hvis jeg ligger på senga. så det blir spennende å se hvordan den blir etterhvert. Så jeg syns jeg har vært kjempeflink selv om vekta står stille. så gi ikke opp motet, når vekta står stille over lengre tid. kroppen står nemlig ikke stille.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 23:03   #3
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Skal ikke klage mer ...

Heeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlig!!!!!!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 23:05   #4
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Skal ikke klage mer ...

Så herlig!

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 23:21   #5
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal ikke klage mer ...

Herlig!

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 02:30   #6
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Skal ikke klage mer ...

Vært sånn her for meg også... Trener mye om dagen, og jammen har kroppen forandra seg mye selv om det ikke beveger seg på vekta..

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må bare klage litt nypålavkarb Lavkarbo generelt 15 16-05-11 18:15
Raskt å klage over ~Rosa Skydått~ Ketolysekuren 18 08-07-10 12:06
Da var det min tur til å klage litt! vanndråpe Ketolysekuren 25 08-07-07 22:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no