Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

Taste-alike Holiday-dip!

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-12, 22:23   #1
Mustang
Juniormedlem
 
Mustang sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 16
Mustang er på en erverdig vei
Smile

Taste-alike Holiday-dip!

Da jeg begynte på ketolyse i Mai ifjor, laget jeg knekkebrød og hadde kremost på. Jeg ble lei Tine sin krydderost, så jeg tenke jeg skulle prøve den nye Afrikansk paprika. Den minnet meg veldig om noe jeg hadde smakt tidligere, og etter noen tygger kom jeg på det: Holiday-dippen!
Så nå prøvde jeg ikveld å eksperimentere på den for første gang (ikke spør hvorfor det tok så lang tid),og jeg synes den er veldig lik og veldig god! Så håper dere også blir å like den

1 boks sæterrømme
1 boks tine afrikansk paprika
1 ss majones
1 ts paprikapulver
1 ts raspet rødløk
salt og pepper
ca 1 ss sitron

Bare å blande sammen og smak til! Paprikapulver var mest for å sette det litt på spissen. Og jeg kjente det manglet noe,så prøvde meg på rødløk og lyktes. Hadde litt for mye sitron i først,ca 2ss om ikke mer, og ble veldig sur/syrlig, så jeg tok ca halv ts med natreen for å jevne det ut. Nå synes jeg den er kjempegod! Men prøv denne fram med bare sæterrømme og kremosten, så kjenner dere til selv hva dere ønsker mangler osv.. Dette var bare min verson

Mustang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 00:15   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Taste-alike Holiday-dip!

Denne gikk rett i oppskriftsmappa her gitt Da blir det osteknekkis av jalapeno-ost med dipp. Jippi

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 00:58   #3
Mustang
Juniormedlem
 
Mustang sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 16
Mustang er på en erverdig vei
Talking

Oj, så bra! Veldig hyggelig å høre!
Håper du liker den!

Mustang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 01:30   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Taste-alike Holiday-dip!

Åååhhhh, elsker Holiday- dip!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 01:32   #5
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Taste-alike Holiday-dip!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Åååhhhh, elsker Holiday- dip!

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 17:25   #6
Mustang
Juniormedlem
 
Mustang sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 16
Mustang er på en erverdig vei

Sv: Taste-alike Holiday-dip!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Åååhhhh, elsker Holiday- dip!

Den dippen er himmelsk!

Mustang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
dip, holiday


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Holiday-dip og grønnsaker. Iselilja Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 26-01-10 17:49
Noen som vet hvor mange karber det er i Holiday dipmix? tufsa83 Lavkarbo generelt 17 15-01-09 10:59
Holiday dip? Kanonada Lavkarbo generelt 8 02-12-08 13:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no