Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Dagbøkene

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-04, 22:25   #1
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Dagbøkene

Tror det kan bli vanskelig med dagbøkene her inne.
Nye som ikke har vært på slankenett så kanskje?
Selv har jeg en dagbok der med over 200 innlegg og kommentarer fra alle.
Noen begynner å bekymere seg over at dronningen på slankenett(hrmhrmfm)
kanskje forsvinner når de siste 7 kiloene er borte:-)
De er vel redde for ikke å få råd lengre når de står fast:-)

Liker faktisk den dagboka bedre enn den som er her:-)

Men ellers synes jeg forumet er flott og vi slipper all kritikken hele tida.
Det er håpløst i forumet å komme med noe Atkins og Linbergrelatert der, spesielt hvis en viss MFUS er til stede.
Tror han vil holde seg unna karbojunkie :-)

Klem Skorpia

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 24-01-04, 22:35   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Kommer nok et annet oppsett på dagbøkene etterhvert...
Og det er bare et tilbud...

Lov å lenke til dagbøkene deres! Og ikke minst lenke hit fra dagbøkene...

Har diskutert med MFUS jeg... Så han har nok vært innom

Hvem vet... kansje han prøver selv en dag?
Om ikke noe annet enn bare av ren akademisk interesse ...

Tror han vil få seg en overaskelse om han virkelig våger det ja...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 25-01-04, 14:36   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Uff da,ikke si det

En av grunnene til at jeg kutta forumet der var nettopp ham:-)
Dvs: Hender jeg er innom, men snakker ikke om Atkins da:-)

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 11:55   #4
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Mfus har argumentert så mye i mot lavkarbodietter og da særlig atkins at jeg ikke tror han ville starte på dietten for det ville jo være å innrømme at han har tatt feil.... Men jeg merker at han er på glid, mangler bare fire år til. Har bare diskutert med ham i to år enda

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 15:35   #5
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Mfus har argumentert så mye i mot lavkarbodietter og da særlig atkins at jeg ikke tror han ville starte på dietten for det ville jo være å innrømme at han har tatt feil.... Men jeg merker at han er på glid, mangler bare fire år til. Har bare diskutert med ham i to år enda

Da har du virkelig holdt ut lenge

Klem Skorpia

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no