Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Hvor kjøper jeg frø o.l?

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-08, 18:00   #1
lego
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 42
Innlegg: 7
lego er på en erverdig vei
Question

Hvor kjøper jeg frø o.l?

Hvor kjøper jeg alle de forskjellige type frø ol som skal være i div oppskrifter?

Tenker på sann som kruskakli, linfrø, sesamfrø osv....

__________________
lego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 18:05   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøper jeg ... ?

Det har de på dagligvarebutikkene

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 18:05   #3
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 49
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor kjøper jeg ... ?

På matbutikken
Ikke sikkert Rimi, Kiwi og Rema har alle typene, men de med litt bedre vareutvalg som Spar, Meny, Ica Maxi osv har alt jeg bruker i mitt brød ihvertfall.. Solsikkefrø, sesamfrø, linfrø og kruskakli

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 18:09   #4
lego
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 42
Innlegg: 7
lego er på en erverdig vei

Sv: Hvor kjøper jeg ... ?

Hmmm.... ?
Var på Ultra i dag for å handle inn, men fant ikke alt jeg skulle ha der se... men da skal jeg lete bedre på mandag da se... Trodde nesten jeg måtte på helsekost...
Men jeg hadde med meg mini så jeg orket ikke å kjøre innom flere steder. Er ikke alltid så gøy for en 2 åring å være med mamma i butikken...

__________________
lego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 18:40   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøper jeg ...?

Det som dagligvarebutikken ikke har finner du på en helsekost

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 22:31   #6
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor kjøper jeg ...?

kjøpt alt på Ica jeg. sesam, lin, solsikke, kruska...ja..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 10:58   #7
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor kjøper jeg frø o.l ...?

Kjøper alt på Coop Mega jeg

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 11:19   #8
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor kjøper jeg frø o.l ...?

Mange av typene har de til og med på Europris.

Står ofte med bakevarene i pappesker. Eller med krydder i glass (som da naturlig nok inneholder mye mindre)

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 16:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no