Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nyttige "husmor"-tips

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-08, 22:01   #1
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Nyttige "husmor"-tips

Stek bacon i stekeovnen. 225 grader på bakepapir.veldig effektivt.
- det spruter ikke ut hele kjøkkenet
- du kan steke masse om gangen
- du trenger ikke stå å passe på det
fikk tipset fra en kollega av meg som er veldig(hysterisk) renslig av seg.....

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:02   #2
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: nyttige "husmor" tips

Ja og kom gjerne med flere tips her ja..

jeg steker forresten alltid koteletter også i stekeovnen

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:05   #3
nordlandsjenta
Medlem
 
nordlandsjenta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 44
Innlegg: 303
nordlandsjenta er ny på veien

Sv: nyttige "husmor" tips

det med baconet var jo kjempelurt... hadde jeg aldri klart å kommet på selv...

nordlandsjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:16   #4
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: nyttige "husmor" tips

Om man liker speilegget godt stekt (evt ikke slimy men med bløt plomme, inni) men ikke liker at det blir brunt i kanten, så ha en dasj vann oppi pannen etter at du har tatt eggene oppi, ha lokk på i kort tid, (sjekk og se om det er sånn du vil ha det), det går forbausende kjapt.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:21   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Opprinnelig lagt inn av sjokoman, her.

Stek bacon i stekeovnen. 225 grader på bakepapir.veldig effektivt.
- det spruter ikke ut hele kjøkkenet
- du kan steke masse om gangen
- du trenger ikke stå å passe på det
fikk tipset fra en kollega av meg som er veldig(hysterisk) renslig av seg.....

Steker alltid bacon i stækomen jeg!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:23   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

bakepulver er kjekt å rense kaffekanna med!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:25   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Når jeg skal rense tre-skjærefjøler, så blander jeg eplesideredikk og natron. Det bruser opp og renser dypt ned i treverket en stund før jeg skrubber og skyller rent.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:27   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Når jeg skal rense tre-skjærefjøler, så blander jeg eplesideredikk og natron. Det bruser opp og renser dypt ned i treverket en stund før jeg skrubber og skyller rent.


treskjærefjøler trengs faktisk ikke renses... treet inneholder noe som renser seg selv.. men fjøler i blastikk derimot er bakteriesommerkoloni

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:31   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Når jeg skal rense tre-skjærefjøler, så blander jeg eplesideredikk og natron. Det bruser opp og renser dypt ned i treverket en stund før jeg skrubber og skyller rent.

eddik er syre, natron er basisk, de reagerer med hverandre.. sikkert derfor det bruser.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:33   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

treskjærefjøler trengs faktisk ikke renses... treet inneholder noe som renser seg selv.. men fjøler i blastikk derimot er bakteriesommerkoloni

Det stemmer det, men trefjøler har nå likevel en tendens til å trekke til seg farge fra grønnsaker og lukt fra løk og hvitløk, så jeg foretrekker å rense likevel.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:34   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Det stemmer det, men trefjøler har nå likevel en tendens til å trekke til seg farge fra grønnsaker og lukt fra løk og hvitløk, så jeg foretrekker å rense likevel.

løk/hvitløklukt fjerner du ved å gni litt persille på fjøla.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:35   #12
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nyttige "husmor" tips

Er det noen måte å oppbevare stekt bacon på?
Prøvde en gang å legge det i kjøleskap men tror ikke det hold seg mer en en dag.

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:38   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Opprinnelig lagt inn av terry, her.

Er det noen måte å oppbevare stekt bacon på?
Prøvde en gang å legge det i kjøleskap men tror ikke det hold seg mer en en dag.

bacon lever lenge i kjøleskapet, og hvis du har en mikro i tillegg kan du få dem sprø igjen

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:50   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

I følge min venninde miljøingeniøren er det kun bjørk av tresortene som brukes her til lands som har bakteriedrepende egenkaper. Bakterier trenger fuktighet, luft og varme til å formere seg. (Hun forklarte et eller annet om areobe og anaerobe bakterier, men der falt jeg av lasset). Når tre tørker er det ikke grobunn for stor bakterievekst, men i furu f.eks. vil det nok være vekst. Da er eddik og natron en fin måte å rense på. (Også ref Aggie & Co fra Ekstrem rengjøring)

Dette kom opp da vi bygget om kjøkkenet hjemme og (miljø)arkitekten (som er gift med miljø ingeniøren) insisterte på rustfrie stålflater og bjørk på benkeflater. Tre og plast er ikke godkjent på restaurantkjøkken nettopp av årsakene nevnt ovenfor, men der stilles jo litt andre krav en på våre hjemlige kjøkken

I plast blir det riper maten sitter fast i, uansett hvordan du vasker/renser, for kuttene kniven lager lukker seg og der inne ligger bakteriene godt, fuktig og varmt og koser seg.
Tre og plast kan ikke desinfiseres NOK, men det kan rustfritt stål.

Så jeg har rustfritt stål og bjørk.... for det har Gaia Lista bestemt......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:53   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Sitat:

Så jeg har rustfritt stål og bjørk.... for det har Gaia Lista bestemt......

Ditto!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:57   #16
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Rustfritt stål og bjørk. :noterer:

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 10:47   #17
sjokoman
Medlem
 
sjokoman sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: rogaland
Alder: 52
Innlegg: 349
sjokoman har en fantastisk aura rundt segsjokoman har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nyttige "husmor" tips

aerobe=baktterier som trenger luft for å formere seg
anaerobe=bakterier som formerer seg uten luft(feks. i vakumpakker)
så finnes det noen som heter fakulative anaerobe de formerer seg både med og uten luft....
bare viss noen lurte

sjokoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 12:24   #18
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Bare en liten ting jeg har testet ut siste uke. Heller ofte litt fløte over kyllingfilet (ferdig marinert eller godt krydret) og grønnsaker som en saus. Og høvler en skive smør eller 2 over (tror jeg leste det i noe Iset hadde skrevet. Takk for tipset) Denne fløte/smørsausen har lett for å bli litt tynn. Så nå har jeg en liten fløte stående i kjøleskapet som jeg har ristet johannesbrødkjernemelet ferdig ut i. Sparer oppvask, og har for meg gjort det raskere/enklere å slenge det i ovnen latskapen lenge leve....

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 12:40   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Jeg sverger til oppvaskmaskinmiddel i gryter og former med fastbrente rester! Bare ha oppi noen spiseskjeer pulver eller en tablett og kokvarmt vann, la det stå i noen timer (eller til dagen etter) og vips, flekkene/matrestene kan fjernes lett som ingenting.

Potetmel på stoff-flekker er også genialt. Søler du feks. cola, kaffe eller rødvin på et hvitt teppe er det jo helt krise. Men da dekker du flekken GODT (etter å ha tørket litt av først) med masse potetmel og lar det ligge i en halvtime. Støsvug opp melet og VIPS - flekken er totalt borte!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 20:27   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Opprinnelig lagt inn av sjokoman, her.

Stek bacon i stekeovnen. 225 grader på bakepapir.veldig effektivt.
- det spruter ikke ut hele kjøkkenet
- du kan steke masse om gangen
- du trenger ikke stå å passe på det
fikk tipset fra en kollega av meg som er veldig(hysterisk) renslig av seg.....

Dette har jeg nå gjort i kveld

Supersmart!!!! Takk for tips

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 08:03   #21
jamaica
Medlem
 
jamaica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nordland/gran canaria!
Alder: 57
Innlegg: 75
jamaica er ny på veien

Sv: Nyttige "husmor" tips

Hvor lang tid i ovnen?
Sånn ca....

__________________


jamaica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sss Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 09:41   #22
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

ca 15 minutt... Må følge litt med på slutten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 09:54   #23
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Nyttige "husmor" tips

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg sverger til oppvaskmaskinmiddel i gryter og former med fastbrente rester! Bare ha oppi noen spiseskjeer pulver eller en tablett og kokvarmt vann, la det stå i noen timer (eller til dagen etter) og vips, flekkene/matrestene kan fjernes lett som ingenting.


JEG også i ovnspanna også. Og i termoser og kaffekanner.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 09:58   #24
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Nyttige "husmor" tips

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Når jeg skal rense tre-skjærefjøler, så blander jeg eplesideredikk og natron. Det bruser opp og renser dypt ned i treverket en stund før jeg skrubber og skyller rent.


Har ikke trefjøl jeg, men flere hvite plastfjøler. En gangs bruk og en tur i oppvaskmaskinen er det som skjer hos meg. Jeg føler meg rimelig trygg på at ikke noe rekker å bli inngrodd eller overbakterielt...

Jeg kjenner noen som lager alt på skjærefjøla i kjøkkenbenken, tørker over med ei uggen vaskefille og dytter kolonien inn i benken igjen.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:14   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nyttige "husmor" tips

Jeg bruker også plastfjøl og vasker den i maskinen etter en gangs bruk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no