Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-10, 08:35   #1
Yatta!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 22
Yatta! er på en erverdig vei

Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins

Jeg har fullført 14-dagers introduksjonsdietten i dag og har bare gått ned 2,5 kilo Jeg har ikke gått ned noe særlig rundt mage heller... Hva har jeg gjort galt?! Jeg har jo holdt meg til reglene...

__________________
Yatta! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 09:01   #2
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins :(

2,5 kg på 14 dager er veldig bra. Men hvorfor virker det som om at så mange forventer mirakler! Kroppen bruker tid, og tid er bra, for da henger hodet og huden med også.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 09:04   #3
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins :(

Opprinnelig lagt inn av Yatta!, her.

Jeg har fullført 14-dagers introduksjonsdietten i dag og har bare gått ned 2,5 kilo Jeg har ikke gått ned noe særlig rundt mage heller... Hva har jeg gjort galt?! Jeg har jo holdt meg til reglene...

Licota har helt rett, 2,5 kilo er et veldig bra resultat! Slå deg til ro med det :-)

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 09:20   #4
Yatta!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 22
Yatta! er på en erverdig vei

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins :(

Jeg hadde jo sett for meg ihvertfall 7 kg, sånn at jeg kom fra ett titall til et annet titall. Men jeg har hatt dårlig med energi og har vært kjempeslapp og trøtt. Tror jeg må ha gjort noe galt ett eller annet sted.

__________________
Yatta! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 09:42   #5
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins :(

Opprinnelig lagt inn av Yatta!, her.

Jeg hadde jo sett for meg ihvertfall 7 kg, sånn at jeg kom fra ett titall til et annet titall. Men jeg har hatt dårlig med energi og har vært kjempeslapp og trøtt. Tror jeg må ha gjort noe galt ett eller annet sted.

Hvis du er dårlig og slapp, så kan det være at du spiser for lite, ikke får i deg nok energi. Men kan også være helt vanlige overgangsbesvær du opplever.
Du har gått ned bra, så ikke sikkert du har gjort noe galt i det hele tatt.
Og selv om du så for deg 7 kilo ned så er det ikke sikkert at kroppen er helt enig med deg der....

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 14:18   #6
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins :(

Opprinnelig lagt inn av Yatta!, her.

Jeg hadde jo sett for meg ihvertfall 7 kg, sånn at jeg kom fra ett titall til et annet titall. Men jeg har hatt dårlig med energi og har vært kjempeslapp og trøtt. Tror jeg må ha gjort noe galt ett eller annet sted.

Du gikk vel ikke OPP 7 kilo på 14 dager....?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 14:34   #7
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins :(

7 kg på 14 dager -- det ville for de aller fleste vært et stort mirakel.

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 14:53   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins

Du, 2,5 kg er veldig bra, og det betyr mest sannsynlig at du ikke hadde så mye vann i kroppen som de som går ned mer i starten har.
Om du er trøtt og slapp så kan det, som Dreamy sier, at du spiser for lite, men det kan også være at overgangen til ketose tar litt ekstra tid for deg, det er ganske vanlig å føle seg litt slapp og dårlig i starten, for noen går det over på noen dager, for andre kan det både ta to og tre uker før man kommer over kneika. Langt de fleste får faktisk mer energi på sikt .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 22:39   #9
hugsoere
Juniormedlem
 
hugsoere sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fet, Akershus
Alder: 58
Innlegg: 16
hugsoere er på en erverdig vei

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins

Opprinnelig lagt inn av Yatta!, her.

Jeg har fullført 14-dagers introduksjonsdietten i dag og har bare gått ned 2,5 kilo Jeg har ikke gått ned noe særlig rundt mage heller... Hva har jeg gjort galt?! Jeg har jo holdt meg til reglene...

Trener du noe? Utholdenhetstrening er vanskelig til og begynne med, men tren litt styrketrening på helsestudio eller ta litt situps/armhevinger på stua/badet. Skal ikke mye til. Det hjelper på nedgangen.

__________________


hugsoere er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 13:57   #10
higgi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 19
higgi er på en erverdig vei

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins

Synes det er veldig bra resultat jeg
Hvis det er en trøst har jeg holdt på i ca 9 uker, og har bare gått ned 2 kg.
Alle er vi forskjellige.
Det kommer nok mer etterhvert skal du se.
Kanskje har du oppdaget noen andre fordeler med lavkarbo? Det har i alle fall jeg...

__________________
When was the last time...
-you did something for the first time?
higgi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 14:07   #11
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins

Opprinnelig lagt inn av Yatta!, her.

Jeg har fullført 14-dagers introduksjonsdietten i dag og har bare gått ned 2,5 kilo Jeg har ikke gått ned noe særlig rundt mage heller... Hva har jeg gjort galt?! Jeg har jo holdt meg til reglene...

2.5 kilo på 14 dager er jo bra. Ikke alle raser ned, men tenk på at det faktisk kan bli 5 kilo i måneden. Det er møe det. Og huden skal jo også følge med vettu Jeg har gått ned møe mindre enn det, men jeg går jo ned!!! Og koser meg med maten. Sjekk linken der det står om akkuratt detta på forumsiden, så får du flere ( mere vettuge) svar. Lykke til

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 23:15   #12
Yatta!
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 22
Yatta! er på en erverdig vei

Sv: Har bare gått ned 2,5 kilo på Atkins

Tusen takk for svar og kommentarer! Dere er kjempeflinke til å løfte opp humøret Syns 2.5 kg er bra, allikevel nå som dere kommer med positive tilbakemeldinger

Tusen takk

__________________
Yatta! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange kilo har dere gått ned? Janis Generell diskusjon 1 13-07-09 23:46
Hvor mange kilo har dere gått ned? frustrert frue Spørsmål og svar 34 28-05-09 09:42
Da har jeg gått ned 20 kilo! Jenta Mer enn 30 kg overvekt 21 12-05-09 12:21
Har bare gått ned 3 kilo på 3 uker - hvorfor ? Morradi Ketolysekuren 29 03-10-07 09:11
Hvor mange kilo har dere gått ned? *Tussi* Ketolysekuren 3 16-04-05 10:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no