Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Plamil Melkefritt mintsjokolade

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-14, 08:21   #1
Nyttogbedreliv
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 69
Nyttogbedreliv er på en erverdig vei

Plamil Melkefritt mintsjokolade

Hei
Noen som vet om denne sjokoladen er glutenfri?

Står kun dette på pakken :

Ingredienser: Rårørsukker, kakaomase, kakaosmør, soyamel, emulgator: solsikkelecitin, peppermynteolje.
Inneholder ikke egg, melk eller animalske produkter. Produsert i et miljø fritt for nøtter. Støtter GMO-fri mat.
Næringsinnhold pr 100 g:
Energi 2310 kJ (553 kcal)
Protein 10 g
Karbohydrater 50,5 g
Fett 36 g

Nyttogbedreliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 08:27   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Plamil Melkefritt mintsjokolade

I teorien er den det. Men står det ikke på fremsiden på de at de er glutenfrie? Men det står på flere av de plamilsjokoladene at de er glutenfrie, evt melkefrie(ikke alle er).. Sjokoladen inneholder ikke noe som skulle tilsi gluten, men de kan jo være produsert i et miljø med gluten, men da burde det stå trodde jeg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 08:34   #3
Nyttogbedreliv
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 69
Nyttogbedreliv er på en erverdig vei

Sv: Plamil Melkefritt mintsjokolade

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

I teorien er den det. Men står det ikke på fremsiden på de at de er glutenfrie? Men det står på flere av de plamilsjokoladene at de er glutenfrie, evt melkefrie(ikke alle er).. Sjokoladen inneholder ikke noe som skulle tilsi gluten, men de kan jo være produsert i et miljø med gluten, men da burde det stå trodde jeg.

Mener de skal være glutenfri, har lest på pakken, står ingen ting at de er glutenfri. Men tusen takk for svar Imse... Håper jeg kan spise en bit og to med god samvittighet

Nyttogbedreliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Peppermynteknapper/ mintsjokolade cillesnuppa Kake/dessert og snacks 24 21-12-11 12:04
Gluten/melkefritt brød (med bilde) kamp Bakst 5 01-07-11 08:01
Plamil's sjokolade dolis Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 25-03-11 22:47
Er det noen her som lever både sukkerfritt, melkefritt og glutenfritt? Summer Generell ernæringsdebatt 23 14-02-11 21:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no