Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Er det mange nye her?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-07-07, 17:59   #1
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Er det mange nye her?

Jeg har et lite inntrykk av at dette forumet inneholder veldig mange medlemmer som har vært her lenge, og som kjenner hverandre veldig godt. Kan det stemme?

Syns det er litt vanskelig som ny å komme inn her
Er det ingen flere her inne som er temmelig nye?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 18:04   #2
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Er det mange nye her?

Det kommer ganske mange nye stadig vekk vil jeg si.
Jeg har ikke vært aktiv før i april, og det har kommet MANGE nye etter det.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 18:08   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er det mange nye her?

Heisann.

Jeg ble med her i februar og ja, det har kommet mange nye etter det i vertfall. Og det kommer stadig nye.
Det er ikke så vanskelig å komme i kontakt, stikke innom noen journaler, og hils på Og har du journal, så vil nok du få besøk der også

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 18:15   #4
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er det mange nye her?

Jeg har vært her kortere enn deg Hvor mye kontakt man får med folk, tror jeg er avhengig av hvor mye man engasjerer seg selv. Jeg var ikke spesielt aktiv i andres journaler i starten, men fikk så enormt mange positive tilbakemeldinger i Kjærlighetssorg-tråden min, at det ble naturlig å "oppsøke" folk i deres tråder.

Grunnen at man som helt ny kanskje ikke får så mye respons på innlegg, er at veldig mye blir gammelt nytt for de som har vært her en stund. Et tips er å benytte søkefunksjonen grundig før man stiller spørsmål - utrolig mye har allerede vært tatt opp tidligere. Jeg startet feks en tråd om bacon, og fikk tilbakemelding om at det alt fantes en tilsvarende tråd.

Uansett - det går seg til, og jeg tror som sagt at man får etter hva man gir. Jeg er ikke så flink til å følge opp andre som jeg skulle ønske, det har jeg bare ikke kapasitet til, men jeg har likevel fått en håndfull venner her inne jeg prøver å følge som best jeg kan. Dersom du ønsker deg venner her, blir mitt råd å lese litt rundt i andres journaler til du finner noen du har lyst til å bli bedre kjent med, og så er det bare å legge igjen en melding

  Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 18:29   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Er det mange nye her?

Jeg er kanskje ikke en av de nye, siden jeg har vært her i over to år, men sier som de andre, at det er lurt å stikke innom folks journaler og hilser på de der, da vil man også få tilbakemelding i sin egen journal om man har en. Det kan kanskje virke som man er veldig sammenspleiset her inne, og det er vi også, siden vi sliter med veldig mye det samme, og er her for å støtte og hjelpe hverandre, men nye medlemmer er alltid velkommen Er man aktiv her inne blir man bedre "lagt merke til", og får kanskje lettere tilbakemelding feks i egen journal

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 18:39   #6
Dårrit
Medlem
 
Dårrit sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 43
Innlegg: 59
Dårrit er på en erverdig vei

Sv: Er det mange nye her?

Jeg er ganske ny og usynlig jeg også, så jeg lusker bare rundt i skyggene.

__________________
Dårrit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 20:17   #7
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 51
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Er det mange nye her?

Hei! Jeg er også ganske ny her...har ikke laget journal eller noe (vet strengt tatt ikke hvordan man gjør det!!) Men jeg prøver å svare på spørsmål der jeg kan og har alltid fått gode svar på mine spørsmål. Virker som det er MAAANGE hyggelige folk her som vil ditt beste, og er drevne i det dem gjør. Jeg prøver å dele så godt jeg kan med mine erfaringer og også noen oppskrifter har jeg lagt ut. Du velger jo selv hvor aktiv du vil være, og jeg tror ingen blir favorisert for å si det sånn! Velkommen forresten!!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 00:14   #8
Mamita
Juniormedlem
 
Mamita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 46
Innlegg: 13
Mamita er på en erverdig vei

Sv: Er det mange nye her?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Jeg har et lite inntrykk av at dette forumet inneholder veldig mange medlemmer som har vært her lenge, og som kjenner hverandre veldig godt. Kan det stemme?

Syns det er litt vanskelig som ny å komme inn her
Er det ingen flere her inne som er temmelig nye?

Hei, jeg er heeelt ny. Ble medlem i dag Begynte med ketogen kost for to uker siden og har gått ned 1,5 kg. Hva med deg. Hvor lenge har du stått på og hvordan føles det?

Mamita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 02:08   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det mange nye her?

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Hei! Jeg er også ganske ny her...har ikke laget journal eller noe (vet strengt tatt ikke hvordan man gjør det!!)

Hei du! Gå på forsiden (du kan gå rett dit via linken som er rett under bildene av bærene, der det står som første post -"Lavkarbo.no ::Karbojunkie"). Skroll ned over de forskjellige underforaene til du kommer til "Min Journal", gå inn der, og start ny tråd -det vil bli dagboken din! Lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 03:33   #10
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 51
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Er det mange nye her?

Takk! Nå fant jeg det, ja! Får se om jeg gidder å lage journal, har ikke så mye å skrive føler jeg...ikke så mange råd å komme med heller. Syns dere som har laget journal er så flinke til å skrive der og har mye interessant å skrive om....føler jeg kommer litt til kort, men jeg får se. Takk i alle fall!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 09:26   #11
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Er det mange nye her?

Opprinnelig lagt inn av Mamita, her.

Hei, jeg er heeelt ny. Ble medlem i dag Begynte med ketogen kost for to uker siden og har gått ned 1,5 kg. Hva med deg. Hvor lenge har du stått på og hvordan føles det?

Jeg skal starte på Atkins i morgen så er litt spent nå... har en del kilo som skal bort *sukk*
Har du en journal kanskje? Kan besøke deg der litt

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 11:59   #12
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Er det mange nye her?

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Takk! Nå fant jeg det, ja! Får se om jeg gidder å lage journal, har ikke så mye å skrive føler jeg...ikke så mange råd å komme med heller. Syns dere som har laget journal er så flinke til å skrive der og har mye interessant å skrive om....føler jeg kommer litt til kort, men jeg får se. Takk i alle fall!

Alle har noe interessant å skrive om! Anbefaler virkelig å starte en journal, det er veldig motiverende!
Du kan jo feks skrive ned hva du spiser; slik er det letter å holde kontrollen på maten og evt vektnedgang

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-07-07, 23:38   #13
Mamita
Juniormedlem
 
Mamita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 46
Innlegg: 13
Mamita er på en erverdig vei

Sv: Er det mange nye her?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Jeg skal starte på Atkins i morgen så er litt spent nå... har en del kilo som skal bort *sukk*
Har du en journal kanskje? Kan besøke deg der litt

Lykke til med Atkinsopplegget! Jeg begynte å skrive egen journal på søndag og du er hjertelig velkommen til å lese

Mamita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 17-07-07, 23:41   #14
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Er det mange nye her?

Opprinnelig lagt inn av Mamita, her.

Lykke til med Atkinsopplegget! Jeg begynte å skrive egen journal på søndag og du er hjertelig velkommen til å lese

Ja der har jeg allerede vært en tur

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-07, 23:42   #15
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det mange nye her?

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Jeg har vært her kortere enn deg Hvor mye kontakt man får med folk, tror jeg er avhengig av hvor mye man engasjerer seg selv. Jeg var ikke spesielt aktiv i andres journaler i starten, men fikk så enormt mange positive tilbakemeldinger i Kjærlighetssorg-tråden min, at det ble naturlig å "oppsøke" folk i deres tråder.

Grunnen at man som helt ny kanskje ikke får så mye respons på innlegg, er at veldig mye blir gammelt nytt for de som har vært her en stund. Et tips er å benytte søkefunksjonen grundig før man stiller spørsmål - utrolig mye har allerede vært tatt opp tidligere. Jeg startet feks en tråd om bacon, og fikk tilbakemelding om at det alt fantes en tilsvarende tråd.

Uansett - det går seg til, og jeg tror som sagt at man får etter hva man gir. Jeg er ikke så flink til å følge opp andre som jeg skulle ønske, det har jeg bare ikke kapasitet til, men jeg har likevel fått en håndfull venner her inne jeg prøver å følge som best jeg kan. Dersom du ønsker deg venner her, blir mitt råd å lese litt rundt i andres journaler til du finner noen du har lyst til å bli bedre kjent med, og så er det bare å legge igjen en melding

Signererer denne jeg!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 18:53
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 20:30
sukker og karbofritt liv - mulig i lengden? bikini Lavkarbo generelt 11 22-05-06 13:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no