Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hvilket brød/knekkebrød

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-12-09, 13:20   #1
Mayapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 49
Innlegg: 11
Mayapia er på en erverdig vei

Hvilket brød/knekkebrød

Kan man spise fra butikken? Likte ikke det jeg bakte selv,er veldig var på smaker osv...Kan jeg spise rugsprø? Fedon lindberg brødet? tenkte å få mannen med på dette,å han vil gjerne ha brød med på jobben,da passer det om han kan ta med seg rugsprø å litt pålegg.han er ofte ute på veien å kjøre,så kan være greit for han å ha andre ting en ei pøls med brød på shell,blir full fart mat egentlig.....

Mayapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 14:52   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

På ketolyse er den slags nei-mat.... Har dere forsøkt ostekjeks? Eller så er det fullt mulig å snu litt på vanene og droppe hele brødet, i oppskriftsdelen her er det masse forslag til mat uten brød

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 01:48   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

På ketolyse så kan man vel spise knekkebrød innimellom, sålenge man ikke overstiger karbegrensen? Og så lenge man ikke kutter ut grønnsakene på grunn av det..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 11:06   #4
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

Man skal vel ikke spise kornprodukter overhode på Ketolysekuren, Fedon derimot tillater ett C-måltid pr dag. Altså et måltid med stivelse som i Fiber-rik/rugsprø eller poteter/ris

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 11:08   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

Der kan man se. Har bare sett noen spiser Fiberrik.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 11:10   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

Taffel ost med tomat som skjæres i skiver og stekes i mikro i snaut 2 min blir nesten som knekkebrød De blåser seg opp og blir til tykke, fine skiver man kan lesse pålegg på. Anbefales!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 13:10   #7
Mayapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 49
Innlegg: 11
Mayapia er på en erverdig vei

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

Tusen takk for svar
Vi begynner nå på nyåret,men prøvde å bake brødet sist jeg prøvde meg på ketolyse,men det smakte ikke godt,gjikk så over til vektklubb.no å da forsvant 17 kg,men 5 av disse er tilbake,ikke kom jeg meg til idealvekta heller da....så nå veier jeg rundt 80 kg,så skal jeg ned til ihvertfall 70 kg,så 10 kg må jeg vel klare til sommerferien

Mayapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 13:28   #8
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

Har du forsøkt dette, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25639 , brødet?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 17:25   #9
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

Hei!
Viss eg absolutt skal ha noke knekkebrød, brukar eg wasa sin fiberpluss...
den inneheld 5karbs per knekkebrød.. Det er den med minst karbs som eg har funnet...

MEN til dåke som veit... korleis får dåke ost i mikroen til å IKKJE klistre seg fast i underlaget?????
Eg lagar meg av og til ost i microen som "chips", men når eg legger det på fat blir det hengande fast i fatet... har eg bakepapir under henger det fast i papiret... viss eg smører litt smør under henger det likevel fast og smøret ligger berre på kanten av osten.....

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 18:00   #10
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

da steker du de ikke lenge nok, de skal bli helt harde og da sitter de ikke fast i bakepapiret

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 04:43   #11
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Hvolket brød/knekkebrød

Er du heilt sikker på at du har brukt bakepapir? Eg har klart å sette ostekjeksa fast i tallerken og matpapir, men med bakepapir er det null problemer.

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 14:48   #12
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Hvilket brød/knekkebrød

På helsekost og noen litt store matbutikker får du et klibrød som er litt tynnere en fiberrik, og etter min smak mye bedere. Husker jeg riktig er det mellom 2 og 3 karber pr. skive.
Det heter GG et eller annet. Vet at det blir anbefalt på Libra kurs

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 11:31   #13
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Hvilket brød/knekkebrød

Anbefaler fiberrik solsikke, 3 karber pr. skive, og metter utrolig godt.

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilket brød smaker minst egg? Elephanta Bakst 5 06-12-08 13:34
Brød og Knekkebrød *lilje* Ketolysekuren 14 09-10-08 17:22
Hvilket kjøpebrød/knekkebrød har minst karber?? mariusmor Spørsmål og svar 8 25-04-08 11:52
Hvilket brød er sunnest av "Dansk brød eller Lavkarbo? Aadna Lavkarbo generelt 14 28-09-06 21:25
Knekkebrød eller brød? Beatemor Spørsmål og svar 6 04-05-06 17:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no