Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-06-09, 03:30   #1
Kristina S
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 24
Kristina S er på en erverdig vei

Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?

Har hørt mye forskjellig om hvordan man kan effektivisere vektnedgangen. Jeg ønsker å gå ned 1 kilo i uken før jeg skal til syden, og lurte på om noen vet om noen metoder for å gå enda raskere ned i vekt.

Har f.eks:
- hørt at man bør kutte alle karbohydratene i en kort periode. Man skal bare spise proteiner og fett.
- Hørt at man bør telle kalorier og (som jente) ligge på ca. 1200 kalorier om dagen.

Noen som har erfaring med dette?

__________________
Gått ned 11 kilo!
13 kilo to go!
Kristina S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins introduksjonsdiett/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 20:06   #2
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?

hmmm. jeg har mer tro på litt trening hver dag

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 12:05   #3
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?

Den mest effektive slankekuren jeg har gjennomført var lavkarbo-lavfett. Jeg spiste kun proteiner (egg, fisk og magert kjøtt, samt yoghurt med 0% fett) halve uka, og la til litt grønnsaker (dampkokt, fortsatt null fett) resten av uka. Jeg talte ikke kalorier og spiste til jeg var mett.

Slik gikk jeg ned:
1. uke: 2,2 kilo
2. uke: 1,4 kilo (totalt 3,6 kilo)
3. uke: 1,2 kilo (totalt 4,8 kilo)
4. uke: 0,5 kilo (totalt 5,3 kilo)
5. uke: 1,0 kilo (totalt 6,3 kilo)
6. uke: 0,7 kilo (totalt 7,0 kilo)
7. uke: 1,1 kilo (totalt 8,1 kilo)
8. uke: 0,8 kilo (totalt 8,9 kilo)

Etter dette begynte jeg å spise litt mer karbo og fett, og etter 16 uker hadde jeg gått ned 12 kilo.

Det var svært effektivt, med andre ord. Men det var en utrolig kjip diett å følge, man må virkelig være motivert. Og hvor sunt det var er jeg heller ikke sikker på... så jeg vet ikke helt om jeg vil anbefale det. Ketolyse går litt saktere for meg, men er veldig mye bedre å leve med!

__________________


Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 17:51   #4
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?

Trening.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 17:58   #5
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet?

Lavt på karber (gjerne mellom 10 og 20), høyt på fett(rundt 80 % av inntak) funker best for meg. Også viktig å drikke mye vann og å mosjonere hver dag. For meg altså!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ekstra karbo for mer effektiv trening? isrekl Spørsmål og svar 14 02-04-09 23:44
Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært? screwball Generell diskusjon 19 07-02-09 19:37
(Sandnes) Kjenner du noen som ønsker medlemsskap hos Elixia? Bjørg Trening 0 15-01-09 23:47
Ønsker noen tips... Traxior Ketolysekuren 6 08-02-07 09:11
Noen ønsker Begod Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 29-01-04 11:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no