Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

Prevensjon, PCO og ketolyse

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-10, 15:58   #1
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Prevensjon, PCO og ketolyse

Hei!

Siden -07 har jeg gått på Depot Provera som er en p-sprøyte. Den liker jeg veldig godt, men vet ikke om kroppen liker den.
Dvs. Jeg stod på den i tre år og cystene ble bare flere og flere. Nå har jeg stått uten noen ting som helst siden mars/april da den sprøyta som ble satt i januar gikk ut. Det tok meg tre måneder før menstruasjonen kom i gang, og nå er den helt på trynet. Altså, en uke med, en uten, så tre uker med, en uke uten og ni uker på. Slik fortsetter det.
Jeg fikk konstatert 3 cyster (HURRA!) i mai/juni, og nå regner jeg med at det er ingen... Jeg funderer litt på hvordan det vil være å begynne på nytt med Provera... Det jeg frykter mest er vektoppgang, men nå har jeg jo så god kontroll på det hele? Kanskje det ikke gjør noe?

For jeg er så lei av denne uregelmessige faktoren... Kan jo aldri ha på meg noe lekkert lengre i frykt...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 16:29   #2
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hei!

Siden -07 har jeg gått på Depot Provera som er en p-sprøyte. Den liker jeg veldig godt, men vet ikke om kroppen liker den.
Dvs. Jeg stod på den i tre år og cystene ble bare flere og flere. Nå har jeg stått uten noen ting som helst siden mars/april da den sprøyta som ble satt i januar gikk ut. Det tok meg tre måneder før menstruasjonen kom i gang, og nå er den helt på trynet. Altså, en uke med, en uten, så tre uker med, en uke uten og ni uker på. Slik fortsetter det.
Jeg fikk konstatert 3 cyster (HURRA!) i mai/juni, og nå regner jeg med at det er ingen... Jeg funderer litt på hvordan det vil være å begynne på nytt med Provera... Det jeg frykter mest er vektoppgang, men nå har jeg jo så god kontroll på det hele? Kanskje det ikke gjør noe?

For jeg er så lei av denne uregelmessige faktoren... Kan jo aldri ha på meg noe lekkert lengre i frykt...

Huffhuff. Jeg syntes det burde blit litt mer "advaringer" mot Depot provera. Gikk selv på den i ca ett år. De første 5-6 månedene la jeg på meg TI KILO! Er veldig ømfintlig for hormonprevensjon og går lett opp i vekt, men aldri så mye som på denne. Når jeg bestemte meg for å slutte var jeg mensfri i 2 måneder før det plutselig sa pang og jeg hadde mens sammenhengene i 9 uker og måtte begynne på p-piller () for å få det til og stoppe..

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:01   #3
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Blødde sammenhengde 9 uker, to uker fri og så seks uker. Men det ser nå ut til å endre litt på seg. Jeg tenker at det jeg har utsatt kroppen min for de siste årene har vært negative, det er viktig for kroppen at den får blø ut litt, slik som er naturlig. Og for å rette opp i ubalansen som jeg føler kroppen min har vært i, så trenger den kanskje tid til å "finne seg selv"?

Nå tror jeg ikke at det er Provera i seg selv som fører til vektøkningen, men den økte matlysten Korriger meg om jeg tar feil.

Jeg er ikke typen til å ta p-piller, for jeg glemmer jo til og med å ta på sokker... Og ikke vil jeg ha p-stav. Så da var det bare ett alternativ igjen, sant? Tenker ta dette opp med legen min når jeg drar hjem til jul, men han var jo i utgangspunktet ikke enig i kostholdsomlegginga... fjotten!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:45   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Jeg gikk på p-sprøyten 2 år.Da jeg sluttet på den gikk det et halvt år før jeg fikk mensen igjen og da var det i hutt å pine i nesten 2 år etterpå.Gikk 3 uker med mens 2uker uten osv..nå har den endelig stabilisert seg.Men jeg kommer ikke til å begynne på den igjen vi har prøvd å bli gravid i snart 3 år nå ,så at den gjør noe med syklusen er helt sikkert.
Men selvfølgelig en velger joo selv hva en vil bruke

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:47   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Jeg gikk opp maaaaange kilo da jeg gikk på sprøyta. Byttet over til kobberspiral og nå har vektoppgangen roet seg. Kobberspiral er hormonfri.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:03   #6
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Anbefales å ha født vaginalt før man setter inn spiral, for smertene er visstnok helt sinnsyke hvis man ikke har gjort det.
Så den blir det vel ikke

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:05   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Anbefales å ha født vaginalt før man setter inn spiral, for smertene er visstnok helt sinnsyke hvis man ikke har gjort det.
Så den blir det vel ikke

Jeg hadde ikke født første gang jeg fikk innsatt spiral.. Og det var ikke smerter å snakke om... Det er værre å trekke ei tann!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:06   #8
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

hmmmm. Okei. Får ta det opp til vurdering

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:07   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

hmmmm. Okei. Får ta det opp til vurdering


Du er jo noranta så du står han a!!!! Det værste var egentlig vondten i maget etterpå samt menslignede blødning. Men man overlever det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:09   #10
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Hehehe, ja Vi er jo barske sånn sett! Får ta det opp med gyn'issen i februar, det er opp til han å bestemme :P Men hvis det ikke er så smertefullt, så er det jo et absolutt bedre alternativ i og med at det ikke er hormoner... Kroppen min har vært gjennom et helvette i ti år, og den trenger ikke mere hormonelle berg- og dalbaneturer

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:19   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hehehe, ja Vi er jo barske sånn sett! Får ta det opp med gyn'issen i februar, det er opp til han å bestemme :P Men hvis det ikke er så smertefullt, så er det jo et absolutt bedre alternativ i og med at det ikke er hormoner... Kroppen min har vært gjennom et helvette i ti år, og den trenger ikke mere hormonelle berg- og dalbaneturer

Min kobberspiral har ført til at jeg blør bare 3 dager hver mensperiode og jeg kan stille klokka etter mensen...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:25   #12
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

jeg har hatt hormonspiral før ,og bruker hormon p-sprøyte nå.Jeg har ikke hatt noe problemer med det jeg.Syns det er flott å slippe mensen

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:27   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

jeg har hatt hormonspiral før ,og bruker hormon p-sprøyte nå.Jeg har ikke hatt noe problemer med det jeg.Syns det er flott å slippe mensen

Tror ikke det er sunt å hindre kroppen i å gjøre det den er ment å gjøre.. Hormontilskudd ER hormontilskudd. Og så lenge man egentlig IKKE trenger hormontilskudd så påvirker man kroppen..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:53   #14
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Tror ikke det er sunt å hindre kroppen i å gjøre det den er ment å gjøre.. Hormontilskudd ER hormontilskudd. Og så lenge man egentlig IKKE trenger hormontilskudd så påvirker man kroppen..

Du har kanskje rett i det,men jeg hadde så veldig kraftige blødninger at jeg ble blod fattig.Prøvde kobberspiral og blødde mye.P piller anbefales ikke til di over 35,og jeg er 37.Derfor foretrekker jeg p-sprøyte når jeg har bare positiv erfaring med det.Det er jo så "mye"som er farlig vet du

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:59   #15
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Brukte p-sprøyta i to år, etter at jeg blødde konstant i tre måneder og p-pillene ikke tok det vekk. Hadde HIMMELRIKET uten mensen, men så plutselig fikk jeg nyss i at det kan ta opp til tre år å få barn etter slutt med prevansjonsmidler. Jeg var 22 da, og ville ikke ha barn da, og vil fortsatt ikke ha det enda, men når jeg først vil ha barn så vil jeg ikke vente i årevis

Fikk ikke mensen tilbake på ett år etter jeg slutta med den.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:08   #16
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

I mitt tilfelle ønsker jeg ikke barn, og hadde jeg hatt råd ville jeg nok ha sterilisert meg. Men så er det nå en gang slik at det får jeg ikke, så da må jeg ty til det beste som er; prevensjon. Jeg ønsker ta vare på kroppen min, og nå uten p-sprøyte har den det ganske bra. Jeg kan jo alltids teste en 90-dagers periode, og øker vekta, så er jo saken relativt klar. Og funker det ikke, så har jeg tid til å vurdere spiral før mars-april

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:14   #17
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

I mitt tilfelle ønsker jeg ikke barn, og hadde jeg hatt råd ville jeg nok ha sterilisert meg. Men så er det nå en gang slik at det får jeg ikke, så da må jeg ty til det beste som er; prevensjon. Jeg ønsker ta vare på kroppen min, og nå uten p-sprøyte har den det ganske bra. Jeg kan jo alltids teste en 90-dagers periode, og øker vekta, så er jo saken relativt klar. Og funker det ikke, så har jeg tid til å vurdere spiral før mars-april

Så fint å lese det er flere som meg!! Jeg vil heller ikke ha barn og jeg får såå mye pes for det. Noe sterilasjon tør jeg ikke, men er dritlei av ppiller og prevensjon, hehe.. foreløpig bruker jeg yasminelle og dem funker fint på meg... slutter jeg på pillen får jeg bare uregelmessig mens og det orker ikke jeg..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:20   #18
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Med dagens samfunn, så orker jeg ikke tanken på å bære noen barn inn. Og ikke har jeg helse til det heller. Åkkesom, det burde være et rimeligere alternativ for oss også, en vanlig egenandel på sykehuset...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:40   #19
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Med dagens samfunn, så orker jeg ikke tanken på å bære noen barn inn. Og ikke har jeg helse til det heller. Åkkesom, det burde være et rimeligere alternativ for oss også, en vanlig egenandel på sykehuset...

Helt enig.. det er jo mye billigere for menn Men jeg syns det er skummelt å operere jeg da..men ppiller er jo heller ikke sunt så. :|

får gå i sølibat hihi .p

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 07:44   #20
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

jeg vil bare fortelle en annen side av p-sprøyte "debatten".. .det er sant at veldig mange bruker lang tid på å få mensen tilbake, og ikke minst bli gravide! men jeg har ved to tilfeller blitt gravid fordi jeg rett og slett glemte ta sprøyta! første gangen var jeg ikke i ett fast forhold, og slettes ikke klar for å få barn. Ung som jeg var så tok jeg abort. Andre gangen resulterte i den fantastiske sønnen jeg har idag. Han var slettes ikke planlagt; for jeg gikk jo på p-sprøyta. Men vi reiste på ferie, og datoen for ny sprøyte var ikke i tankene mine gitt! og vips der var vi gravide!!

Så det er ikke alle som har/får store problemer med den. for meg tror jeg ikke at jeg skal skylde på den for at vekta er som den er.. Det er det nok mange andre årsaker til også. bl.a cipralex.. som jeg fikk en periode da livet mitt var helt på utur. da raste vekta opp 13kilo før jeg fikk sukk for meg!!

Det beste med denne sprøyta, for meg, er at jeg slipper mensen. Men jeg slipper ikke unna smertene ved "mensen" de er der fremdeles!

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:39   #21
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

takk for innspill jeg har i mange år fått blødning på dag 90, så satt den på enten kvelden dag 90 eller morgenen 91. Det har vært de eneste dagene jeg har hatt. Men det har gått fint. Vektøkningen skylder jeg på depresjonen og den konstante trøstespisingen. Så jeg tror egentlig jeg konkluderer med å få den satt igjen.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 12:30   #22
meme
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 6
meme er på en erverdig vei

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Hva med p-ring da, har du vurdert det? Da slipper du å huske på å ta pille hver dag. Nuvaring heter den.

meme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon? Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 13:46   #23
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Lenge leve kondomene <3

Det er veldig enkelt og hindrer søl

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 14:03   #24
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Ja, men... Det er liksom noe med det der, da :P

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:33   #25
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Prevensjon, PCO og ketolyse

Hehe, joda jeg ser den
Jeg er så ufruktbar at jeg egentlig ikke har tenkt så nøye på det med prevensjon på en stund.. Men tidligere erfaring tilsier at det aldri, aldri, aldri skal noen flere prevensjonsmidler med hormoner i nærheten av meg hvertfall

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er ketolyse best? Og fungerer ketolyse for alle? pityriasis Ketolysekuren 4 07-08-10 10:49
Prevensjon og ketolyse smil! Ketolysekuren 26 22-01-09 10:59
Uregelmessig mens og start av prevensjon? turid PCOS og karbohydratkontroll 12 23-09-04 15:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no