Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Ketose

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-12, 21:09   #1
lillemy39
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 6
lillemy39 er på en erverdig vei

Ketose

Hei, lurer på noe...går på ketolysekuren og er begynt på 3. uken nå, men
skjønner ikke helt disse stixene, om kvelden er de alltid rosa eller lilla, men om morgenen og stort sett hele dagen er den blank eller gul....er det da sånn at man ikke brenner fett hele dagen???? en annen ting er at jeg har
en slik grusom "søtsmak" i munnen hele tiden, er det normalt???

lillemy39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 21:23   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketose

Opprinnelig lagt inn av lillemy39, her.

Hei, lurer på noe...går på ketolysekuren og er begynt på 3. uken nå, men
skjønner ikke helt disse stixene, om kvelden er de alltid rosa eller lilla, men om morgenen og stort sett hele dagen er den blank eller gul....er det da sånn at man ikke brenner fett hele dagen???? en annen ting er at jeg har
en slik grusom "søtsmak" i munnen hele tiden, er det normalt???

Alt er normalt, sjekk ut nybegynnertråden jeg linker til i signaturen min for mer info om ketose evt bruk søkefunksjonen i forumet, det er MANGE som har spurt om det samme som deg

Min anbefaling? Legg vekk stixene, pass på å holde deg til det antall kh du har bestemt deg for hver dag, og nyt ditt nye kosthold

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:55   #3
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketose

Les boka

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gir lavkarbo (men ikke i ketose) samme metthetsfølelse som ketose superkisen Spørsmål og svar 8 03-01-12 00:25
Ketose - inn og ut av ketose...? hva skjer da? Chumpsy Lavkarbo generelt 31 16-07-11 22:01
Ketose/ut av ketose - ødelagt stoffskifte på sikt? Yatta! Spørsmål og svar 2 05-09-10 20:53
Ketose eller ikke ketose? aliasdictus Trening 25 03-09-10 22:42
Ketose - ikke ketose IdaMarie Lavkarbo generelt 15 28-08-10 12:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no