Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Slanking

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-10, 14:55   #1
Snart gift
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1
Snart gift er på en erverdig vei

Slanking

Hei.
Er ny her, men har vært innom av og til å lest hva dere skriver. Til sommeren skal jeg stå brud og ønsker å ta av noen kg. Eller ikke bare pga det, også for helsen og selvfølelsen. Har gåd opp on ned i vekt det siste året, var nesten nede i match vekten min i fjord sommer, men opp 7- 8 kg siden da. Prøvde da ketolyse, men sliter litt med å få i meg nok av alt.
Tenkte å prøve igjen, enten med ketolyse eller lavcarbo sjenerelt.
Jeg lurte på om noen kunne svare meg på noen spørsmål:
1. Kan jeg f.eks spise bare kjøtt koteletter, grillskiver etc) med salat nesten hver dag?
2. MÅ jeg spise masse grønnsaker?
3. Er det noen som har erfaring med å miste fett på rompe/hofte/lår med kutt av lavcarbo?

Jeg stiller sikkert tullete spørsmål, men akk....
Tenkte å begynne på onsdag denne uken. da blir målet å gå ned 10-12kg. Er 164cm og veier 67 kg. Ønsker å bli rundt 55kg, men hadde blitt super glad bare med å bli 59kg.
Mit største problem er enorm stor rompe og hofter som ikke til nå har latt seg slanke. Den er forferdelig og ødelegger hele selvbildet mitt. Min mann har fortsatt ikke fått sett den, dere skal tro jeg har funnet mange fikse ideer for å skjule den i alle salgs samenhenger.


Håper noen har tid til å lese og svare meg!

Snart gift er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavcarbo Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:43   #2
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Slanking

Høres ut som du er litt mer skaldeman enn ketolyse. Ketolyse er ganske mye grønnsaker. Skaldeman er mer kjøtt med fløtesaus hvis jeg har forstått det riktig.

Du kan spise bare kjøtt med salat, men du bør jo helst variere litt slik at du får forskjellige vitaminer og mineraler. Hvis du spiser kjøtt (inkludert innmat), sjømat, egg, nøtter og feite meieriprodukter så kan du få i deg alle vitaminer bortsett fra c-vitamin. 35g rød eller gul paprika dekker c-vitaminbehovet.

Så nei, du MÅ ikke spise masse grønnsaker, men de fleste velger å gjøre det for variasjonens skyld.

Hva mener du med "kutt av lavkarbo"? Det kan tolkes på begge måter... Men la oss anta at du mener om noen har erfaring med å miste fett på rompe/hofte/lår ved å kutte ned på karbohydrater.

*rekker opp hånda*
Jeg er ikke ferdigslanket da... Startet på 131 kg og er nå nede på 116 kg (matchvekta vet jeg ikke helt hva er siden jeg alltid har vært stor, men ca 80?)

Men siden slutten av september har jeg da minket litt:
rompe 136 -> 125
hofta 126 -> 123
lår 84 -> 78
rett ovenfor knær 63 -> 56

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Metformin og slanking stinamor PCOS og karbohydratkontroll 2 28-05-09 11:03
Er slanking sunt? Impulsiw Spørsmål og svar 13 17-04-09 20:01
Røykeslutt og slanking Damita Generell diskusjon 19 11-01-09 18:02
Hemmelig slanking commit Spis deg ned i vekt med Skaldeman 10 22-12-08 23:23
Slanking gilbertine Ketolysekuren 11 24-04-07 22:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no